Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із захоронення твердих побутових відходів на полігоні
Очікувана вартість
306 600,00 UAH
UA-2020-05-22-005842-c bd5a9e44d47d4f8f94bb4510c1bd7f89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Резніченко

+380677736050 nkkpkp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Новомосковський комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03341517
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, вулиця Зіни Білої 156б
Контактна особа: Лідія Резніченко
+380677736050
nkkpkp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:57
Очікувана вартість: 306 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 533,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із захоронення твердих побутових відходів на полігоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 17:40
Додаток 2 Тех.завдання.docx
22 травня 2020 17:40
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
22 травня 2020 17:40
Тендерна документація.docx
22 травня 2020 17:40
Додаток 3 проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000008 ● 3f312e048aeb482d8681317dbd3bf4c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7
UA-2020-05-22-005842-с 22.05.2020 Комунальне підприємство «Новомосковський комбінат комунальних підприємств» (код ЄДРПОУ 03341517) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 16:31:26

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-22-005842-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
В ході моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру).
Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: оскарження в суді
Дата публікації: 19 червня 2020

Документи:

19 червня 2020 11:55
Електронний підпис
19 червня 2020 11:53
позов.PDF
19 червня 2020 11:53
опись и оплата.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНЕКОТЕХ УКРАЇНИ 255 500,00
UAH з ПДВ
255 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ 306 600,00
UAH з ПДВ
306 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 23:00
Електронний підпис
19 червня 2020 15:53
Довідки
19 червня 2020 15:50
Довідки
04 червня 2020 16:35
Електронний підпис

Публічні документи

05 червня 2020 18:22
технічні вимоги.PDF
05 червня 2020 18:22
ст.17.PDF
05 червня 2020 13:21
витяг пєп.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНЕКОТЕХ УКРАЇНИ

ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНЕКОТЕХ УКРАЇНИ
#39794282
Переможець 255 500,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНЕКОТЕХ УКРАЇНИ
#39794282
255 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 10:35
File0001.PDF укладений
24 червня 2020 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 255 500,00
UAH