Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту «бланки службових посвідчення з безконтактним електронним носієм»
Очікувана вартість
195 100,00 UAH
UA-2020-05-25-007484-b 89d2b3ab52d44880bab3007920746e44
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Чихічина

+380487051808 finansi2@od.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)
Код ЄДРПОУ: 43315529
Вебсайт: http://just.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 34
Контактна особа: Каріна Чихічина
+380487051808
finansi2@od.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:21
Очікувана вартість: 195 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі підписаної Сторонами Видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:13
перелік змін.pdf
26 травня 2020 19:13
Оголошення службові посвідчення зі змінами.docx
25 травня 2020 17:26
оголошення.pdf
25 травня 2020 17:26
Додаток 3 проект договору.doc
26 травня 2020 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:13
перелік змін.pdf
26 травня 2020 19:13
Оголошення службові посвідчення зі змінами.docx
25 травня 2020 17:26
Оголошення службові посвідчення.docx
25 травня 2020 17:26
оголошення.pdf
25 травня 2020 17:26
Додаток 3 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 27 травня 2020 16:18
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:37
Доброго дня! Просимо конкретизувати, чи є предметом закупівлі вимоги, зазначені в пп. 9-10 Технічних вимог (Додаток 2 Документації): 1. Послуги з персоналізації (нанесення персональних даних на бланк службового посвідчення), зазначені в п.9; 2. Захисні елементи ламінації та їх нанесення, що зазначено в п.10. Чи входять ці послуги до предмету закупівлі або інформація в пп.9-10 наведена довідково? У випадку, якщо зазначені послуги входять до предмету закупівлі, просимо конкретизувати вимоги до захисних елементів ламінації та їх нанесення (технічний опис), та зазначити, яким чином відбувається передача персональних даних для нанесення на бланк?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом вказаної закупівлі є бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм на які будуть нанесені персональні дані співробітників.
Захисні елементи ламінації - це є технічною вимогою до процесу друку/нанесення даних.
Ламінація в цій документації вживається в загальнотехнічному значені - як процес нанесення на поліграфічну продукцію прозорої плівки з метою захисту продукції від зовнішніх та інших факторів.
З огляду на специфіку предмета, розуміється що ламінація має бути з глянцевим ефектом.
Додаткових вимог до ламінування замовником не висувається.
Щодо уточнення технічних вимог
Дата подання: 28 травня 2020 16:28
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:55
Просимо конкретизувати, хто саме (Замовник або Виконавець) здійснює персоналізацію (нанесення персональних даних) посвідчень та їх ламінацію. Чи входять зазначені роботи до предмету закупівлі?
Відповідь: Дані для Персоналізації надаються Замовником Постачальнику у електронному та паперовому вигляді у формі узгодженої сторонами. Нанесення інформації та персональних даних на бланки посвідчень здійснюються виконавцем із дотриманням вимог Постанови КМУ за № 1137 від 27.12.2018 рік із наступним захисним ламінуванням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Поллі-Сервіс 174 810,00
UAH з ПДВ
174 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 191 700,00
UAH з ПДВ
191 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Поллі-Сервіс

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Поллі-Сервіс
#32912338
Переможець 174 810,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 14:50

Документи

10 червня 2020 14:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Поллі-Сервіс
#32912338
174 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 15:41
скан. договір.pdf укладений
22 червня 2020 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 174 810,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 135,00 UAH)