Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лакофарбова продукція
Очікувана вартість
1 916 429,30 UAH
UA-2020-05-25-001537-a 6b78624af0054676b6444c831e8c5a1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://www.marport.net/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 16:21
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 16:21
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:58
Очікувана вартість: 1 916 429,30 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 582,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 57 400.00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № 26003000000060 (IBAN UA143223130000026003000000060) у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 найменувань
Лакофарбова продукція (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється з поточного рахунку протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:17
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТАЛ 1 535 321,50
UAH
1 535 321,50
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХРЕМПОРТ" 1 915 437,44
UAH
1 915 437,44
UAH
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 20:01
копія статуту.pdf
09 червня 2020 20:01
технічна частина.pdf
09 червня 2020 20:01
копія наказу 4 від 23.11.06.pdf
09 червня 2020 20:01
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 11:21
Електронний підпис
04 червня 2020 11:19
Технічні вимоги.pdf
04 червня 2020 11:19
аналогічні договори.pdf
04 червня 2020 11:19
мтб.pdf
04 червня 2020 11:19
наявність працівників.pdf
04 червня 2020 11:19
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 11:19
Статут.pdf
04 червня 2020 11:19
право підпису.pdf
04 червня 2020 11:19
паспорт директора.pdf
04 червня 2020 11:19
фінансова звітність.pdf
04 червня 2020 11:19
відсутність підстав.pdf
04 червня 2020 11:19
Витяг ПДВ.pdf
04 червня 2020 11:19
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНТАЛ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХРЕМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КОНТАЛ
#24986342
Переможець 1 535 321,50
UAH
18 червня 2020 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 14:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації: - Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в довільній формі)». ТОВ «КОНТАЛ» в складі пропозиції надало довідку, в якій повідомляє щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : – Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій .

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ КОНТАЛ #24986342

№ рішення у справі

№54/50-р/к

Дата рішення у справі

21.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНТАЛ
#24986342
1 535 321,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:34
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:45
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 08:24
Договір зміни до договору
06 липня 2020 08:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-7/20/277
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 435 655,86
UAH (в тому числі ПДВ 239 275,97 UAH)