Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція загальноміських територій (влаштування пішохідної та велосипедної доріжок) вздовж Старомиколаївського шосе від вул.Новобілярської до в'їзного знаку "Якір" в м.Южного Одеської області
Очікувана вартість
6 784 015,00 UAH
UA-2020-05-22-003855-c 0397868d7f06421d880cfb383f4fc97b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Копієвський

+380484231502 ykbumr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Южненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34607554
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18
Контактна особа: Вадим Копієвський
+380484231502
ykbumr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:50
Очікувана вартість: 6 784 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 920,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33920 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція загальноміських територій (влаштування пішохідної та велосипедної доріжок) вздовж Старомиколаївського шосе від вул.Новобілярської до в'їзного знаку "Якір" в м.Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южний, загальноміські території вздовж Старомиколаївського шосе від вул.Новобілярської до в'їзного знаку "Якір"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:09
Додаток 8.doc
22 травня 2020 14:09
Додаток 7.docx
22 травня 2020 14:09
Додаток 4.docx
22 травня 2020 14:09
Додаток 3.docx
22 травня 2020 14:09
Додаток 1.doc
22 травня 2020 14:09
Додаток 2.doc
22 травня 2020 14:09
Додаток 5.rtf
22 травня 2020 14:09
Додаток 6.docx
22 травня 2020 14:09
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 28 травня 2020 12:10
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:33
Просимо вказати, який рівень заробітної плати доцільно використовувати при складанні кошторису? А також, які коефіціенти доцільно використовувати?
Відповідь: При проведенні експертизи проектної документації, рівень середньомісячної заробітної плати для розряду робіт 3,8 був визначений у сумі 9 954,78 грн., а також був застосований коефіцієнт до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом відповідно до п. 7 таблиці Г1 додатку Г ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 у розмірі 1,025. Застосовувати його чи ні – Ваше право.
Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Тобто учасник сам визначає рівень заробітної плати при розрахунку ціни пропозиції.
Копії документів
Дата подання: 28 травня 2020 12:19
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:34
Просимо надати роз'яснення, як саме потрібно завіряти копії документів? Що має містити таке завірення? Також просимо надати роз'яснення, в якому вигляді надаються документи, щодо яких не зазначено вимагається копія чи оригінал.
Відповідь: Відповідно до ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації, у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені відповідно до ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії та печатки (у разі застосування).
Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
У випадку, коли тендерною документацією вимагаються документи, щодо яких не зазначено вимагається копія чи оригінал, Учасник сам обирає в я кому вигляді буде відображати такий документ, головне, щоб надана інформація відповідала тій, що запитується.
Наявність сертифікату
Дата подання: 28 травня 2020 12:24
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:35
Просимо надати роз'яснення, якщо Учасник не має або тільки отримує сертифікат системи управління якістю за стандартами ISO 9001-2015, які документи мають надаватися ним у такому разі? Просимо обгрунтувати вимогу надання такого сертифікату, та пояснити дії Замовника, якщо в Учасника такий сертифікат відсутній.
Відповідь: З метою отримання якісних послуг (робіт) та відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону Про публічні закупівлі (роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами ) висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001:2015). Одним із доказів необхідного рівня якості послуг (робіт) є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг (робіт) загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги (роботи) у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того, відповідно до Загальних положень ДСТУ ISO 9001:2015 організація яка запровадила систему управління якістю :
- здатна постійно постачати послуги, які задовольняють вимоги замовників
- створює можливості для підвищення задоволенності замовників
- урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації
- здатна демонструвати відповідність встановленним вимогам до системи управління якістю.
Система управління якістю – це постійне покращення діяльності, як наслідок, підвищення конкурентноспроможності організації на вітчізнянному та світовому ринках. Здатність виготовляти продукцію або надавати послуги, які не лише задовольняють вимоги споживача, але й перевищують його очікування – ось найголовніший показник конкурентноспроможності будь-якої організації. Система управління якістю підприємства будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення цілей необхідно організувати діяльність так , щоб тримати під контролем всі технічні, адміністративні та людські ресурси, що впливають на якість продукції та послуг (робіт).
Ненадання даного документу буде розцінюватись як невідповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " 6 706 472,86
UAH з ПДВ
6 672 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 6 764 837,81
UAH з ПДВ
6 696 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 10:40
Електронний підпис
07 червня 2020 14:32
Електронний підпис
06 червня 2020 17:53
_.pdf
06 червня 2020 17:53
__.pdf.(1).P7S
06 червня 2020 17:53
__.pdf.(2).P7S
06 червня 2020 17:53
Статут_19042019.pdf
06 червня 2020 17:52
Протокол_59.pdf.(3).P7S
06 червня 2020 17:52
Статут_19042019.pdf.(2).P7S
06 червня 2020 17:52
Протокол_59.pdf.(2).P7S
06 червня 2020 17:52
Статут_19042019.pdf.(1).P7S
06 червня 2020 17:52
Протокол_59.pdf
06 червня 2020 17:52
Приказ_Кралов_МТБ.pdf.(2).P7S
06 червня 2020 17:52
Протокол_59.pdf.(1).P7S
06 червня 2020 17:52
Приказ_Кралов_МТБ.pdf
06 червня 2020 17:52
гарантiя_504.pdf
06 червня 2020 17:52
Приказ_Кралов_МТБ.pdf.(1).P7S
06 червня 2020 17:52
Довiдка_банку.pdf
06 червня 2020 17:52
32. Гарантійний лист.pdf
06 червня 2020 17:52
гарантiя_504.pdf.(1).P7S
06 червня 2020 17:52
гарантiя_504.pdf.(2).P7S
06 червня 2020 17:52
26.Сертифікат ISO.pdf
06 червня 2020 17:52
23.Договір поставки.pdf
06 червня 2020 17:52
25. Транспортна схема.pdf
06 червня 2020 17:52
24.Лист - підтвердження.pdf
06 червня 2020 17:52
10. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 червня 2020 17:52
7.Статут.pdf
06 червня 2020 17:52
8. повний Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2020 17:52
4.Технічні вимоги.pdf
06 червня 2020 17:52
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
#40023552
Переможець 6 672 552,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
#40023552
6 672 552,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 16:00
Додаткова угода з додатками № 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:57
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 11:02
Договір з додатками.pdf укладений
23 червня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-ВД/МІЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 595 341,08
UAH (в тому числі ПДВ 1 099 223,51 UAH)