Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Квітневій від буд. №26 до вул. Шкільної в с. Солдатське Петрівського району, Кіровоградської області
Очікувана вартість
2 562 812,00 UAH
UA-2020-05-25-006876-b ● 8f047a6040304b3aaea22939e4b16073
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Богданівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04364207 |
Місцезнаходження: | 28332, Україна , Кіровоградська обл., село Богданівка, вул. Інгулецька, 1 |
Контактна особа: |
Доцяк Сергій 380988256719 0988256719@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 14:30 |
Очікувана вартість: | 2 562 812,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 814,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Квітневій від буд. №26 до вул. Шкільної в с. Солдатське Петрівського району, Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28332, Україна, Кіровоградська область, с. Солдатське, вул. Квітнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може надати Підряднику для придбання будівельних матеріалів аванс у розмірі до 30% | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | На підставі підписаних Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 16:37 |
Оголошення .docx | |
25 травня 2020 16:37 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність обладнання,матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 28 травня 2020 14:31
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:17
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
1. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази висувається вимога про наявність у власності учасника транспортних засобів: -"Рік випуску техніки,зазначеної в листі,повинен бути не раніше 2010 року". Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких наявне дане майно ,але не відповідає терміну випуску техніки,що жодним чином не впливає на якість та терміни виконання робіт.
2,Особливі вимоги Замовником висуваються до асфальтоукладача.Рік випуску асфальтоукладача повинен бути не раніше 2010 року,що також жодним чином не впливає на якість і терміни виконання робіт.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до якості і термінів надання послуг по предмету закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення, а саме : добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо внести зміни до Тендерної документації,в протилежному випадку будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до визначень Податкового кодексу України амортизація - систематичний розподіл вартості основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів, що амортизується, протягом строку їх корисного використання (експлуатації). Мінімально допустимі строки корисного використання (експлуатації) основних засобів та інших необоротних активів встановлено в пункті 138.3.3 Податкового кодексу України. Згідно до цього пункту мінімально допустимий строк корисного використання для транспортного засобу встановлено на рівні 5 років. Враховуючи, що автогрейдер, коток дорожній, коток вібраційний, асфальтоукладача відносяться до транспортних засобів, то на них також розповсюджуються мінімальний допустимий строк користування в 5 років. Тобто відповідно до Податкового кодексу мінімально допустимий строк корисного використання транспорту становить 5 років, після цього строку корисне використання транспортний засобу є сумнівним через процес зношеності основного засобу в результаті експлуатації.
Але з метою залучення до участі в закупівлі більшої кількості учасників та створення добросовісної конкуренції серед учасників, замовником прийнято рішення вважати прийнятним 10 річний строк корисного використання транспортних засобів учасників, тобто строк, який в два рази довше від нормативно встановленого Податковим кодексом України, а тому найстаршим роком випуску техніки встановлено 2010 рік.
Також слід зауважити, що для розширення можливостей учасників взяти участь у закупівлі визначено, що транспортні засоби можуть бути не лише у власності учасника, а й у користуванні.
Але з метою залучення до участі в закупівлі більшої кількості учасників та створення добросовісної конкуренції серед учасників, замовником прийнято рішення вважати прийнятним 10 річний строк корисного використання транспортних засобів учасників, тобто строк, який в два рази довше від нормативно встановленого Податковим кодексом України, а тому найстаршим роком випуску техніки встановлено 2010 рік.
Також слід зауважити, що для розширення можливостей учасників взяти участь у закупівлі визначено, що транспортні засоби можуть бути не лише у власності учасника, а й у користуванні.
Технічне завдання
Дата подання: 28 травня 2020 14:35
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:48
Прохання викласти в електронній системі закупівель Технічне завдання з преліком виду та обсягу робіт,які повинні виконуватись за предметом даної закупівлі ,для розрахунку об"єктивної ,конкурентноспроможної ціни.
Відповідь: В додатку 2 до тендерної документації викладено проектно-кошторисну документацію з переліком та обсягами всіх витрат, які необхідно зробити для виконання робіт по даній закупівлі. Також Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасники можуть ознайомитися з проектно-кошторисною документацією, кресленнями відповідно до яких виконуватимуться роботи у приміщенні Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ТЕК ЦЕНТР" |
1 720 845,60
UAH з ПДВ
|
1 720 845,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
2 255 000,00
UAH з ПДВ
|
2 196 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» |
2 407 176,00
UAH з ПДВ
|
2 196 964,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ |
2 559 558,00
UAH з ПДВ
|
2 482 771,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЕК ЦЕНТР" #38146939 |
Переможець |
1 720 845,60
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 18:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 13:10
|
ДУ 1.jpg | зміни до договору |
26 жовтня 2020 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 16:20
|
Додаток 3.pdf | укладений |
03 липня 2020 16:08
|
Додаток 2.pdf | укладений |
03 липня 2020 16:08
|
Додаток 1.pdf | укладений |
03 липня 2020 16:07
|
Договір.pdf | укладений |
03 липня 2020 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |