Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексне харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів
Очікувана вартість
3 224 000,00 UAH
UA-2020-05-22-005774-c 3e58fd6dc7984d409dda0521c0e2d42f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінкіна Ірина Віталіївна

+380676829422 kp.linkina.i@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в
Контактна особа: Лінкіна Ірина Віталіївна
+380676829422
kp.linkina.i@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:31
Очікувана вартість: 3 224 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 осіб
Комплексне харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березанівська,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  29 серпня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату по мірі надання послуг на підставі підписаного Сторонами акту прийому-передачі наданих послуг та рахунку Виконавця. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРІНВОК ПРОДУКТ" 3 211 000,00
UAH з ПДВ
3 111 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД-КУК 3 216 200,00
UAH з ПДВ
3 112 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 12:12
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
18 червня 2020 12:12
Довідка.zip
04 червня 2020 12:14
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
04 червня 2020 12:14
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 червня 2020 12:14
РЕЄСТР.pdf
04 червня 2020 12:14
наказ.pdf
04 червня 2020 12:14
Ліцензія.zip
04 червня 2020 12:14
КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
04 червня 2020 12:14
КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
04 червня 2020 12:14
ДОВІДКИ.pdf
04 червня 2020 12:14
Гарантия.zip

Публічні документи

04 червня 2020 14:37
Електронний підпис
04 червня 2020 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2020 16:44
Електронний підпис
02 червня 2020 16:42
Проект договору.pdf
02 червня 2020 16:42
Техніна частина.pdf
02 червня 2020 16:42
Лист згода.pdf
02 червня 2020 16:42
Статут Товариства.pdf
02 червня 2020 16:42
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІНВОК ПРОДУКТ"

ТОВ ФУД-КУК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІНВОК ПРОДУКТ"
#43560795
3 111 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 18:20
Дод.уг. Грінв. прод..PDF зміни до договору
28 серпня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 16:06
Дод.угода 1 ГРІНВОК ПРОДУКТ.pdf зміни до договору
25 червня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 18:09
Договір укладений
22 червня 2020 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на вимоги Постанови КМУ від 20.05.2020 № 392 Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та етапів послаблення протиепідеміологічних заходів (зі змінами), зокрема, щодо діяльності закладів, що надають послуги з розміщення, діяльності закладів харчування, кількості розміщення осіб при проведенні харчування, дотримання меж фізичної дистанції, заборони діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, щодо продовження адаптивного карантину до 31.07.2020, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та з метою покращення якості предмета закупівлі, зокрема більш зручного та комфортного перебування осіб та отримання послуги з організації комплексного харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів в більш комфортних умовах і з дотриманням меж фізичної дистанції між особами, що перебуватимуть на території відпочинку та забезпечуються харчуванням, що полягає у використанні площ більших розмірів для перебування осіб та організації комплексного харчування.
Номер договору про закупівлю: 46/22-06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог п.1 ч.5 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 46/22-06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 053 723,20
UAH