Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 39654508 |
Місцезнаходження: | 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Желєзнякова будинок 107 |
Контактна особа: |
Микитась Валентина Григорівна +380982188029 buryakjek-2@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 16:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 16:31 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремонт дорожнього покриття 17-го провулку м.П'ятихатки Дніпропетровської області | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 15:22 |
Додаток 1тендерна пропозиція.docx | |
25 травня 2020 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 16:27 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги (3).doc | |
25 травня 2020 16:27 |
Додаток 2(проект договору) 17-й провулок.docx | |
25 травня 2020 16:27 |
ОГОЛОШЕННЯ - 16-й провулок.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-24-000011 ● 9eb0aa375d9142528fd471ef57729a11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 16:56 |
30.06.2021 № 334
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-05-25-001767-с 25.05.2020 КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 43446166) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-02 08:50:28
Про надання пояснень
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонт дорожнього покриття 17-го провулку Південної сторони м. П'ятихатки Дніпропетровської області, код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-25-001767-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" оприлюднено 15.06.2020.
Чому в електронній системі закупівель на початок моніторингу процедури закупівлі станом на 01.07.2021 відсутня інформація щодо рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору, та Замовником не відмінено зазначену процедуру закупівлі?
2. Просимо надати пояснення, чому не укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі, протягом дії його пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
RISK-1-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" |
180 600,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" |
198 900,00
UAH з ПДВ
|
175 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД" |
201 400,80
UAH з ПДВ
|
175 555,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Багдасарян Наталія Олександрівна" |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
189 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" #1927208672 |
Переможець |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 15:06
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 09:35 |
Кінець періоду оскарження: | 18 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 18 липня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень у сфері закупівель, а саме тендер відбувся, але не завершений. |
07 липня 2021 09:35
|
Електронний підпис |
07 липня 2021 09:33
|
Протокол |