Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 ДК - 30230000-0 комп’ютерне обладнання (Інформаційний комплекс для потреб медичного призначення)
DK code 021: 2015 DK - 30230000-0 computer equipment (Information complex for medical purposes)
DK code 021: 2015 DK - 30230000-0 computer equipment (Information complex for medical purposes)
Очікувана вартість
9 800 000,00 UAH
UA-2020-05-25-001981-c ● 240b9297a8e2428eb77ed8446f1ba239
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 26385055 |
Вебсайт: | http://cardio.org.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24 |
Контактна особа: |
Козловська Валерія Борисівна +380442065059 tender@cardio.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ukrainian Children’s Cardiac Centre |
National ID: | 26385055 |
Contact point: |
Kozlovska Valeriia Borysivna +380442065059 tender@cardio.org.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 18:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 18:39 |
Очікувана вартість: | 9 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 294000 UAH |
Publication date: | 25 травня 2020 18:35 |
Enquiries until: | 15 червня 2020 18:39 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2020 18:39 |
Information
Estimated total value: | 9 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 49 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Інформаційний комплекс для потреб медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Information complex for medical purposes
CPV: 30230000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 17:58 |
Протокол _289 від 17.06.2020 року.docx | |
17 червня 2020 17:58 |
ТД зі змінами.docx | |
25 травня 2020 18:35 |
ТД.pdf |
17 червня 2020 18:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 червня 2020 17:58 |
Протокол _289 від 17.06.2020 року.docx
|
|||
17 червня 2020 17:58 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
25 травня 2020 18:35 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Докуметація у форматі doc, docx
Дата подання: 26 травня 2020 11:42
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:23
Шановний замовнику, чи можливо викласти тендерну документацію у форматі doc, docx? Це необхідно для комфортнішого, а значить ефективнішого процесу обробки наданої інформації у тендерній документації. Дякуємо, очікуємо на відповідь!
Відповідь: Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні.
Замовник викладає в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів.
Замовник викладає в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів.
кваліфікація учасників
Дата подання: 02 червня 2020 15:29
Дата відповіді: 04 червня 2020 17:54
Шановний Замовнику! Враховуючи наявність супутніхпослуг по монтажу та комутації, просимо уточнити наявність в учасника яких саме спеціалістів підтверджуватиме відповідність кваліфікаційному критерію: Наявність працівників
відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відповідні уточнення будуть внесені до тендерної документації.
Актуальний контактний номер телефону
Дата подання: 10 червня 2020 13:20
Дата відповіді: 15 червня 2020 14:58
Доброго дня! Прохання вказати актуальний контактний номер телефону, по номеру +380442065059 ніхто не відповідає.
Відповідь: Доброго дня. Якщо у Вас виникли запитання стосовно закупівлі, прохання звертатися за роз'ясненнями в електронній системі закупівель.
Відвідання об'єкту
Дата подання: 10 червня 2020 13:28
Дата відповіді: 15 червня 2020 15:01
Доброго дня! Чи є можливість відвідати об'єкт, де будуть виконуватися роботи з монтажу системи відеоспостереження, конференцзв'язку та інших систем згідно предмету закупівлі? Це дозволить більш точно оцінити об'єм робіт.
Відповідь: Доброго дня. Так є. Дана вимога передбачана в п.п.18. п.1. Розділу ІІІ тендерної документації.
Технічні вимоги
Дата подання: 10 червня 2020 15:26
Дата відповіді: 15 червня 2020 15:09
Доброго дня.
У технічних вимогах "Робоче місце телемедицини
стаціонарне" та "Мобільне місце оператора" телемедицини" вимагається наявність Windows 10. Прохання повідомити, якак має бути версія - Home чи Pro? Оскільки перша не підртимує доменну організацію мережі, просимо надати уточнення.
Відповідь: Доброго дня. Всі вимоги вказані в тендерній документації. Всі рішення за версіями - згідно Ваших технічних рішень які Ви пропонуєте.
План будівлі приміщень
Дата подання: 15 червня 2020 15:35
Дата відповіді: 16 червня 2020 09:29
Доброго дня! Яким чином можна отримати план будівлі, приміщень, де необхідно буде проводити роботи з монтажу? Прохання додати ці матеріали до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Згідно п.п.18. п.1. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено огляд об’єкту. Огляд проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я замовника (щодня з 08 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., крім суботи та неділі).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 червня 2020
Найменування: | ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 26385055 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП Сачівко М.А. | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ІНЖЕНЕРНИХ РІШЕНЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
26 червня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій