Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування побутових кондиціонерів на підрозділах ДП «ММТП»
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-05-26-001736-c ae76caa786914b0c8f94050c410afb06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://www.marport.net/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 15:58
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:31
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 27000,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № 26003000000060 (IBAN UA143223130000026003000000060) у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Послуги з технічного обслуговування побутових кондиціонерів на підрозділах ДП «ММТП» (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2021
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 30 банківських днів з дати підписання актів приймання-передачі наданих послуг на підставі наданого Виконавцем оригіналу рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 11:12
Перелік змін в тендерну документацію.docx
10 червня 2020 11:12
ТД зі змінами.docx
26 травня 2020 15:54
ТД.docx
10 червня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 11:12
Перелік змін в тендерну документацію.docx
10 червня 2020 11:12
ТД зі змінами.docx
26 травня 2020 15:54
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Послуги з монтажу
Дата подання: 27 травня 2020 09:38
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:58
Доброго дня. При наданні послуг з монтажу побутових кондиціонерів (спліт систем) чи потрібно здійснювати заміну міжблочної магістралі або використовувати стару після демонтажу? Якщо потрібно замінити просимо надати інформацію яка може бути максимальна довжина магістралі, щоб правильно розрахувати пропозицію?
Відповідь: - При наданні послуг з монтажу побутових кондиціонерів (спліт-систем) заміна міжблочної магістралі здійснюється у разі необхідності.
- Довжина траси між зовнішнім та внутрішнім блоком під час монтажу передбачена до 5м.
Вопрос по технической спецификации
Дата подання: 27 травня 2020 13:49
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:01
Подскажите. Есть график предоставления услуг? Если нет, то будет ограничение по количеству кондиционеров в одной заявке? Чтобы понимать объем работы которую необходимо выполнить в течении 8 часов.
Відповідь: 1. Заплановано технічне обслуговування побутових кондиціонерів 1 раз на рік, за винятком встановлених в кабінах кранів (2 рази на рік) та 200 одиниць побутових кондиціонерів з цілодобовим графіком роботи (докерські, диспетчерські, серверні, пропускні СМБ та ін.) (також 2 рази на рік).
2. Послуги надаються згідно письмової заявки Замовника. В заявці вказується модель кондиціонера, місце розташування та кількість.
3. В письмовій заявці Замовника може бути зазначена кількість кондиціонерів від 1 до 794 одиниці (згідно переліка у технічній специфікації) вибірково в залежності від потреби підрозділів в технічному обслуговуванні. Кондиціонери, зазначені в заявці, підлягають технічному обслуговуванню протягом 8 годин.
Заміна запчастин
Дата подання: 27 травня 2020 16:32
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:02
У технічному завданні не передбачена заміна виходячих з ладу запчастин, як передбачається діяти в таких ситуаціях, проводити заміну деталі чи її ремонт, чи виводити з експлуатації кондиціонер?
Відповідь: При виході з ладу окремих запчастин складається дефектний акт з зазначенням несправностей та кондиціонер виводиться з експлуатації.
Обгрунтування ціни
Дата подання: 27 травня 2020 16:36
Дата відповіді: 28 травня 2020 08:44
Яким чином Учаснику потрібно обгрунтовувати ціну на надання послуг?
Відповідь: Обгрунтування ціни здійснюється згідно з ч.14 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Виконання технічного обслуговування
Дата подання: 28 травня 2020 09:20
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:03
Може бути в одній заявці кондиціонери з різних підрозділів? Наприклад: одночасно на території порту, в ДЗОіВ «Юний моряк» у с.Урзуф та бази відпочинку «Портовик» у сел. Мелекіне та сіл. Білосарайська Коса. Тому що географія розташувань підрозділів дуже велика, а термін виконання всього 8 годин з моменту надання письмової заявки.
Відповідь: В письмовій заявці Замовника може бути зазначена кількість кондиціонерів від 1 до 794 одиниці (згідно переліка у технічній специфікації) вибірково в залежності від потреби підрозділів в технічному обслуговуванні. Кондиціонери, зазначені в заявці, підлягають технічному обслуговуванню протягом 8 годин.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Колві" 809 217,24
UAH
549 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АИР-17" 840 000,00
UAH
550 000,00
UAH
Документи
ТОВ Нові теплотехнології 851 880,00
UAH
640 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ПЛОТ" 874 420,00
UAH
874 420,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 12:21
Довідка про дозвіл.pdf
03 липня 2020 12:20
Довідка з банку.pdf
03 липня 2020 12:20
Калькуляції.pdf
03 липня 2020 12:19
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 10:04
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
18 червня 2020 10:04
Dovirenist_Savchenko.zip
18 червня 2020 10:04
Dovidka pro nazvu.zip
18 червня 2020 10:04
Bankivska Licenzia.zip
18 червня 2020 10:04
203440-ГР-1639-27000.zip
18 червня 2020 10:04
акти наданих послуг.pdf
18 червня 2020 10:04
аналогічний договор.pdf
18 червня 2020 10:04
дозвіл.pdf
18 червня 2020 10:04
довідка МТБ.pdf
18 червня 2020 10:04
Лист-згода.pdf
18 червня 2020 10:04
Статут.pdf
18 червня 2020 10:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 15:36
посв2.jpg
11 червня 2020 15:36
посв1.jpg
11 червня 2020 15:36
посв.jpg
11 червня 2020 15:30
паспорт2.jpg
11 червня 2020 15:30
паспорт1.jpg
11 червня 2020 15:30
паспорт.jpg
11 червня 2020 15:22
Статут.pdf
11 червня 2020 15:22
Дозвiл_нi_кол_оровi_копii.pdf
11 червня 2020 15:22
Выписка_НДС.pdf
11 червня 2020 15:22
Выписка_из_госреестра.pdf
11 червня 2020 15:13
IBAN.pdf
11 червня 2020 15:13
пропозиція.jpg
11 червня 2020 15:13
лист-згода1.jpg
11 червня 2020 15:13
лист-згода.jpg
11 червня 2020 15:13
Дог2стр4.jpg
11 червня 2020 15:13
Дог2стр3.jpg
11 червня 2020 15:13
Дог2стр2.jpg
11 червня 2020 15:13
Дог2.jpg
11 червня 2020 15:13
дог1стр4.jpg
11 червня 2020 15:13
дог1стр3.jpg
11 червня 2020 15:13
дог1стр2.jpg
11 червня 2020 15:13
дог1.jpg
11 червня 2020 15:13
Довідка6.jpg
11 червня 2020 15:13
Довідка5.jpg
11 червня 2020 15:13
Довідка4.jpg
11 червня 2020 15:13
Довідка3.jpg
11 червня 2020 15:13
Довідка.jpg
11 червня 2020 15:13
Довідка 2.jpg
11 червня 2020 15:13
Довідка 2 - копия.jpg
11 червня 2020 15:13
Довідка - копия.jpg
11 червня 2020 15:13
Акт к дог1 - копия.jpg
11 червня 2020 15:13
рiшення_учасника.PDF
11 червня 2020 15:13
виписка_з_EДР.PDF
11 червня 2020 15:13
020.jpg
11 червня 2020 15:13
019.jpg
11 червня 2020 15:13
018.jpg
11 червня 2020 15:13
017.jpg
11 червня 2020 15:13
016.jpg
11 червня 2020 15:13
015.jpg
11 червня 2020 15:13
014.jpg
11 червня 2020 15:13
013.jpg
11 червня 2020 15:13
012.jpg
11 червня 2020 15:13
011.jpg
11 червня 2020 15:13
010.jpg
11 червня 2020 15:13
009.jpg
11 червня 2020 15:13
008.jpg
11 червня 2020 15:13
007.jpg
11 червня 2020 15:13
006.jpg
11 червня 2020 15:13
005.jpg
11 червня 2020 15:13
004.jpg
11 червня 2020 15:13
003.jpg
11 червня 2020 15:13
002.jpg
11 червня 2020 15:13
001.jpg

