Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення харчоблоку та душової кімнати опорного навчального закладу – Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Городищенської районної ради Черкаської області
Очікувана вартість
272 600,00 UAH
UA-2020-05-25-005563-b 7419ec1566424fb08ca30b67c7fe7f32
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Посунько Світлана Володимирівна

380473420656 gor_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147026
Вебсайт: http://gorvo.org/
Місцезнаходження: 19500, Україна , Черкаська обл., Городище, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 60/2
Контактна особа: Посунько Світлана Володимирівна
380473420656
gor_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 15:38
Очікувана вартість: 272 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 726,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Тендерна документація додається (ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3). Кількість (обсяг послуг) – Згідно із Додаток 1 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення харчоблоку та душової кімнати опорного навчального закладу – Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Городищенської районної ради Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19500, Україна, Черкаська область, Городище, ВУЛИЦЯ Володимира Мономаха, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата ремонтних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані ремонтні роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в та не пізніше 5 банківських днів з моменту їх укладення Сторонами. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:10
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ_3.docx
16 червня 2020 16:09
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3_3.doc
16 червня 2020 16:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc
12 червня 2020 13:59
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
12 червня 2020 13:59
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ_2.docx
12 червня 2020 13:58
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3_2.doc
06 червня 2020 16:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
06 червня 2020 16:33
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
06 червня 2020 16:33
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3.doc
25 травня 2020 15:30
ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
25 травня 2020 15:30
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
25 травня 2020 15:30
ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3.doc
16 червня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:10
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ_3.docx
16 червня 2020 16:09
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3_3.doc
16 червня 2020 16:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc
12 червня 2020 13:59
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
12 червня 2020 13:59
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ_2.docx
12 червня 2020 13:58
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3_2.doc
06 червня 2020 16:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
06 червня 2020 16:33
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
06 червня 2020 16:33
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3.doc
25 травня 2020 15:30
ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
25 травня 2020 15:30
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
25 травня 2020 15:30
ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комунальник" Городищенської міської ради 257 000,00
UAH з ПДВ
190 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івченко Євген Сергійович 239 893,02
UAH з ПДВ
219 986,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ДОРЛІДЕР" 268 868,53
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БОГУСЛАВ 269 492,00
UAH з ПДВ
269 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 19:52
Електронний підпис
25 червня 2020 19:40
Електронний підпис
25 червня 2020 19:38
Електронний підпис
25 червня 2020 19:35
Електронний підпис
25 червня 2020 19:33
Електронний підпис
25 червня 2020 18:28
довiдка_3.PDF
25 червня 2020 18:26
довiдка.PDF
25 червня 2020 18:26
відгук (2).PDF
21 червня 2020 10:51
Електронний підпис
21 червня 2020 10:50
Довідка по статті 17.pdf
21 червня 2020 10:50
Акти виконаних робіт.zip
21 червня 2020 10:50
Договори.rar
21 червня 2020 10:50
відгук.PDF
21 червня 2020 10:50
статут КП Комунальник.PDF
21 червня 2020 10:50
ліцензія.PDF

Публічні документи

21 червня 2020 12:17
Електронний підпис
21 червня 2020 12:11
Повноваження.rar
21 червня 2020 12:11
Кваліфікація.rar
21 червня 2020 12:11
Інформація про ціну.rar
21 червня 2020 12:11
Документ_ЄДР_1006778655.zip
21 червня 2020 12:11
Відповідність.rar

Публічні документи

17 червня 2020 13:51
Електронний підпис
17 червня 2020 13:49
установчі.rar
17 червня 2020 13:49
статут.rar
17 червня 2020 13:49
лист згода.rar
17 червня 2020 13:49
кошторис.rar
17 червня 2020 13:49
відгук.pdf
17 червня 2020 13:49
тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 13:49
гарантійний лист.pdf
17 червня 2020 13:49
уповноваженна особа.pdf
17 червня 2020 13:49
ISO.pdf
17 червня 2020 13:49
лист про субпідряд.pdf
17 червня 2020 13:49
довідка екологія.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 11:41
Електронний підпис
19 червня 2020 11:20
статут.pdf
19 червня 2020 11:20
протокол.pdf
19 червня 2020 11:20
Субпідрядики.pdf
19 червня 2020 11:20
Працівники Довідка.pdf
19 червня 2020 11:20
Наказ.pdf
19 червня 2020 11:20
Кошторис.pdf
19 червня 2020 11:20
Довідка ліцензія.pdf
19 червня 2020 11:20
Витяг.pdf
19 червня 2020 11:20
Виписка.pdf
19 червня 2020 11:20
Аналог роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Комунальник" Городищенської міської ради

ФОП Івченко Євген Сергійович

Приватне підприємство "ДОРЛІДЕР"

ТОВ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БОГУСЛАВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Комунальне підприємство "Комунальник" Городищенської міської ради
#32899066
Очікує рішення 190 820,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 09:35

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п. 5.1.1.1. та 5.2 розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 12.06.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ та форму трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи). Та у разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язання, у подальшому, перед Учасником щодо надання послуг по даному об’єкту у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі. Водночас відповідно до ч.3 ст.16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, для перевірки інформації про залучення чи не залучення таких потужностей згідно п. 8.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Також згідно п. 5.1.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 12.06.2020 для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.1. довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк та обсяги виконання ремонту по об`єкту в грошовому еквіваленті; копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що підтверджують приймання виконаних ремонту, в тому числі підтверджують часткове виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції; позитивний відгук від замовника ремонту згідно виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника ремонту (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника згідно договору, відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, кінцевий строк виконання згідно договору, найменування об’єкту на якому здійснювався ремонт, а також інформацію про дотримання учасником умов договору, в числі якості виконання ремонту та дотримання календарного графіку. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Довідка про аналогічні роботи», складену Учасником у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, яка містити інформацію про номер, дату договорів) обсяги виконання ремонту по об`єкту в грошовому еквіваленті, проте у даній довідці відсутня інформація щодо найменування замовника та строк виконання ремонту. Учасником у складі тендерної пропозиції надано позитивний відгук від замовника «відгук», який не містить інформацію про дотримання учасником умов договору, в числі якості виконання ремонту та дотримання календарного графіку. Для усунення невідповідностей пунктів 5.1., 5.2. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом, додаткову інформацію та/або документи (довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, позитивний відгук від замовника згідно виконаного (або частково виконаного) аналогічного договору, інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) тощо), що буде підтверджувати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та з замовниками в розумінні закону.

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:03
Кінець періоду оскарження: 14 липня 2020 00:00
Дата відміни: 14 липня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Поточний ремонт приміщення харчоблоку та душової кімнати опорного навчального закладу – Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Городищенської районної ради Черкаської області (код ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме у Замовника відпала потреба у предметі закупівлі із технічними характеристиками які передбачені Додатком 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Документи:
02 липня 2020 17:19
Електронний підпис
02 липня 2020 17:18
Протокол про відміну ЗОШ 3.pdf