Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Квітневій від буд. №26 до вул. Шкільної в с. Солдатське Петрівського району, Кіровоградської області
Очікувана вартість
2 562 812,00 UAH
UA-2020-05-25-006876-b 8f047a6040304b3aaea22939e4b16073
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доцяк Сергій

380988256719 0988256719@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Богданівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04364207
Місцезнаходження: 28332, Україна , Кіровоградська обл., село Богданівка, вул. Інгулецька, 1
Контактна особа: Доцяк Сергій
380988256719
0988256719@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 14:30
Очікувана вартість: 2 562 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 814,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Квітневій від буд. №26 до вул. Шкільної в с. Солдатське Петрівського району, Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28332, Україна, Кіровоградська область, с. Солдатське, вул. Квітнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може надати Підряднику для придбання будівельних матеріалів аванс у розмірі до 30% Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт На підставі підписаних Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:37
Оголошення .docx
25 травня 2020 16:37
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність обладнання,матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 28 травня 2020 14:31
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:17
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах. 1. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази висувається вимога про наявність у власності учасника транспортних засобів: -"Рік випуску техніки,зазначеної в листі,повинен бути не раніше 2010 року". Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких наявне дане майно ,але не відповідає терміну випуску техніки,що жодним чином не впливає на якість та терміни виконання робіт. 2,Особливі вимоги Замовником висуваються до асфальтоукладача.Рік випуску асфальтоукладача повинен бути не раніше 2010 року,що також жодним чином не впливає на якість і терміни виконання робіт. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до якості і термінів надання послуг по предмету закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення, а саме : добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до Тендерної документації,в протилежному випадку будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до визначень Податкового кодексу України амортизація - систематичний розподіл вартості основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів, що амортизується, протягом строку їх корисного використання (експлуатації). Мінімально допустимі строки корисного використання (експлуатації) основних засобів та інших необоротних активів встановлено в пункті 138.3.3 Податкового кодексу України. Згідно до цього пункту мінімально допустимий строк корисного використання для транспортного засобу встановлено на рівні 5 років. Враховуючи, що автогрейдер, коток дорожній, коток вібраційний, асфальтоукладача відносяться до транспортних засобів, то на них також розповсюджуються мінімальний допустимий строк користування в 5 років. Тобто відповідно до Податкового кодексу мінімально допустимий строк корисного використання транспорту становить 5 років, після цього строку корисне використання транспортний засобу є сумнівним через процес зношеності основного засобу в результаті експлуатації.
Але з метою залучення до участі в закупівлі більшої кількості учасників та створення добросовісної конкуренції серед учасників, замовником прийнято рішення вважати прийнятним 10 річний строк корисного використання транспортних засобів учасників, тобто строк, який в два рази довше від нормативно встановленого Податковим кодексом України, а тому найстаршим роком випуску техніки встановлено 2010 рік.
Також слід зауважити, що для розширення можливостей учасників взяти участь у закупівлі визначено, що транспортні засоби можуть бути не лише у власності учасника, а й у користуванні.
Технічне завдання
Дата подання: 28 травня 2020 14:35
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:48
Прохання викласти в електронній системі закупівель Технічне завдання з преліком виду та обсягу робіт,які повинні виконуватись за предметом даної закупівлі ,для розрахунку об"єктивної ,конкурентноспроможної ціни.
Відповідь: В додатку 2 до тендерної документації викладено проектно-кошторисну документацію з переліком та обсягами всіх витрат, які необхідно зробити для виконання робіт по даній закупівлі. Також Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасники можуть ознайомитися з проектно-кошторисною документацією, кресленнями відповідно до яких виконуватимуться роботи у приміщенні Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕК ЦЕНТР" 1 720 845,60
UAH з ПДВ
1 720 845,60
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 2 255 000,00
UAH з ПДВ
2 196 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 2 407 176,00
UAH з ПДВ
2 196 964,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ 2 559 558,00
UAH з ПДВ
2 482 771,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 16:09
Електронний підпис
19 червня 2020 16:08
Ліцензія, декларація.pdf
19 червня 2020 16:08
Кошторис.pdf
19 червня 2020 16:08
Довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
16 червня 2020 16:40
Електронний підпис
16 червня 2020 16:39
Лист № 87 від 05.06.2020.pdf
09 червня 2020 21:14
Електронний підпис
09 червня 2020 21:12
9. Інші документи.pdf
09 червня 2020 21:12
7. Кошторис.pdf
09 червня 2020 21:12
6. Лист-гарантія.pdf
09 червня 2020 21:12
3. Наявність досвіду.pdf
09 червня 2020 21:12
2. Буклет.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 20:05
Електронний підпис
09 червня 2020 20:03
Статутні документи.pdf
09 червня 2020 20:03
Проект договора.pdf
09 червня 2020 20:03
Довідка ст 17 Закону.pdf
09 червня 2020 20:03
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕК ЦЕНТР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
#38146939
Переможець 1 720 845,60
UAH з ПДВ
17 червня 2020 18:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 18:01

