Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
9 900,00 UAH
UA-2020-05-25-004395-b 2802e9591e9445519535dfc88cba400e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Безлуцький

+380683673778 tenderks.sso@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43572010
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. ПЕРЕКОПСЬКА, буд. 5
Контактна особа: Олександр Безлуцький
+380683673778
tenderks.sso@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 9 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


1) Місцезнаходження замовника: 73003, м. Херсон, вул. Перекопська, 5
2) Категорія замовника: органи державної (судової) влади
3) Вид закупівлі - спрощена закупівля
4) Затверджено протоколом уповноваженої особи ТУ ССО у Херсонській області №10 від 25.05.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 штуки
ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 14:24
Додатки з 4 по 64.rar
25 травня 2020 14:24
Додаток 3 ДОГОВІР.docx
25 травня 2020 14:24
Додаток 2 Пропозиція.doc
25 травня 2020 14:24
Додаток 1 Інші документи.docx
25 травня 2020 14:24
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сума закупівлі
Дата подання: 25 травня 2020 14:50
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:47
занадто мала сума!!! передивиться
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо за запитання, але переглянувши технічні характеристики журналів невідповідностей не виявлено.
тех характеристики
Дата подання: 25 травня 2020 15:51
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:47
Шановний замовник, передивіться будь ласка кількість ваших журналів відносно загальної суми закупівлі, адже 217 шт журналів в твердій обкладинці не може коштувати 9900,00, можливо є якась помилка, чи можливо вони не тверді, бо згідно вашим вимогам це нонсенс!!!!
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо за запитання, але переглянувши технічні характеристики журналів невідповідностей не виявлено. Кількість та технічні характеристики відповідають дійсності.
причем тут несоответствие???
Дата подання: 25 травня 2020 18:18
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:43
Вы вообще в вопросы вдумываетесь, когда пишете на них ответы? вам наптсано четко и не один раз, МАЛЕНЬКАЯ СУММА ЗАКУПКИ, или пересмотрите количество журналов, или сумму увеличьте, не может стоить журналы в количестве 217 штук - 9900 грн
Відповідь: Шановний Учасник! Перед оголошенням спрощеної процедури закупівлі був проведений моніторинг цін згідно предмету закупівлі, за яким встановлено, що для закупівлі журналів в кількості 217 штук необхідно затвердити річний план закупівель, згідно предмету закупівлі, на загальну сумму 9900,00 грн. Враховуючи вищевказане для закупівлі 217 журналів вистачить 9900,00 грн.
ціна закупівлі
Дата подання: 25 травня 2020 21:20
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:43
кількість і технічні характеристики насправді відповідають дійсності, Але суть питання полягала не в тому. Кількість ваших журналів не відповідають сумі закупівлі, бо вона нища за собівартість всіх жуналів. Прошу надати роз’яснення цій ситуації, і як ви праховували середню ціну журналів, бо виникає враження, що закупівля створення під певного учасника. І як видно вище, аналогічне питання задають і інші учасники.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Перед оголошенням спрощеної процедури закупівлі був проведений моніторинг цін згідно предмету закупівлі, за яким встановлено, що для закупівлі журналів в кількості 217 штук необхідно затвердити річний план закупівель, згідно предмету закупівлі, на загальну сумму 9900,00 грн. Враховуючи вищевказане для закупівлі 217 журналів вистачить 9900,00 грн.
ціна закупівлі
Дата подання: 25 травня 2020 22:07
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:44
Шановний Замовник, ви вже виставляли це саме замовлення 13.05.2020 року і закупівля не відбулася, так як не було учасників, можливо ви все ж таки переглянете чи вимоги до журналів, чи саму кількість журналів, чи збільшете суму закупівлі, адже вам люди пишуть, а ви ніяк не хочете реагувати і виправляти свої помилки, чи попередня закупівля вас не навчила???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Перед оголошенням спрощеної процедури закупівлі був проведений моніторинг цін згідно предмету закупівлі, за яким встановлено, що для закупівлі журналів в кількості 217 штук необхідно затвердити річний план закупівель, згідно предмету закупівлі, на загальну сумму 9900,00 грн. Враховуючи вищевказане для закупівлі 217 журналів вистачить 9900,00 грн.
)))остается только улыбнуться,удачи вам
Дата подання: 26 травня 2020 18:05
Дата відповіді: 27 травня 2020 08:43
Відповідь: Повідомляємо Вам, що перед оголошенням спрощеної процедури закупівлі був проведений моніторинг цін згідно предмету закупівлі, за яким встановлено, що для закупівлі журналів в кількості 217 штук (згідно характеристик в додатках з 4 по 64 включно) необхідно затвердити річний план закупівель, згідно предмету закупівлі, на загальну сумму 9900,00 грн. Враховуючи вищевказане для закупівлі 217 журналів (згідно характеристик в додатках з 4 по 64 включно) вистачить 9900,00 грн.
удачи
Дата подання: 27 травня 2020 11:49
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:29
посмотрим кто в этот раз примет участие в вашей закупке. Но разве что вам сделают журналы в газетной бумаге и в мягкой обложке, если не учитывать ваши требования, а сделать журналы под ваши деньги.
Відповідь: Повідомляємо, що закупівля товару буде здійснена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно кількісних та технічних характеристик предмета закупівлі.
Журнали
Дата подання: 27 травня 2020 12:14
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:30
З відповідей можна зрозміти, що мабуть метою закупівлі є провести ії тричі та замовити без тендеру у потрібного виконавця.
Відповідь: Повідомляємо, що закупівля товару буде здійснена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно кількісних та технічних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій