Протипожежна обробка дерев`яних конструкцій
Очікувана вартість
651 000,00 UAH
UA-2020-05-25-001022-a 937b02caf36b4836855aa40f20420d71
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Відділ освіти,сім`ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40939181
Місцезнаходження: 68200, Україна , Одеська обл., смт Сарата, вул. Крістіана Вернера,84
Контактна особа: Гайдук Наталія Олексіївна
+380484823202
mk.sarata@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:13
Очікувана вартість: 651 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Протипожежна обробка дерев`яних конструкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68200, Україна, Одеська область, смт Сарата, вул. Крістіана Вернера, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесеня змін до техничних вимог Додаток №3
Дата подання: 26 травня 2020 15:37
Дата відповіді: 27 травня 2020 16:09
Доброго дня! В зв’язку з тим, що на ринку України почастішали випадки продажу вогнезахисних речовин які не мають всіх належних документів згідно норм і законів України, або взагалі до тендеру додаються підробленні документі та як наслідок обробляння цими неякісними речовинами важливих державних об’єктів та щоб унеможливити потрапляння цих неякісних речовин до тендеру, просимо вас внести уточнення до ТД. В Оголошенні Замовником висунути вимогі яким повинна відповідати Вогнебіозахисна просочувальна речовина для дерев’яних конструкцій, а саме в Додатку №3 Ми пропонуємо Замовнику на підтвердження якості вогнезахисної речовини до Додатку №3 додати такі вимоги: «Якість матеріальних ресурсів, що використовуються при наданні Послуг, має відповідати повинен відповідати вимогам будівельних норм ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги", ДСТУ 4479:2005, ГОСТ 16363-98, п. 3.5.9 ГОСТ 30219-95» Для підтвердження якості складу суміші та на підтвердження відповідності вимогам будівельних норм ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги", ДСТУ 4479:2005, ГОСТ 16363-98, п. 3.5.9 ГОСТ 30219-95 Учасник до тендерної пропозиції додає наступні документи та зобов'язаний надати в складі тендерної документації протоколи випробувань на групу вогнезахисної ефективності (І група ефективності), індексу поширення полум’я (І=0, не розповсюджує полум'я), Корозійну активність, Строк експлуатації покриття, Токсичність. В Додатку №3 Замовник висуває вимогу: «Гарантійний термін експлуатації вогнезахисного покриття має складати не менше 3-х років в належних умовах експлуатації, що підтверджуються результатами кліматичних або періодичних випробувань (дані випробування додаються учасником у складі пропозиції)» Згідно Розділу IV п. 2 п. п. 2 Наказу № 1064 чітко зазначено що «…строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту);» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0259-19). Тому згідно цього Наказу Виробник вогнезахисної речовини на підтвердження гарантійного строку служби повинен надати Учаснику, для завантаження до тендеру, затверджену копію протоколу відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань, виданий акредитованої випробувальною лабораторією. Додавання цих вимоги до ТД та контроль їх виконання унеможливлять потрапляння до тендеру неякісних вогнезахисних речовин або покриттів. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Додатком 3 Т/Д зазначено, що учсник повинен надати копію документу, що підтвержує якість матеріалів, виданого відповідним органом. компетентність якого підтверджена шляхом вкредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Інформація щодо органів, які мають право посвідчувати якість таких матріалів, міститься у відкритих реєстрах, що для замовника буде достатньо для прийняття рішення під час визначення переможця. Окрім того, під час участі в закупівлі кожен учасник має бути ознайомлений з умовами передбаченими в проекті договору (Додаток 5 Т/Д) зокрема, з тим, що відповідальність та усунення недоліків за використання неякісних матеріалів буде за рахунок Виконавця. Дякуємо за звернення.
Уточнення до відповіді Замовника
Дата подання: 28 травня 2020 11:42
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:01
Доброго дня.Дякуємо за відповідь. Щоб уникнути двоякості оцінки учасниками тендеру вашої відповіді пропонуємо вписати до Додатку 3 такі вимоги до вогнезахисного засобу : Учасник тендеру повинен для підтвердження якості складу суміші та та підтвердження відповідності вимогам будівельних норм ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги", ДСТУ 4479:2005, ГОСТ 16363-98, п. 3.5.9 ГОСТ 30219-95 Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації протоколи випробувань на групу вогнезахисної ефективності (І група ефективності), індексу поширення полум’я (І=0, не розповсюджує полум'я), Корозійну активність, Строк експлуатації покриття, Токсичність. Окремо зауважуємо, що підтвердити гарантійний строк експлуатації вогнезахисного покриву (просочування) вимагає така норма - Згідно Розділу IV п. 2 п. п. 2 Наказу № 1064 чітко зазначено що «…строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту);» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0259-19). Тому згідно цього Наказу Виробник вогнезахисної речовини на підтвердження гарантійного строку служби повинен надати Учаснику, для завантаження до тендерної документації затверджену копію протоколу відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань, виданий акредитованої випробувальною лабораторією. Дякуємо.Гарного дня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення розглянуто і разом з тим зазначаємо наступне. Статтею 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за неохідне до неї включити. Всі вимоги, які зазначені в тендерній документації в жодному разі не порушують прав щодо участі в даній закупівлі та не дискримінують кожного із потенційних учасників. Із зазначених Вами пропозицій , змін до тендерної документації вноситись не будуть.
