Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини до сівалки
Очікувана вартість
767,00 UAH
UA-2020-05-26-001498-c ebbe1886e1c54ad89576cd8b3faad6a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана

+380508846608 golobckiy_house@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голобський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188205
Місцезнаходження: 45070, Україна , Волинська обл., ГОЛОБИ, вул. Волинська,9
Контактна особа: Світлана
+380508846608
golobckiy_house@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16810000-6: Частини для сільськогосподарської техніки


Ланцюг ПРД-31.75-2300, ролик СУПН-8 СУПУ 00.016-01/д-21, ланка зєд. С-ПРД-31,75
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6.8 метри
Ланцюг ПРД-31.75-2300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45070, Україна, Волинська область, смт. Голоби, вул. Волинська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 16810000-6 — Частини для сільськогосподарської техніки
13 штуки
Ролик СУПН-8 СУПУ 00.016-01/д-21, ланка зєд. С-ПРД-31,75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45070, Україна, Волинська область, смт. Голоби, вул. Волинська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 16810000-6 — Частини для сільськогосподарської техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом 15 календарних днів після поставки товару та підписання Сторонами накладних Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

26 травня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзДВ "Ковельагроспецпостач"
#00919135
Переможець 767,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:10

Документи

26 травня 2020 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 15:13