Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний продукт харчування для дітей від 15 років, вагітних жінок та дорослих, хворих на фенілкетонурію та гіперфенілаланінемію Коміда-ФКУ С (або еквівалент)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-05-26-001667-a ab1296d462134b37beb5878337ee3432
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драпова Тетяна Іванівна

+380963195247 cpmsd_ustynivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " УСТИНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ " УСТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42126735
Місцезнаходження: 28600, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Устинівка, вул.Ювілейна , будинок 15
Контактна особа: Драпова Тетяна Іванівна
+380963195247
cpmsd_ustynivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 28600, Кіровоградська обл., Устинівський район, селище міського типу Устинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 15. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17500 г
Спеціальний продукт харчування для дітей від 15 років, вагітних жінок та дорослих, хворих на фенілкетонурію та гіперфенілаланінемію Коміда-ФКУ С (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28600, Україна, Кіровоградська область, Устинівський район, селище міського типу Устинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії Товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання Товару за цінами згідно видаткових накладних. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 17:07
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Коміда-ФКУ С.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІМС 99 981,00
UAH з ПДВ
99 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 11:29
Електронний підпис
09 червня 2020 11:20
Проект договору.pdf
09 червня 2020 11:20
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІМС
#40439947
Переможець 99 981,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 18:28

Документи

12 червня 2020 18:28
Електронний підпис
12 червня 2020 18:18
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДІМС
#40439947
99 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2020 18:28
Електронний підпис
12 червня 2020 18:18
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 23:01
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 17:05
Договір з додатками.pdf зміни до договору
25 червня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 15:25
Договір _ 17 ТОВ ДІМС від 24 06 2020.pdf зміни до договору
24 червня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначена інформація не є фактично повідомленням про внесення змін до договору в розумінні ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Дану інформацію вважати виправленням технічної помилки, допущеної при оприлюдненні договору про закупілю, відповідно вірною редакцією договору про закупівлю слід вважати редакцію, що додається.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 981,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 663,50 UAH)