незаконні вимоги потенційного учасника
Дата подання: 28 травня 2020 12:41
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:03
Доброго дня. Шановний замовник! Просимо не брати до уваги попердні вимоги потенційного учасника щодо внесення змін до Додатку №3 тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник, вносячи зміни в Тендерну документацію, повинен робити це на законних підставах. Згідно з Правилами з вогнезахисту №1064 від 26.12.2018 року виробник вогнезахисної суміші НЕ зобов'язаний надавати ЖОДНІ копії протоколів випробувань. ВСІ необхідні результати випробувань вказані в Регламенті. Окрім того, що вимога потенційного учасника немає жодних законних обгрунтувань, звертаємо ще Вашу увагу на те, що одна з найвідоміших лабораторій, що і проводить такі випробування - Український науково-дослідний інститут цивільного захисту Науково-дослідний центр "Пожежна безпека" - у своїх протоколах чітко прописують : "Забороняється повне чи часткове передрукування та копіювання протоколу № *** без дозволу НДЦ "Пожежна безпека". Копії протоколів №*** чинні тільки при їх завіренні в НДЦ "Пожежна безпека". Виходячи з цього, якщо Замовник задовільнить попередні вимоги - це буде дискримінацією по відношенню до учасників, розчин яких пройшов випробування у вище зазначеній лабораторії (ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ!) Просимо залишити тендерну документацію без змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Ваше звернення розглянуто. Дякуємо за звернення.
Відповідь
Дата подання: 28 травня 2020 14:49
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:02
Рекомендуємо потенційному Учаснику ретельно вивчити нормативно-правову базу України. В Розділу IV п. 2 п. п. 2 Правил з вогнезахисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064 написано чітко, однозначно та ще й виділено червоним кольором, щоб підкреслити важливість інформацій (результати випробувань додаються до Регламенту). Ключове слово ДОДАЮТЬСЯ не вносяться чи вписуються, а ДОДАЮТЬСЯ. Пояснимо чому Розробник Правил з вогнезахисту підкреслив вимогу саме додавання до регламенту результатів кліматичних або періодичних випробувань. Гарантійний строк експлуатації є самим важливим показником серед усіх інших. В попередній редакції Правил з вогнезахисту була вимога обов’язково Виробнику затверджувати Регламент Робіт в Департаменті МНС Украйни і в тому випадку відповідальність за достовірність внесеної до Регламенту Робіт інформації несло МНС. В нової редакції Правил з вогнезахисту, які діють зараз цієї вимоги нема, тому Виробник може вносити до Регламенту Робіт будь яку інформацію яка може навіть не відповідати дійсності. Тому Розробник Правил і зробив окремий акцент на ДОДАВАНІ результатів випробувань у вигляді протоколів які є єдиним підтвердженням того що ці випробування біли проведені Виробником. Тому просто написати в Регламенті Робіт кількість років недостатньо бо Виробник особа зацікавлена, треба цей строк підтвердити саме протоколом. Відповідаємо по поводу того що випробувальна лабораторія забороняє надавати протоколи. Це не є достовірною інформацію. Забороняється копіювання та передрук, але не заборонено сканувати, оприлюднювати та додавати до Регламенту Робіт, бо це є відкрита інформація на підтвердження якості продукції. Ці обмеження стосуються тих випадків якщо буде требо додати живі копії протоколів на вимогу Замовника, в цьому випадку Виробник звертається з письмовою заявою до випробувальної лабораторії УкрНДІЦЗ та за 2-3 доби отримає звірини копії протоколів випробувань. Тому на підставі вищесказаного просимо задовільнити наші прохання з першого поста. В іншому випадку якщо Замовник обере переможцем Учасника у якого не буде протоколів на підтвердження строку служби покриття, або вони не будуть додані до тендеру ми будемо звертатися с відповідною заявою до контролюючих органів з прохання перевірити наявність цих протоколів. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто і разом з тим зазначаємо наступне. Статтею 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за неохідне до неї включити. Всі вимоги, які зазначені в тендерній документації в жодному разі не порушують прав щодо участі в даній закупівлі та не дискримінують кожного із потенційних учасників. Із зазначених Вами пропозицій , змін до тендерної документації вноситись не будуть.
Відповідь
Дата подання: 29 травня 2020 13:34
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:39
Дякуємо. Ми вас почули. Будемо уважно стежити за цім тендером.В разі ненадання переможцем необхідних згідно Закону документів,які підтверджують якість та строк експлуатації вогнезахисної суміші,залишаємо за собою право звернутись до контролюючих органів. Гарного дня.
Відповідь: За Вами зберігаються всі права надані законодавством у сфері державних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000029 ● 1944c0e6f6c04b23b4a74c1fde99da58
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-28 17:38:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.05.2020 Одеса № 160

