Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 83 Деснянського району міста Києва, вул. Оноре де Бальзака, 63-А
Очікувана вартість
1 348 170,00 UAH
UA-2020-05-25-005834-b 68435668f2064c288738f20b46302ab3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 15:45
Початок аукціону: 03 червня 2020 13:00
Очікувана вартість: 1 348 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 741,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 83 Деснянського району міста Києва, вул. Оноре де Бальзака, 63-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:41
Тех.вимоги.docx
25 травня 2020 15:41
Проєкт Договору.docx
25 травня 2020 15:41
Оголошення 83.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" 1 260 000,00
UAH з ПДВ
1 253 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ" 1 347 860,80
UAH з ПДВ
1 259 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 17:06
Електронний підпис
03 червня 2020 16:49
КД ДНЗ 83 після торгів.pdf
03 червня 2020 16:21
КД док після торгів.rar
03 червня 2020 14:15
Електронний підпис
03 червня 2020 14:15
Електронний підпис
03 червня 2020 14:15
Електронний підпис
02 червня 2020 11:49
26. Лист повідомлення.pdf
02 червня 2020 11:45
23. Лист згода.pdf
02 червня 2020 10:46
25. Інші довідки.pdf
02 червня 2020 09:56
24. Дов Довкілля.pdf
02 червня 2020 09:53
23. Лист згода.pdf
02 червня 2020 09:52
17. Лист підтвердження.pdf
02 червня 2020 09:51
п. 23 Лист згода.pdf
02 червня 2020 09:45
21. Лист.pdf
02 червня 2020 09:45
20. Довідка Банку.pdf
02 червня 2020 09:43
КД ДНЗ №83.pdf
02 червня 2020 09:20
12. Дозволи.rar
02 червня 2020 09:18
10. Ліцензія.rar
02 червня 2020 09:18
9. Фінзвіт.rar
01 червня 2020 16:04
7. МТБ.rar
01 червня 2020 15:58
5. 4-ОПП, ПДВ.rar
01 червня 2020 15:57
4. Витяг з реєстру.pdf
01 червня 2020 15:48
19. Проект договору.pdf
01 червня 2020 15:06
Сертифікати на матер..pdf
01 червня 2020 15:06
22. Пропозиція ДНЗ №83.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 15:41
Електронний підпис
02 червня 2020 15:40
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2020 15:40
Статут.pdf
02 червня 2020 15:40
Сертифікат коштор.pdf
02 червня 2020 15:40
Проєкт Договору.pdf
02 червня 2020 15:40
Пояснювальна записка.pdf
02 червня 2020 15:40
Посвідчення робітники.pdf
02 червня 2020 15:40
Ліцензія, Дозвіл.pdf
02 червня 2020 15:40
Копія Сертифікату ISO.pdf
02 червня 2020 15:40
Копія паспорта та код.pdf
02 червня 2020 15:40
Копії медичних книжок.pdf
02 червня 2020 15:40
ІТП.pdf
02 червня 2020 15:40
Інформаційна довідка.pdf
02 червня 2020 15:40
Допуск робітники.pdf
02 червня 2020 15:40
Довідки працівники.pdf
02 червня 2020 15:40
Довідки банк.pdf
02 червня 2020 15:40
Довідка офшорні зони.pdf
02 червня 2020 15:40
Довідка мат.база.pdf
02 червня 2020 15:40
Довідка аванс.pdf
02 червня 2020 15:40
Довідка 34-опп.pdf
02 червня 2020 15:40
Гарантійний лист док.pdf
02 червня 2020 15:40
Витяг з ПДВ.pdf
02 червня 2020 15:40
Витяг з ЄДР.pdf
02 червня 2020 15:40
Виписка з ЄДР.pdf
02 червня 2020 15:40
Виконроб.pdf
02 червня 2020 15:40
r_335_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
02 червня 2020 15:40
r_335_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
02 червня 2020 15:40
r_335_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
02 червня 2020 15:40
r_335_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
02 червня 2020 15:40
377_ДЦ_ССР_5.rtf
02 червня 2020 15:40
377_ДЦ_ССР_5.pdf
02 червня 2020 15:40
377_ДЦ_ССР_4.rtf
02 червня 2020 15:40
377_ДЦ_ССР_4.pdf
02 червня 2020 15:40
377_ДЦ_ДЦ_3.rtf
02 червня 2020 15:40
377_ДЦ_ДЦ_3.pdf
02 червня 2020 15:40
335_ДЦ_ИВР.rtf
02 червня 2020 15:40
335_ДЦ_ИВР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"

ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
Переможець 1 253 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 11:11

Документи

10 червня 2020 11:10
прот 41.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
1 253 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 11:10
прот 41.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:35
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:29
ДУ _3 до Дог. _110.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:07
ДУ 2 до Дог. 110.PDF зміни до договору
29 липня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:35
ДУ 1 до Дог. 110.PDF зміни до договору
16 червня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:31
Дог. 110.PDF укладений
16 червня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 1 219 062 грн. 01 коп. (один мільйон двісті дев’ятнадцять тисяч шістдесят дві грн. 01 коп.) в тому числі ПДВ 20% 203 177 грн. 00 коп. (двісті три тисячі сто сімдесят сім грн. 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.8 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.8. Якщо у Замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, які не передбачені основним Договором, така закупівля здійснюється укладанням Договору без проведення спрощеної процедури з урахуванням цін експертного звіту протягом трьох років, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного Договору про закупівлю.»
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2. Договору та викласти його в наступній редакції : "2.2.1Сторони вирішили викласти Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" в новій редакції, що додається.. 2. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджуються щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 219 062,01
UAH (в тому числі ПДВ 203 177,00 UAH)