Публічні документи

18 червня 2020 10:13
Електронний підпис
18 червня 2020 10:11
Копія Ліцензії.pdf
18 червня 2020 10:11
Витяг.pdf
18 червня 2020 10:11
15. Дозвіл.pdf
18 червня 2020 10:11
13. Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
18 червня 2020 10:11
11. Банківська гарантія.zip
18 червня 2020 10:11
7. Аналогічний договір.pdf
18 червня 2020 10:11
4. Паспорт директора.pdf
18 червня 2020 10:11
3. Копія Статуту.pdf
18 червня 2020 10:11
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 14:50
ПАСПОРТ.pdf
16 червня 2020 14:50
СТАТУТ.pdf
16 червня 2020 14:50
Протокол заг.сборів.pdf
16 червня 2020 14:50
ОПИС.pdf
16 червня 2020 14:50
Наказ директор.pdf
16 червня 2020 14:50
Витяги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Колві"

ТОВ "АИР-17"

ТОВ Нові теплотехнології

ТОВ "ПЛОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Колві"
#31054585
Переможець 549 000,00
UAH
25 червня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Колві"
#31054585
549 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 16:32
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 червня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 13:31
договір укладений
15 липня 2020 13:27
договір укладений
15 липня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 27-7/20/296
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 15 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 548 986,56
UAH