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.05.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.05.2020 № 160
Витяг з перелвіку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2020-05-25-001022-a 25.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня, відділом освіти, сім`ї, молоді та спорту Саратської РДА розглянуто висновки моніторингу даної закупівлі відповідно чого надсилаємо рішення тендерного комітету про усунення встановлених порушень.

2020-06-04 14:37:57

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти,сім`ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Одеської області, 40939181, Україна, смт Сарата, вул. Крістіана Вернера,84
  2. Інформація про предмет закупівлі: Протипожежна обробка дерев`яних конструкцій, 651000UAH, 77220000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 937b02caf36b4836855aa40f20420d71, 2020-05-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 25.05.2020 № 13. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначений строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, якими визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 2 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформації: назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником. Так, згідно пункту 6 «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)» оголошення про проведення відкритих торгів містить ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини, проте у пункті 41 «Вид предмета закупівлі» Замовником зазначаються «Товари», що є порушенням пункту 2 частини 2 статті 21 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 та пункту 2 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

-

2020-06-05 10:34:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС 132 595,74
UAH з ПДВ
112 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАГНЕТТО" 166 923,30
UAH з ПДВ
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" 213 626,47
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЬТЕК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ 319 521,50
UAH з ПДВ
180 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ" 325 006,89
UAH з ПДВ
181 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВЕКТОР-12 279 924,34
UAH з ПДВ
200 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЗИРУК БОГДАН ВАЛЕРІЙОВИЧ" 397 787,20
UAH з ПДВ
299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" 327 069,49
UAH з ПДВ
327 069,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 570 707,63
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 18:28
sign.p7s
10 червня 2020 15:42
sign.p7s
10 червня 2020 15:17
Тендерне забезпечення.pdf
10 червня 2020 15:17
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 15:17
Статут оригінал.PDF
10 червня 2020 15:17
Ст.17.pdf
10 червня 2020 15:17
Ст.16.pdf
10 червня 2020 15:17
Сертифікат якості PIROMAX.pdf
10 червня 2020 15:17
Регламент_PIROMAX.PDF
10 червня 2020 15:17
протокол_2.PDF
10 червня 2020 15:17
протокол_1.pdf
10 червня 2020 15:17
Право підпису.pdf
10 червня 2020 15:17
паспорт директора.PDF
10 червня 2020 15:17
Наявність працівників.pdf
10 червня 2020 15:17
Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 15:17
наказ_директор.PDF
10 червня 2020 15:17
Наказ ліцензія.PDF
10 червня 2020 15:17
МТБ.pdf
10 червня 2020 15:17
Лист-пояснення.pdf
10 червня 2020 15:17
договір оренди авто 2020.PDF
10 червня 2020 15:17
Лист нова ліцензія.pdf
10 червня 2020 15:16
Відгук КАБМІН.pdf
10 червня 2020 15:16
витяг ПДВ 2020.PDF
10 червня 2020 15:16
Витяг ЄДР 2020р..PDF
10 червня 2020 15:16
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 09:16
sign.p7s
13 червня 2020 09:15
щодо надання ліцензії.pdf
13 червня 2020 09:15
тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 09:15
статут ПП Магнетто.pdf
13 червня 2020 09:15
сертифікат.PDF
13 червня 2020 09:15
регламент.pdf
13 червня 2020 09:15
протокол.pdf
13 червня 2020 09:15
проект договору.pdf
13 червня 2020 09:15
посвідчення.pdf
13 червня 2020 09:15
наказ на призначення.pdf
13 червня 2020 09:15
Наказ ДСНС.pdf
13 червня 2020 09:15
лист відгук.pdf
13 червня 2020 09:15
копія статуту.pdf
13 червня 2020 09:15
інформація.pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (13).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (12).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (11).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (10).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (9).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (8).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (7).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (6).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (5).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (4).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (3).pdf
13 червня 2020 09:15
інформація (2).pdf
13 червня 2020 09:15
документи.pdf
13 червня 2020 09:15
довідка.pdf
13 червня 2020 09:15
довідка, банк.pdf
13 червня 2020 09:15
гарантійний лист.pdf
13 червня 2020 09:15
гарантійний лист (2).pdf
13 червня 2020 09:15
відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2020 09:15
відгук.pdf
13 червня 2020 09:15
витяг.pdf
13 червня 2020 09:15
виписка ПП Магнетто.pdf
13 червня 2020 09:15
DEFENDER СЕС висновок.PDF

