Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (розробка модуля автоматичного формування платіжних доручень для експорту в систему Приват 24)
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2020-05-25-000774-c 90d446b4a3c84a7c91fc2e1a9c454e73
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цюцюра Микола Олексійович

+380322249040 tender_lvivemdmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Місцезнаходження: 82540, Україна , Львівська обл., Турківський район село Завадівка, вулиця Військове Містечко, будинок 8а
Контактна особа: Цюцюра Микола Олексійович
+380322249040
tender_lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72230000-6: Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (розробка модуля автоматичного формування платіжних доручень для експорту в систему Приват 24)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.І.Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно акту здачі-приймання наданих послуг, кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

25 травня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Копчак Павло Олегович
#3087308776
Переможець 13 000,00
UAH
25 травня 2020 12:06

Документи

25 травня 2020 12:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 12:09
Договір укладений
25 травня 2020 12:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 13 000,00
UAH