Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2020-05-25-007815-b b3ba493a7c524f8492f2cabb0ce43d39
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микишевська Ольга Вікторівна

380966969193 shprvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти, у справах сім'ї, молоді та спорту Шполянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146995
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 18
Контактна особа: Микишевська Ольга Вікторівна
380966969193
shprvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
папка реєстравтор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця, Соборна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
щоденник поліграфіст А5 дат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця, Соборна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця, Соборна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
ручка кулькова Piano
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця, Соборна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
ручка кулькова Flair
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця, Соборна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
ручка кулькова TZ 501B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця, Соборна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
підставка для ручок Axent
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця, Соборна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 травня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 18:44
Пояснення щодо нагальності проведення закупівлі.docx
25 травня 2020 18:44
проект договору КУПІВЛІ.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мальчик П.О.
#2146800212
Переможець 500,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 18:48

Документи

25 травня 2020 18:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 18:51
500 грн..pdf укладений
25 травня 2020 18:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папка реєстравтор 5 штуки 40,00
UAH з ПДВ
щоденник поліграфіст А5 дат 1 штуки 95,00
UAH з ПДВ
ручка кулькова 6 штуки 9,00
UAH з ПДВ
ручка кулькова Piano 10 штуки 5,00
UAH з ПДВ
ручка кулькова Flair 4 штуки 15,00
UAH з ПДВ
ручка кулькова TZ 501B 3 штуки 5,00
UAH з ПДВ
підставка для ручок Axent 1 штуки 26,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 83,33 UAH)