Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
71 000,00 UAH
UA-2020-05-26-000707-a 8fcdc9b2942e46ba8d127b41cf77dd25
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Братушка Тетяна Олександрівна

+380667167298 TATYANABRATYSHKA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39456414
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Братушка Тетяна Олександрівна
+380667167298
TATYANABRATYSHKA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 12:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 12:13
Очікувана вартість: 71 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі належно оформлених первинних документів(товарно-транспортної накладної,видаткової накладної,рахунку) Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:42
Додатки.doc
26 травня 2020 12:42
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 27 травня 2020 19:58
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:37
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Якщо Учасниками процедури закупівлі буде запропоновано предмет закупівлі, який за технічними характеристиками відповідатиме характеристикам, визначеним у додатку 1 тендерної документації (з не меншими показниками), предмет закупівлі буде розглядатись як еквівалент (аналог) за даними характеристиками в повному обсязі. Суттєвими характеристиками еквівалентного (аналогічного) товару є: відсутність блокування друку після заправки картриджу, можливість використання картриджів-аналогів; відсутність інтерфейсу підключення по Wi-Fi; картридж, що входить в комплект, повинен мати ресурс не менше 1200 стор.; обов'язкова підтримка операційних систем для друку та сканування - Windows XP/Vista/7/8/10 (середовище x86 та x64).
2) Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання можливі, але не обов'язкові. Доставка товару проводиться транспортом Учасника-переможця та за його рахунок.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 47 500,00
UAH з ПДВ
47 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 11:39
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 червня 2020 11:39
Довідка.pdf
03 червня 2020 11:39
Гарантійний лист (1).pdf
03 червня 2020 11:39
сан гиг Pantum.pdf
03 червня 2020 11:39
Установчі док.(підпис).pdf
03 червня 2020 11:39
Довідка без печатки.pdf
03 червня 2020 11:39
Відомості ФОП Виничук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 47 500,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 11:53

Документи

05 червня 2020 11:53
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій