Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці - Семенівка з під’їздом до с. Баранівка на ділянці км 37+300 - км 60+028 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Current average repair of the public highway of the local value О250920 Koryukivka - Naumivka - Perelyub - Pohoriltsi - Semenivka with entrance to the v. Baranivka on the part km 37+300 - km 60+028 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
Очікувана вартість
21 637 162,00 UAH
UA-2020-05-25-001926-c ad6be7c5b5b74374b0efca1e01639908
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
National ID: 04014246
Contact point: Artemenko Irina Anatolyevna
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 травня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:59
Очікувана вартість: 21 637 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 640000 UAH
Publication date: 25 травня 2020 17:25
Enquiries until: 14 червня 2020 19:00
Complaints submission until: до 20 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 21 637 162 UAH including VAT
Minimal lowering step: 108 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці - Семенівка з під’їздом до с. Баранівка на ділянці км 37+300 - км 60+028 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Семенівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 37+300 - км 60 + 028
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public highway of the local value О250920 Koryukivka - Naumivka - Perelyub - Pohoriltsi - Semenivka with entrance to the v. Baranivka on the part km 37+300 - km 60+028 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»). (Source of procurement financing - subvention from the state budget to local budgets for financial support of construction, reconstruction, repair and maintenance of public roads of local importance, streets and roads of communal property in settlements.)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 15 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:31
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Корюківка-Наумівка Семенівський район.docx
17 червня 2020 17:31
ТД зі змінами 2 Корюківка-Наумівка Семенівський р-н.doc
12 червня 2020 15:38
ТД зі змінами Корюківка-Наумівка Семенівський р-н.doc
25 травня 2020 17:27
ТД Корюківка-Наумівка Семенівський р-н.doc
12 червня 2020 15:38
Річний план Корюківка-Наумівка.pdf
12 червня 2020 15:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН Корюківка-Наумівка Семенівський район.docx
26 травня 2020 10:38
Схема Корюківка-Наумівка в Семенівському районі.rar
25 травня 2020 17:27
Схеми Корюківка-Наумівка.rar
25 травня 2020 17:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
25 травня 2020 17:27
ТЗ Корюківка-Наумівка в Семенівському районі.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000028 ● cec46bed33bc44c5a609970242a89742
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 11:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.06.2020 № 33
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-05-25-001926-c 25.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-25-001926-с: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці - Семенівка з під’їздом до с. Баранівка на ділянці км 37+300 - км 60+028 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-25-006802-b, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон). Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, тендерний комітет Управління капітального будівництва облдержадміністрацій прийняв рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2020 рік (протокол від 11.06.2020 № 350). Проте, було встановлено, що після оголошення відповідної процедури закупівлі, технічна можливість для внесення змін до річного плану закупівель відсутня. У зв’язку з цим, було прийнято рішення розмістити в електронній системі закупівель окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону, в рамках оголошення про проведення відповідної процедури закупівлі. 12.06.2020 до оголошення в розділ «Тендерна документація» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці - Семенівка з під’їздом до с. Баранівка на ділянці км 37+300 - км 60+028 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було завантажено окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону.

2020-06-12 16:20:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону) • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-15 14:24:50

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2020
UA-2020-05-25-001926-cad6be7c5b5b74374b0efca1e01639908
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 12:22

