Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-05-25-007174-b 474c8c5656f14526ab049f7e54aac06a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Центрального регіону
Код ЄДРПОУ: 07816153
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Вул. КНЯЗІВ КОРІАТОВИЧІВ, 185
Контактна особа: Наталія Савчук
+380679170192
vmc_finance@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт відеоколоноскопа GF-H170L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 травня 2020 16:56
Електронний цифровий підпис
25 травня 2020 16:56
ТДн.doc
25 травня 2020 16:56
проект договору посл н 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

У якій формі вимагається подання Довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків у Переможця ???
Дата подання: 28 травня 2020 15:10
Дата відповіді: 01 червня 2020 13:01
У тендерній документації Замовника знайшла протиріча, а саме щодо форми Довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків у Переможця: 1) п.3.5. (стр. 7): "Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України". 2) Додаток №1 для ФОП, підпункт 2.2.10 (стр. 20): "Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (пункт 13 ч. 1 ст. 17 Закону)" Переможець процедури закупівлі на виконання вимоги статті 17 повинен надати такі документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель: "Оригінал або електронний бланк, завірений власною печаткою, про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа**" Будь ласка поясніть у якій формі підтвердження відсутності заборгованості по сплаті податків Ви вимагаєте для Переможця, тому що ці 2 пункти суперечать один одному. Чи достатньо буде лише тої інформації, (яка зазначена у п.3.5. (стр. 7): "Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне:
У п.3.5 Тендерної документації передбачено, що «Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України".
Поряд з тим, ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає імперативну норму ( вимогу) для переможця, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.».
Таким чином, переможець торгів повинен надати даний документ шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель: "Оригінал або електронний бланк, завірений власною печаткою, про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа.
На виконання п.3.5 тендерної документації, Замовник додатково перевіряє Інформацію про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів, подану переможцем процедури закупівлі, в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України на відповідність поданої інформації (документів).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Свередюк Тарас Володимирович 181 500,00
UAH з ПДВ
181 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:49
проект договору.pdf
05 червня 2020 11:49
10 - 06_9.pdf
05 червня 2020 11:49
9 - 06_8.pdf
05 червня 2020 11:49
8 - 06_7.pdf
05 червня 2020 11:49
7 - 06_6.pdf
05 червня 2020 11:49
6 - 06_5.pdf
05 червня 2020 11:49
5 - 06_4.pdf
05 червня 2020 11:49
2.2.pdf
05 червня 2020 11:49
2.12. Звіт 1 кв. 2020.pdf
05 червня 2020 11:49
2.10. Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2020 11:49
2.9.Акт-2.pdf
05 червня 2020 11:49
2.8.Дог-2.pdf
05 червня 2020 11:49
2.7.Акт-1.pdf
05 червня 2020 11:49
2.6.Дог-1.pdf
05 червня 2020 11:49
2.3. - контракт - Опалько.pdf
05 червня 2020 11:49
2.2. Дог.оренди.pdf
05 червня 2020 11:49
2.1.pdf
05 червня 2020 11:49
1 - реєстр.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
10 червня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку