Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шпаклівка НР старт, 30 кг (6 шт); Акріл путц, 5 кг (2 шт)
Очікувана вартість
1 078,00 UAH
UA-2020-05-25-001035-a 23138e9af1184c40a8ac8448a520381f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Категорія Замовника: керуючись п.2 ч.4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Ціна за одиницю: 152UAH без ПДВ
Шпаклівка НР старт, 30 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, вул.Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
2 шт
Ціна за одиницю: 83UAH без ПДВ
Акріл путц, 5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, вул.Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання.Покупець здійснює оплату товару постачальнику на підставі виставленої накладної.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дати отримання покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

25 травня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Таран Віталій Валентинович
#3382103097
Переможець 1 078,00
UAH
25 травня 2020 14:30

Документи

25 травня 2020 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 14:33
підписаний контракт укладений
25 травня 2020 14:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шпаклівка НР старт, 30 кг 6 шт 152,00
UAH
Акріл путц, 5 кг 2 шт 83,00
UAH