Публічні документи

11 червня 2020 17:12
sign.p7s
11 червня 2020 17:11
опис.pdf
11 червня 2020 17:07
сертифікат.pdf
11 червня 2020 17:07
захист довкілля.pdf
11 червня 2020 17:07
лист ДСНС.pdf
11 червня 2020 17:07
наказ ДСНС (ліцензія).pdf
11 червня 2020 17:07
лист розчин.pdf
11 червня 2020 17:07
лист ліцензія.pdf
11 червня 2020 17:07
паспорт Литвинюк СО.pdf
11 червня 2020 17:07
витяг єдиний податок.pdf
11 червня 2020 17:07
виписка з ЄДР.pdf
11 червня 2020 17:07
витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2020 17:07
лист довідка ЄДРПОУ.pdf
11 червня 2020 17:07
працівники.pdf
11 червня 2020 17:07
мтб.pdf
11 червня 2020 17:07
рішення засновника.pdf
11 червня 2020 17:07
наказ ЛСО.pdf
11 червня 2020 17:07
статут.pdf
11 червня 2020 17:07
право підпису.pdf
11 червня 2020 17:07
техзавдання.pdf
11 червня 2020 17:07
ст17.pdf
11 червня 2020 17:07
пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 08:09
sign.p7s
11 червня 2020 08:08
sign.p7s
10 червня 2020 23:15
сертификат 001.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 017.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 016.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 015.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 014.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 013.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 012.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 011.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 010.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 009.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 008.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 007.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 006.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 005.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 004.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 003.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 002.jpg
10 червня 2020 23:15
регламент 001.jpg
10 червня 2020 23:15
лицензия 001.jpg
10 червня 2020 23:15
договор аналог5 001.jpg
10 червня 2020 23:15
договор аналог4 001.jpg
10 червня 2020 23:15
договор аналог3 001.jpg
10 червня 2020 23:15
договор аналог2 001.jpg
10 червня 2020 23:15
договор аналог1 001.jpg
10 червня 2020 23:15
договор аналог 001.jpg
10 червня 2020 23:15
довидка5 001.jpg
10 червня 2020 23:15
довидка4 001.jpg
10 червня 2020 23:15
довидка3 001.jpg
10 червня 2020 23:15
довидка2 001.jpg
10 червня 2020 23:15
довидка1 001.jpg
10 червня 2020 23:15
витяг налог 001.jpg
10 червня 2020 23:15
витяг ЄДР3 001.jpg
10 червня 2020 23:15
витяг ЄДР2 001.jpg
10 червня 2020 23:15
витяг ЄДР1 001.jpg
10 червня 2020 23:15
виписка2 002.jpg
10 червня 2020 23:15
виписка1 002.jpg
10 червня 2020 23:15
акт прийняття робіт 001.jpg
10 червня 2020 23:15
ведомость мат.бази 001.jpg
10 червня 2020 23:15
анкета2 001.jpg
10 червня 2020 23:15
анкета1 001.jpg
10 червня 2020 23:15
пропозиция 001.jpg

