Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього одягу дороги по вул. Ударній від вул. Родинної до вул. Гагаріна в м. Миколаєві»
Очікувана вартість
2 160 000,00 UAH
UA-2020-05-25-000319-a c89df4dd6c7641bd98d896ce7e69914e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаніцина Інна Леонідівна

+380512600277 inna_02112008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410607
Вебсайт: https://corabeldistr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, 54050, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 314
Контактна особа: Степаніцина Інна Леонідівна
+380512600277
inna_02112008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:59
Очікувана вартість: 2 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні бути складені українською або російською мовами (більш детально у п. 7 тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього одягу дороги по вул. Ударній від вул. Родинної до вул. Гагаріна в м. Миколаєві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54050, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, по вул. Ударній від вул. Родинної до вул. Гагаріна, територія Корабельного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує авансовий платіж (попередня оплата) у розмірі вартості матеріалів, згідно кошторису та у відповідності з лімітом фінансування видатків на термін не більше 3 (трьох) місяців, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 10:35
25_05_2020-тендерна документація-капітальний ремонт-ударна_гагаріна_3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000002 ● b8b6b334880a40dc9c43f28d092ef0d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.07.2020 № 201

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-25-000319-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу. За результатами розгляду висновку керівництвом адміністрації району попереджено тендерний комітет про персональну відповідальність за недопущення у подальшому порушень у сфері публічних закупівель, а також прийнято рішення про направлення членів тендерного комітету на навчання та підвищення кваліфікації з публічних закупівель у серпні поточного року.

2020-07-28 14:31:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА" 1 953 150,38
UAH з ПДВ
1 953 150,38
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ " 2 154 516,54
UAH з ПДВ
2 143 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АМБАРЦУМЯН АРТУР ГРАНТІКОВИЧ" 2 159 250,63
UAH з ПДВ
2 148 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 14:33
Електронний підпис
17 червня 2020 14:32
ВН Sakai Каток HV50ST.pdf
17 червня 2020 14:32
Витяг з ЄДР.pdf
13 червня 2020 12:17
Електронний підпис
13 червня 2020 12:13
Статут з описом.pdf
13 червня 2020 12:13
Протокол 12 06 20.pdf
13 червня 2020 12:13
Ліцензія.pdf
13 червня 2020 12:13
Договірна ціна.pdf
13 червня 2020 12:13
Довідка про субпідряд.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 08:56
Електронний підпис
01 липня 2020 18:00
Паспорт.pdf
01 липня 2020 17:59
Довідка МВС.pdf
01 липня 2020 17:59
Довідка ДПС.pdf
01 липня 2020 17:59
Витяг реєстрації.pdf
01 липня 2020 17:59
Витяг ЄП.pdf
01 липня 2020 17:59
Витяг ЄДР.pdf
12 червня 2020 17:11
Електронний підпис
12 червня 2020 17:02
Проект договору.pdf
12 червня 2020 17:02
Паспорт.pdf
12 червня 2020 17:02
Ліцензія на види робіт.pdf
12 червня 2020 17:02
Лист-згода з Додатком 1.pdf
12 червня 2020 17:02
Ідентифікаційний код.pdf
12 червня 2020 17:02
Витяг реєстрації.pdf
12 червня 2020 17:02
Витяг ЄП.pdf
12 червня 2020 17:02
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 09:45
Уставні документи.pdf
11 червня 2020 09:45
Лист згода Додатку 2.pdf
11 червня 2020 09:45
Лист згода додатку 1.pdf
11 червня 2020 09:45
Договірна ціна.pdf
11 червня 2020 09:45
Довідка щодо санкцій.pdf
11 червня 2020 09:45
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"

ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ "

ФОП "АМБАРЦУМЯН АРТУР ГРАНТІКОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"
#42917809
Відхилено 1 953 150,38
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 15:55
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ "
#3586603975
Переможець 2 143 700,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:39

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відкриті торги на закупівлю робіт: Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього одягу дороги по вул. Ударній від вул. Родинної до вул. Гагаріна в м. Миколаєві» код за ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь пропозиції учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» На виконання вимог ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Вам необхідно виправити невідповідність в інформації та або/документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - документально не підтверджено право власності на обладнання,машини та механізми вказані у пунктах з 11 до 15 (вібраційна плита Hyundai HPC 450W, швонарізчик Masalta MF 16-2, молоток відбійний BOSH GSH 16-30, повітродувка Husqvarna 125BVx, ручний вальців каток Sakai HV60) довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.06.2020 №70, не відповідає вимогам пп. б п. 1.1. додатку 3 до тендерної документації; - не надано довідку/лист учасника в довільній формі з інформацією про службову (посадову) особу учасника (зазначити ПІБ та посаду), яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та службову (посадову) особу учасника (зазначити ПІБ та посаду), яка підписала тендерну пропозицію і у подальшому буде підписувати договір про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання/наявності), не відповідає вимогам пп. 3.5. п. 3 додатку до тендерної документації; - у додатку №1 до договору №9/6 від 01.05.2020 «Акт прийому передавання» у пункті 1 помилка щодо посилання на договір (у Вас «Визначених Договором №1/6 від 01.06.20», а повинно бути на «Договір №9/6 від 01.05.2020») згідно, якого Орендодавець передає, а орендар приймає у строкове платне користування дорожньо-будівельну техніку, транспортні засоби відповідно до пункту 5 «Перелік переданого майна». - Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. № 361-IX (далі – Закон № 361), який набрав чинності з 28.04.2020 року, зокрема, зобов’язує юридичних осіб, зареєстрованих до набрання чинності цим Законом, подати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Згідно поданої Вами у складі пропозиції інформації від 12.06.2020 №63 пункт 6 інформація про кінцевого бенефіціарного власника відсутня.

Документи

19 червня 2020 13:18
Електронний підпис
19 червня 2020 12:40
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ "
#3586603975
2 143 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:28
довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат примірна форма КБ-3 укладений
11 вересня 2020 11:19
додткова угода укладений
11 вересня 2020 11:19
додткова угода укладений
30 липня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 14:23
Договір про закупівлю робіт укладений
13 липня 2020 14:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 140 315,19
UAH