Вимога про усунення невідповідностей

В пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інформації та документів, які подає учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником допущено невідповідності, викладені нижче. Посилання на вимогу: підпункт 1.1. Надати лист за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається інформація про наявність в Учасника: автогрейдера, котка дорожнього, котка вібраційного, асфальтоукладача. В листі повинна бути наявна інформація про найменування техніки, марка техніки, власна/орендована/лізинг/користування, рік випуску техніки, стан техніки. Рік випуску техніки, зазначеної в листі, повинен бути не раніше 2010 року. Вимога по пункту 1.1. Учасником надано лист № 87 від 05.06.2020 з таблицею, в якій в першому рядку в другому стовпчику зазначено автогрейдер середнього типу. В той же час, у наданому свідоцтві на автогрейдер вказано інші марка. Отже учаснику необхідно зазначити в листі вірну марку автогрейдера. Посилання на вимогу: підпункт 1.2. Надати копії документів, які підтверджують право власності, або оренди, або лізингу, або користування автогрейдером, котком дорожнім, котком вібраційним, асфальтоукладачем: - якщо учасник власником техніки, надає документи на право власності (свідоцтво про реєстрацію) на техніку, зазначену в довідці; - якщо техніка не знаходяться у власності учасника – надає документ(и), які підтверджують правомірність користування технікою (договір(и), акти приймання-передачі техніки, тощо), з документальним підтвердженням права власності на техніку (свідоцтво про реєстрацію). Вимога по пункту 1.2. Учасником на підтвердження наявності котка вібраційного надано договір № 37 від 23 квітня 2020 року, але не надано свідоцтво про реєстрацію. При цьому надано лист № 105 від 09 червня 2020 року, виходячи з тексту якого на підтвердження наявності котка вібраційного необхідно: Надати договір оренди № 3к від 03.01.2017 року та свідоцтво про реєстрацію, оформлене на орендодавця. Посилання на вимогу: підпункт 1.3. Особливі вимоги Замовником висуваються до асфальтоукладача. Рік випуску асфальтоукладача повинен бути не раніш 2010 року. Ширина укладки (ширина плити/робоча ширина) повинна забезпечити укладку однією полосою шириною в 4.5 (чотири з половиною) метри. Дана вимога пов’язана з шириною дорожнього полотна відповідно до проекту. Перевірка інформації щодо ширини укладки асфальтоукладача буде здійснюватися шляхом співставлення даних марки асфальтоукладача з свідоцтва про реєстрацію з інформацією на офіційному сайті виробника (дилерів) асфальтоукладача в мережі інтернет, що буде прирівнюватися до звернення в розумінні ч. 15 ст. 29 Закону. Учасник в складі тендерної пропозиції подає буклет/проспект, який, зокрема, обов’язково містить фотографію/ї асфальтоукладача, інформацію про можливість укладки полоси шириною 4.5 метри. Вимога по пункту 1.3. Учасником надано буклет/проспект російською мовою. В той же час буклет повинен бути перекладено на українську мову, а тому учасником не надано належний документ. Отже учасник повинен надати буклет українською мовою або російською мовою з перекладом на українську мову.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
#38146939
1 720 845,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 13:10
ДУ 1.jpg зміни до договору
26 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:20
Додаток 3.pdf укладений
03 липня 2020 16:08
Додаток 2.pdf укладений
03 липня 2020 16:08
Додаток 1.pdf укладений
03 липня 2020 16:07
Договір.pdf укладений
03 липня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 556 494,80
UAH (в тому числі ПДВ 259 415,80 UAH)