Документи

24 червня 2020 19:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

24 червня 2020 13:00
Електронний підпис
24 червня 2020 13:00
Електронний підпис
24 червня 2020 12:56
Гарантія.zip
24 червня 2020 12:56
Licenziya.zip
24 червня 2020 12:56
Dovirenist.zip
24 червня 2020 12:56
тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 12:56
технічне завдання.pdf
24 червня 2020 12:56
ст.17.pdf
24 червня 2020 12:56
наявність працівників.pdf
24 червня 2020 12:56
наявність обладнання.pdf
24 червня 2020 12:56
додаткові документи.pdf
24 червня 2020 12:56
9 Корюківка.imd
24 червня 2020 12:56
Розрахунки.pdf
24 червня 2020 12:56
Досвід.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельтне управління №82» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці - Семенівка з під’їздом до с. Баранівка на ділянці км 37+300 - км 60+028 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)». Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації вимагає усунути виявлені невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції міститься довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі - довідка), у якій зазначено інформацію про виконання аналогічного договору. На підтвердження виконання аналогічного договору надано копію договору від 23.05.2016 № 23/05/16-2, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «Шляхо-будівельне управління №14» (Генпідрядник) та Приватним акціонерним товариством «Шляхове ремонтно-будівельтне управління №82» (Субпідрядник) на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-68 Талалаївка-Ічня-Тростянець-Сокиринці-/Н-07/ на ділянці км 0+000 - км 35+866. Крім того, надано копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та відгук від Генпідрядника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхо-будівельне управління №14». Таким чином, довідка в частині інформації про Замовника потребує уточнення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з достовірною інформацією про Замовника та відгук від Замовника.

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 14:16
Електронний підпис
23 липня 2020 13:55
Документи переможця
23 липня 2020 13:55
Документи переможця
23 липня 2020 13:55
Документи переможця
23 липня 2020 13:55
Документи переможця
03 липня 2020 13:24
Електронний підпис
03 липня 2020 13:24
Електронний підпис
03 липня 2020 13:22
Відгук від замовника
24 червня 2020 16:06
Електронний підпис
24 червня 2020 16:06
Електронний підпис
24 червня 2020 16:03
16 Корюківка Наумівка.imd
24 червня 2020 16:03
15 Кошторис.pdf
24 червня 2020 16:03
14 Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 16:03
10 Проект договору.pdf
24 червня 2020 16:03
6 Фінансова звітність.pdf
24 червня 2020 16:03
3 Аналогічний договір.pdf
24 червня 2020 16:03
2 Відгук ШБУ _14.pdf
24 червня 2020 16:03
2 Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" 17 325 130,00
UAH з ПДВ
17 325 130,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" 20 044 388,40
UAH з ПДВ
20 044 388,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 13:00
Електронний підпис
24 червня 2020 13:00
Електронний підпис
24 червня 2020 12:56
Гарантія.zip
24 червня 2020 12:56
Licenziya.zip
24 червня 2020 12:56
Dovirenist.zip
24 червня 2020 12:56
тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 12:56
технічне завдання.pdf
24 червня 2020 12:56
ст.17.pdf
24 червня 2020 12:56
наявність працівників.pdf
24 червня 2020 12:56
наявність обладнання.pdf
24 червня 2020 12:56
додаткові документи.pdf
24 червня 2020 12:56
9 Корюківка.imd
24 червня 2020 12:56
Розрахунки.pdf
24 червня 2020 12:56
Досвід.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 14:16
Електронний підпис
23 липня 2020 13:55
Документи переможця
23 липня 2020 13:55
Документи переможця
23 липня 2020 13:55
Документи переможця
23 липня 2020 13:55
Документи переможця
03 липня 2020 13:24
Електронний підпис
03 липня 2020 13:24
Електронний підпис
03 липня 2020 13:22
Відгук від замовника
24 червня 2020 16:06
Електронний підпис
24 червня 2020 16:06
Електронний підпис
24 червня 2020 16:03
16 Корюківка Наумівка.imd
24 червня 2020 16:03
15 Кошторис.pdf
24 червня 2020 16:03
14 Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 16:03
10 Проект договору.pdf
24 червня 2020 16:03
6 Фінансова звітність.pdf
24 червня 2020 16:03
3 Аналогічний договір.pdf
24 червня 2020 16:03
2 Відгук ШБУ _14.pdf
24 червня 2020 16:03
2 Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"
#05388693
Рішення скасоване 17 325 130,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:44
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"
#05388693
Відхилено 17 325 130,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:53
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"
#03448244
Переможець 20 044 388,40
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:56

Документи

21 липня 2020 17:53
Електронний підпис
21 липня 2020 17:46
631
21 липня 2020 17:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"
#03448244
20 044 388,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:14
44_1.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 12:50
44 укладений
04 серпня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 044 388,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 340 731,40 UAH)