Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з розроблення Генерального плану смт.Турбів Липовецького району Вінницької області
Очікувана вартість
626 594,00 UAH
UA-2020-05-26-001472-c 3de766a27de14afcbe9c229e0e5f6573
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москалюк Ольга Борисівна

+380435842327 turbivsr@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Турбівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04326230
Місцезнаходження: 22513, Україна , Вінницька обл., смт Турбів, вул Миру,42
Контактна особа: Москалюк Ольга Борисівна
+380435842327
turbivsr@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:06
Очікувана вартість: 626 594,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 132,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплекс послуг з розроблення Генерального плану смт.Турбів Липовецького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22513, Україна, Вінницька область, смт.Турбів, вул.Миру,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 27 травня 2020 10:21
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:05
У додатку 2 до тендерної документації замовник просить надати, зокрема: 1. "Документ, що свідчить про наявність сформованої бази даних, яка є складовою авторського права (довідка в довільній формі за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника)". Що мається на увазі під таким формулюванням, якою базою даних цікавиться замовник? Обгрунтуйте доцільність подання такої інформації у рамках оголошеної закупівлі. 2. "електронних вимірювальних засобів – не менше 3-х одиниць". Вимірювальні засоби чого? 3. "принтерів з технічною можливістю друку у форматі А3, А4 - не менше 2-х одиниць", "сканерів з технічною можливістю сканування у форматі А3, А4 - не менше 2-х одиниць". Чому замовник визначає формати? 4. "обладнання широкоформатного кольорового друку (формату не менше А1), довжиною рулону від 30 метрів - не менше 1-х одинці". Чому замовник визначає метраж рулонів? Яким нормативним актом таке визначення обгрунтоване?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. "Документ, що свідчить про наявність сформованої бази даних, яка є складовою авторського права (довідка в довільній формі за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника)". Що мається на увазі під таким формулюванням, якою базою даних цікавиться замовник? Обґрунтуйте доцільність подання такої інформації у рамках оголошеної закупівлі.
База даних є складовою авторського права у галузях геодезії, топографії, містобудування та захисту довкілля (охорони навколишнього природного середовища), а саме:
• Архів Учасника розробленої документації;
• Бібліотека (у паперовій та електронній формі) актів чинного галузевого законодавства, інструктивно-нормативних документів (ДБН, ВСН ДСТУ, СНіП, рекомендації, інструкції, методичні вказівки, тощо);
• Нормативно-правова, періодична та науково-технічна література, посібники.
• Доступ до електронних бібліотек/збірників нормативно-технічної документації, систем по забезпеченню нормативною документацією з повною спеціалізованою нормативною базою, що поповнюється по мірі видання документів. На кшталт – ІДС «БУДСТАНДАРТ Online», ІДС «ЗОДЧИЙ», ПК НОРМАТИВ PRO, ІДС «Строй-Інформ».
Наявність заявленої сформованої бази кваліфікує учасника, як професійного та компетентного виконавця нашого Замовлення, який має вагомий досвід з виконання аналогічних робіт.
2. "електронних вимірювальних засобів – не менше 3-х одиниць". Вимірювальні засоби чого?
Замовлення передбачає виконання топографо-геодезичних робіт, які зумовлюють наявність у Учасника відповідного спеціалізованого обладнання, наприклад: комплекти приймачів GNSS, тахеометри електронні, обладнання прийому та обробки сигналів GPS, тощо.
3."принтерів з технічною можливістю друку у форматі А3, А4 - не менше 2-х одиниць", "сканерів з технічною можливістю сканування у форматі А3, А4 - не менше 2-х одиниць". Чому замовник визначає формати?
4. "обладнання широкоформатного кольорового друку (формату не менше А1), довжиною рулону від 30 метрів - не менше 1-х одинці". Чому замовник визначає метраж рулонів? Яким нормативним актом таке визначення обґрунтоване».
Кваліфікування Учасника за наявністю технічних засобів відповідного класу передбачає необхідність вибору Учасника, який має власні технічні можливості самостійно виконувати увесь комплекс замовлених робіт у режимі замкнутого циклу. Такий підхід забезпечує дотримання заявлених термінів виконання робіт, кваліфікує учасника, як ефективного виконавця, такого, що має достатні виробничі потужності для вчасного виконання нашого Замовлення.
Така умова не передбачена конкретними нормативними актами, але широко застосовується Замовниками з метою визначення ефективних виконавців серед Учасників закупівлі.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 червня 2020 09:07
Кінець періоду оскарження: 15 червня 2020 00:00
Дата відміни: 15 червня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг
Документи:
04 червня 2020 09:07
Електронний підпис
04 червня 2020 08:56
протокол