Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт контейнерного майданчика біля житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Пирогова, 101
Очікувана вартість
118 400,00 UAH
UA-2020-05-25-000681-b 043d4133b4a04432b5df1e3f153f6bf4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Сергій Миколайович

380432595124 dzgvmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Ткачук Сергій Миколайович
380432595124
dzgvmr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 10:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 10:25
Очікувана вартість: 118 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 184,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількісні характеристики на Капітальний ремонт контейнерного майданчика біля житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Пирогова, 101 наведені в Дефектному акті.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт контейнерного майданчика біля житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Пирогова, 101
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 червня 2020  —  01 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі форм КБ-2в та КБ-3 протягом 20-ти робочих днів з дня реєстрації документів в управлінні державної казначейської служби України. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 10:20
Проект договору Пирогова,101.docx
25 травня 2020 10:20
ОГОЛОШЕННЯ Пирогова,101.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 10:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНІШІН МИКОЛА РАДОВИЧ 118 118,00
UAH з ПДВ
118 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 11:25
Електронний підпис
01 червня 2020 11:22
форма 4 (аналогічка).pdf
01 червня 2020 11:22
форма 3 (працівники).pdf
01 червня 2020 11:22
форма 2 (обладнання).pdf
01 червня 2020 11:22
Паспорт та код.pdf
01 червня 2020 11:22
кошторис Пирогова, 101.pdf
01 червня 2020 11:22
ЗВВ 2019.pdf
01 червня 2020 11:22
довідка ТЗ.pdf
01 червня 2020 11:22
довідка про Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНІШІН МИКОЛА РАДОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНІШІН МИКОЛА РАДОВИЧ
#3314413412
Переможець 118 118,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 13:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНІШІН МИКОЛА РАДОВИЧ #3314413412

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 червня 2020 13:35
протокол визнання-46.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНІШІН МИКОЛА РАДОВИЧ
#3314413412
118 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 червня 2020 13:35
протокол визнання-46.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 12:39
договір конт.майданчик Пирогова,101 (доп.угода).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 14:37
договір майданчик Пирогова,101.pdf укладений
09 червня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: №705
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 112 403,45
UAH