Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Освітні послуги( послуги за навчання студента Навитанюк Г.І.) КОД ДК 021:201580430000-7 - Послуги у сфері університетської освіти для дорослих.
Очікувана вартість
32 610,00 UAH
UA-2020-05-25-000565-a 39b7bb1b401e4a6d910fd48a511dd26c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Катерина Йосипівна

+380435321551 teplik_medcentr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Теплицький центр первинної медичної допомоги"Теплицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 37337644
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., Теплик, вул.Чорновола,4
Контактна особа: Гайдук Катерина Йосипівна
+380435321551
teplik_medcentr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80430000-7: Послуги у сфері університетської освіти для дорослих


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 32610UAH з ПДВ
послуги за навчання студента Навитанюк Г.І
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул. Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата послуг за 2019 рік - післяплапа,оплата послуг за 2020 2021 роки - авансовий платіж Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

25 травня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Вінницький національний медичний університет ім. М.І.Пирогова
#02010669
Переможець 32 610,00
UAH
25 травня 2020 12:00

Документи

25 травня 2020 12:00
Електронний підпис
25 травня 2020 11:57
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 13:55
ДОДАТКОВА УГОДА укладений
25 травня 2020 12:09
ДОГОВІР укладений
25 травня 2020 12:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги за навчання студента Навитанюк Г.І 1 послуга 32 610,00
UAH з ПДВ