Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

тест-смужки
Очікувана вартість
4 909,58 UAH
UA-2020-05-25-005103-b 54df339002fd4cb58f2f072636889554
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречана Людмила Олексіївна

380485431295 buxgalteriia.kzoziwaniwsckiira@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Іванівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Іванівської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 38096553
Місцезнаходження: 67200, Україна , Одеська обл., смт.Іванівка, Центральна, 121
Контактна особа: Гречана Людмила Олексіївна
380485431295
buxgalteriia.kzoziwaniwsckiira@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пачок
тест-смужки Wellіon Calla №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу
4 пачок
тест-смужки Акку-Чек Актив №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу
25 штуки
тест-системи для визначення тропоніну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30266 — Набір реагентів для вимірювання тропоніну
1 упаковка
тест-смужки Clu Neo Lite (50 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу

Тендерна документація

25 травня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"
#37224455
Переможець 4 909,68
UAH з ПДВ
25 травня 2020 16:07

Документи

25 травня 2020 15:50
Електронний підпис
25 травня 2020 15:48
рішення 9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 10:27
69.pdf укладений
26 травня 2020 09:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
тест-смужки Wellіon Calla №50 3 пачок 547,20
UAH з ПДВ
тест-смужки Акку-Чек Актив №50 4 пачок 432,00
UAH з ПДВ
тест-системи для визначення тропоніну 25 штуки 42,48
UAH з ПДВ
тест-смужки Clu Neo Lite (50 шт.) 1 упаковка 478,08
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 909,68
UAH (в тому числі ПДВ 321,20 UAH)