Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту «бланки службових посвідчення з безконтактним електронним носієм»
Очікувана вартість
195 100,00 UAH
UA-2020-05-25-007484-b ● 89d2b3ab52d44880bab3007920746e44
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА) |
Код ЄДРПОУ: | 43315529 |
Вебсайт: | http://just.odessa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 34 |
Контактна особа: |
Каріна Чихічина +380487051808 finansi2@od.minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 195 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі підписаної Сторонами Видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 19:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 19:13 |
перелік змін.pdf | |
26 травня 2020 19:13 |
Оголошення службові посвідчення зі змінами.docx | |
25 травня 2020 17:26 |
оголошення.pdf | |
25 травня 2020 17:26 |
Додаток 3 проект договору.doc |
26 травня 2020 19:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 травня 2020 19:13 |
перелік змін.pdf
|
|||||||||
26 травня 2020 19:13 |
Оголошення службові посвідчення зі змінами.docx
|
|||||||||
25 травня 2020 17:26 |
оголошення.pdf
|
|||||||||
25 травня 2020 17:26 |
Додаток 3 проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних вимог
Дата подання: 27 травня 2020 16:18
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:37
Доброго дня!
Просимо конкретизувати, чи є предметом закупівлі вимоги, зазначені в пп. 9-10 Технічних вимог (Додаток 2 Документації):
1. Послуги з персоналізації (нанесення персональних даних на бланк службового посвідчення), зазначені в п.9;
2. Захисні елементи ламінації та їх нанесення, що зазначено в п.10.
Чи входять ці послуги до предмету закупівлі або інформація в пп.9-10 наведена довідково?
У випадку, якщо зазначені послуги входять до предмету закупівлі, просимо конкретизувати вимоги до захисних елементів ламінації та їх нанесення (технічний опис), та зазначити, яким чином відбувається передача персональних даних для нанесення на бланк?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом вказаної закупівлі є бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм на які будуть нанесені персональні дані співробітників.
Захисні елементи ламінації - це є технічною вимогою до процесу друку/нанесення даних.
Ламінація в цій документації вживається в загальнотехнічному значені - як процес нанесення на поліграфічну продукцію прозорої плівки з метою захисту продукції від зовнішніх та інших факторів.
З огляду на специфіку предмета, розуміється що ламінація має бути з глянцевим ефектом.
Додаткових вимог до ламінування замовником не висувається.
Захисні елементи ламінації - це є технічною вимогою до процесу друку/нанесення даних.
Ламінація в цій документації вживається в загальнотехнічному значені - як процес нанесення на поліграфічну продукцію прозорої плівки з метою захисту продукції від зовнішніх та інших факторів.
З огляду на специфіку предмета, розуміється що ламінація має бути з глянцевим ефектом.
Додаткових вимог до ламінування замовником не висувається.
Щодо уточнення технічних вимог
Дата подання: 28 травня 2020 16:28
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:55
Просимо конкретизувати, хто саме (Замовник або Виконавець) здійснює персоналізацію (нанесення персональних даних) посвідчень та їх ламінацію.
Чи входять зазначені роботи до предмету закупівлі?
Відповідь: Дані для Персоналізації надаються Замовником Постачальнику у електронному та паперовому вигляді у формі узгодженої сторонами. Нанесення інформації та персональних даних на бланки посвідчень здійснюються виконавцем із дотриманням вимог Постанови КМУ за № 1137 від 27.12.2018 рік із наступним захисним ламінуванням.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Поллі-Сервіс #32912338 |
Переможець |
174 810,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 15:41
|
скан. договір.pdf | укладений |
22 червня 2020 15:40
|