Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 535+111, Чернівецька область
Очікувана вартість
17 902 300,00 UAH
UA-2020-05-23-000113-c 68eaee804d2248d98e303c1a6378c6bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:19
Очікувана вартість: 17 902 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 511,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89511.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 535+111, Чернівецька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2020 17:58
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" 16 376 235,00
UAH з ПДВ
16 286 723,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 16 515 938,08
UAH з ПДВ
16 315 938,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" 17 702 300,00
UAH з ПДВ
17 702 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНДОР" 17 800 000,00
UAH з ПДВ
17 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 16:33
Електронний підпис
11 червня 2020 20:02
Електронний підпис
11 червня 2020 20:01
2.0.7. Склади.pdf
11 червня 2020 20:00
6.6.1 механізми.pdf
11 червня 2020 20:00
6.6.1. працівники.pdf
11 червня 2020 19:59
2.0.8. Склад.pdf
11 червня 2020 19:59
12. Проект договору.pdf
11 червня 2020 19:59
5.3. Наказ Полянська.pdf
11 червня 2020 19:59
6.6.1. відгук Експодор.PDF
11 червня 2020 19:59
4.1. Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 19:59
6.2. Рішення № 54.pdf
11 червня 2020 19:58
5.1. Гарантія.pdf
11 червня 2020 19:58
6.6.1. ст 17.pdf
11 червня 2020 19:58
2.0.1. Офісна будівля.pdf
11 червня 2020 19:58
6.6.1. фінзвітність.pdf
11 червня 2020 19:58
5.3. Виписка.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 11:19
Електронний підпис
12 червня 2020 10:56
Електронний підпис
12 червня 2020 10:55
Лист згода ШЕУ.pdf
12 червня 2020 10:55
ДЦ_535.pdf
11 червня 2020 18:41
Електронний підпис
11 червня 2020 18:28
Техзавдання.pdf
11 червня 2020 18:28
Інформ.працівники.pdf
11 червня 2020 18:28
Інформ. маш та мех.pdf
11 червня 2020 18:28
Довідка ст.17.pdf
11 червня 2020 16:37
Електронний підпис
11 червня 2020 16:30
Статут СІТІЛАЙТ ФОРМ.pdf
11 червня 2020 16:30
ПДВ_СIТIЛАЙТ_ФОРМ.pdf
11 червня 2020 16:30
кб3.pdf
11 червня 2020 16:30
кб2б.pdf
11 червня 2020 16:30
договор аналог.pdf
11 червня 2020 16:30
Договір_2803-23-19.pdf
11 червня 2020 16:30
відгук.pdf
11 червня 2020 16:30
відгук 2019.pdf
11 червня 2020 16:30
Договір_2803-23-19.pdf
11 червня 2020 16:30
відгук 2019.pdf
11 червня 2020 16:30
Дог.оренди БТ-ДІ.pdf
11 червня 2020 16:30
Дог оренди ТОВ сліпих.pdf
11 червня 2020 16:30
Цивіл-прав дог.pdf
11 червня 2020 16:30
Накази на працівників.pdf
11 червня 2020 16:30
Антикорупц програма.pdf
11 червня 2020 16:30
Техпаспорти машин.pdf
11 червня 2020 16:30
Лист підтверд АБС ТЕХ.pdf
11 червня 2020 16:30
ДУ до Дог АБС.pdf
11 червня 2020 16:30
Статут.pdf
11 червня 2020 16:30
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 16:26
Електронний підпис
11 червня 2020 15:51
Електронний підпис
11 червня 2020 15:50
виписка 89 511,50.pdf
11 червня 2020 15:50
ISO і лист.pdf
11 червня 2020 15:50
ст. 17 по пунктах.pdf
11 червня 2020 15:50
ст. 17 загальна.pdf
11 червня 2020 15:50
Протокол ЗЗУ.pdf
11 червня 2020 15:50
Проект Договору.pdf
11 червня 2020 15:50
Ліцензія.pdf
11 червня 2020 15:49
Інформація Додаток № 3.pdf
11 червня 2020 15:49
Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2020 15:49
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 11:47
Електронний підпис
12 червня 2020 11:46
Копія Ліцензії.pdf
12 червня 2020 11:46
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВКФ "Будмонтажсервіс"

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"

ТОВ "ВІНДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс"
#22784491
Переможець 16 286 723,50
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс"
#22784491
16 286 723,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2020 14:45
ДУ №4 до БДР 99-07-20.pdf зміни до договору
19 грудня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2020 14:40
ДУ №3 до БДР 99-07-20.pdf зміни до договору
19 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 18:17
ДУ №2 до БДР 99-07-20.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 18:17
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:38
ДУ №1 до БДР 99-07-20.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 16:15
БДР 99-07-20.pdf укладений
24 липня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.4. та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-99/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-99/07-20 від 24.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-99/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-99/07-20 від 24.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-99/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-99/07-20 від 24.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-99/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-99/07-20 від 24.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 816 942,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 636 157,10 UAH)