Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття 17-го провулку Південної сторони м.П'ятихатки Дніпропетровської області
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-05-25-001767-c 4c982d5a924744f88d8761da3c0a2b33
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитась Валентина Григорівна

+380982188029 buryakjek-2@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 39654508
Місцезнаходження: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Желєзнякова будинок 107
Контактна особа: Микитась Валентина Григорівна
+380982188029
buryakjek-2@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 16:31
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 16:31
Початок аукціону: 11 червня 2020 11:26
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 м.кв
Поточний ремонт дорожнього покриття 17-го провулку Південної сторони м.П'ятихатки Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, місто П'ятихатки, місто П'ятихатки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний ремонт дорожнього покриття 17-го провулку м.П'ятихатки Дніпропетровської області Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 15:22
Додаток 1тендерна пропозиція.docx
25 травня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:27
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги (3).doc
25 травня 2020 16:27
Додаток 2(проект договору) 17-й провулок.docx
25 травня 2020 16:27
ОГОЛОШЕННЯ - 16-й провулок.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-24-000011 ● 9eb0aa375d9142528fd471ef57729a11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2021 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.06.2021 № 334

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-05-25-001767-с 25.05.2020 КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 43446166) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-02 08:50:28

Про надання пояснень

У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонт дорожнього покриття 17-го провулку Південної сторони м. П'ятихатки Дніпропетровської області, код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-25-001767-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" оприлюднено 15.06.2020.
Чому в електронній системі закупівель на початок моніторингу процедури закупівлі станом на 01.07.2021 відсутня інформація щодо рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору, та Замовником не відмінено зазначену процедуру закупівлі?
2. Просимо надати пояснення, чому не укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі, протягом дії його пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  3. Порушення строків оприлюднення тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

RISK-1-16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" 180 600,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 198 900,00
UAH з ПДВ
175 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД" 201 400,80
UAH з ПДВ
175 555,55
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Багдасарян Наталія Олександрівна" 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 12:06
Електронний підпис
08 червня 2020 20:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦЯ.pdf
08 червня 2020 20:53
СПП.pdf
08 червня 2020 20:53
Свідоцтво ЄДР.pdf
08 червня 2020 20:53
про підприємство.pdf
08 червня 2020 20:53
лист_ліцензія.pdf
08 червня 2020 20:53
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:44
Електронний підпис
10 червня 2020 13:42
Якість матеріалів.pdf
10 червня 2020 13:42
Якість матеріалів № 2.pdf
10 червня 2020 13:42
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 13:42
Статут Учасника.pdf
10 червня 2020 13:42
Проект договору.pdf
10 червня 2020 13:42
Листи-згоди.pdf
10 червня 2020 13:42
Додаток 3.pdf
10 червня 2020 13:42
Договір поставки а.с.pdf
10 червня 2020 13:42
Договір Докукін.pdf
10 червня 2020 13:42
Довідка про ліцензію.pdf
10 червня 2020 13:42
Довідка про досвід.pdf
10 червня 2020 13:42
Відгуки.pdf
10 червня 2020 13:42
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 20:19
Електронний підпис
09 червня 2020 20:19
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 20:19
Статут.pdf
09 червня 2020 20:19
Проект договору.pdf
09 червня 2020 20:19
Наказ на директора.pdf
09 червня 2020 20:19
Копія договору.pdf
09 червня 2020 20:19
Додаток до ліцензії.pdf
09 червня 2020 20:19
Договірна ціна.pdf
09 червня 2020 20:19
Довідка техніка.pdf
09 червня 2020 20:19
Довідка працівники.pdf
09 червня 2020 20:19
Витяг.pdf
09 червня 2020 20:18
Виписка.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:00
СПП.pdf
10 червня 2020 13:00
про ФОП Багдасарян.pdf
10 червня 2020 13:00
про сертифікати.pdf
10 червня 2020 13:00
про ліцензію.pdf
10 червня 2020 13:00
код.pdf
10 червня 2020 13:00
ВЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД"

ФОП "Багдасарян Наталія Олександрівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
#1927208672
Переможець 175 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
#1927208672
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 липня 2021 09:35
Кінець періоду оскарження: 18 липня 2021 00:00
Дата відміни: 18 липня 2021 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень у сфері закупівель, а саме тендер відбувся, але не завершений.
Документи:
07 липня 2021 09:35
Електронний підпис
07 липня 2021 09:33
Протокол