Публічні документи

13 червня 2020 10:49
sign.p7s
13 червня 2020 10:48
пропозиція.pdf
13 червня 2020 10:48
опис з кодом доступу.pdf
13 червня 2020 10:48
наказ.pdf
13 червня 2020 10:48
копія статуту.pdf
13 червня 2020 10:48
інф-я.pdf
13 червня 2020 10:48
інф-я, не притягнуто.pdf
13 червня 2020 10:48
інф-я, не внесено.pdf
13 червня 2020 10:48
інф-я, дод 3.pdf
13 червня 2020 10:48
інф-я, відповідність.pdf
13 червня 2020 10:48
інформація.pdf
13 червня 2020 10:48
ДСНС.pdf
13 червня 2020 10:48
ДСНС, завірений.pdf
13 червня 2020 10:48
Довідка.zip
13 червня 2020 10:48
Довідка банк.pdf
13 червня 2020 10:48
Довідка (2).rar
13 червня 2020 10:48
Довідка (1).zip
13 червня 2020 10:48
гарантійний лист.pdf
13 червня 2020 10:48
витяг.pdf
13 червня 2020 10:48
Витяг ПДВ.pdf
13 червня 2020 10:48
витяг з протоколу.pdf
13 червня 2020 10:48
виписка.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 09:25
sign.p7s
13 червня 2020 09:13
Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 09:13
Скан кошторисів.pdf
13 червня 2020 09:13
Проект договору.pdf
13 червня 2020 09:13
кошторис.rar
13 червня 2020 09:13
Копія Статуту.pdf
13 червня 2020 09:13
Копія Витягу з ЄДР.pdf
13 червня 2020 09:13
Довідка ст.17 п.2 ч.1 ЗУ.pdf
13 червня 2020 09:12
Довідка мат. база.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 03:24
sign.p7s
13 червня 2020 03:22
17. Лист гарантія ст 17.pdf
13 червня 2020 03:22
3.3. Копії дипломів.pdf
13 червня 2020 03:22
3. Довідка працівники.pdf
13 червня 2020 03:22
1. Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 03:22
0. Опис.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 12:55
sign.p7s
12 червня 2020 12:53
Документ_ЄДР_1006436863.zip
12 червня 2020 12:53
Щодо якості робіт.pdf
12 червня 2020 12:53
Щодо статті 17.pdf
12 червня 2020 12:53
Щодо працівників.pdf
12 червня 2020 12:53
Щодо МТБ.pdf
12 червня 2020 12:53
Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 12:53
ССТ Статут 2019.pdf
12 червня 2020 12:53
ССТ протокол та наказ.pdf
12 червня 2020 12:53
ССТ Ліцензія ДСНС.pdf
12 червня 2020 12:53
ССТ Відомості з ЄДР 05.20.pdf
12 червня 2020 12:53
Пропозиція.pdf
12 червня 2020 12:53
Проект договору.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 13:44
sign.p7s
12 червня 2020 13:43
Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 13:43
Довідка працівники.pdf
12 червня 2020 13:43
Ліцензія ДАБІ.pdf
12 червня 2020 13:43
Висновок СЕЕ СТРАЖ-2.pdf
12 червня 2020 13:43
Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 13:43
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 13:43
Довідки ст. 17.pdf
12 червня 2020 13:43
Відомості ЄДРПОУ.pdf
12 червня 2020 13:43
Статут ТОВ СМАРТОМ.pdf
12 червня 2020 13:43
Довідка МТБ.pdf
12 червня 2020 13:43
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 08:29
sign.p7s
12 червня 2020 08:27
Довідка з банка.pdf
12 червня 2020 08:27
лицензия.pdf
12 червня 2020 07:58
Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 07:58
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 07:58
Аналогічний договір.pdf
12 червня 2020 07:58
Довідка МТБ.pdf
12 червня 2020 07:58
статут.pdf
12 червня 2020 07:58
Регламент.pdf
12 червня 2020 07:58
Рішення засновників.pdf
12 червня 2020 07:58
Паспорт Директора.pdf
12 червня 2020 07:58
Наказ про призначення.pdf
12 червня 2020 07:57
Виписка з ЭДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС
#37138450
Очікує рішення
112 980,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:22
Обгрунтування аномально низької ціни
до 16 червня 2020 16:22

Обгрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 15:20
Кінець періоду оскарження: 30 червня 2020 00:00
Дата відміни: 30 червня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: На підставі п.1 ч. 1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
19 червня 2020 15:19
Електронний цифровий підпис
19 червня 2020 15:16
Протокол

Актуальні тендери

До пошуку