Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт онкологічного відділення з вхідною групою КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: просп. Аношкіна, 72, м. Кам’янське»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-05-22-003686-c 589a0aff484c4b7bacfd0668f176d37d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Виталиевна Голосная

+380983647892
+380972297092
gorbolnica9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985860
Місцезнаходження: 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, проспект Аношкіна, 72
Контактна особа: Елена Виталиевна Голосная
+380983647892,+380972297092
gorbolnica9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об’єкту:
«Капітальний ремонт онкологічного відділення з вхідною групою КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: просп. Аношкіна, 72, м. Кам’янське»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 13:26
Проект Договору онкологія.doc
26 травня 2020 13:26
Оголошення на проектні роботи онкологія 2.doc
26 травня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 13:26
Проект Договору онкологія.doc
26 травня 2020 13:26
Оголошення на проектні роботи онкологія 2.doc
22 травня 2020 13:58
Оголошення на проектні роботи онкологія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

інженер технічного нагляду
Дата подання: 24 травня 2020 22:01
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:55
Для чого в розробці ПРОЕКТНОЇ документації потрібен "інженер технічного нагляду". Інженер технічного нагляду проводить нагляд за проведенням робіт, а не на етапі проектування. Вимагаємо скасувати пункт 7, "Сканований оригінал або сканована чітка копія чинного кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за професією «інженер технічного нагляду» - на працівника (-ів), якого (-их) буде залучено для виконання замовлення, що є предметом закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічна помилка вносимо зміни.
Термін виконання робіт
Дата подання: 25 травня 2020 13:39
Дата відповіді: 26 травня 2020 11:38
В тендерній документації зазначено, що термін виконання робіт до 30.06.2020 (враховуючі проходження експертизи). Враховуючі, що аукціон на проведення робіт відбудеться 03.06, в кращому випадку 5 робочих днів на розгляд кожної пропозиції , укладення договору - не раніше, ніж через 10 днів, в кращому випадку - договір буде укладено орієнтовно 20.06.2020р. Яким чином можливо розробити ПКД та пройти експертизу за 10 календарних днів? Визначте, будь-ласка в вимогах тендерної документації реальні терміни виконання робіт!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи нагальну потребу, після проведення аукціону 03.06.2020 року, тендерний комітет розгляне кожну пропозицію протягом трьох робочих днів. Коли переможець визначений, замовник має не більше 20 днів, щоб укласти договір. З моменту його підписання протягом 3 робочих днів необхідно оприлюднити в системі договір і додатки. Договір орієнтовано буде укладено 10.06.2020р.
Проект договору
Дата подання: 25 травня 2020 13:43
Дата відповіді: 26 травня 2020 11:35
В документації вказано, що Проект договору надається в окремому файлі, але його немає. Додайте, будь-ласка, до тендерної документації Проект дорговору.
Відповідь: Доброго дня. Дол оголошення додані істотні умови договору.
срок выполнения работ
Дата подання: 26 травня 2020 13:25
Дата відповіді: 26 травня 2020 13:56
По-поводу сроков выполнения работ: Вам, как Заказчику на сегодняшний день уже известно количество потенциальных участников? А если их будет 10? каким образом в таком случае будет возможность заключить договор до 10.06? Такими сроками заказчик намеренно создает неблагоприятные условия для потенциальных Участников?
Відповідь: Доброго дня. Замовник розглядає пропозиції не більше ніж 5 днів але не менше.
терміни
Дата подання: 27 травня 2020 09:00
Щодо термінів виконання робіт. Замовником визнчачено, що термін виконання робіт - до 30.06.2020р! Сам Замовник писше у відповіді, що термін розгляду пропозиції не може перевищувати 5 робочих днів, але НЕ МЕНШЕ (дуже дивна відповідь). Але питання полягало не в цьому: якщо в аукціоні приймуть участь 10 учасників, розгляд їх може зайняти від 30 до 50 днів! Яким чином в такому випадку можливо виконати ПКД та пройти експертизу до 30.06.2020р? Навіщо прописувати в тендерних вимогах завідомо неможливі умови? Приведіть вимоги тендерної документації до реальності, будь-ласка
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 14:57
Електронний підпис
03 червня 2020 14:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛОГІСТИКБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛОГІСТИКБУД"
#42714055
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 18:14

Документи

10 червня 2020 18:14
Електронний підпис
10 червня 2020 16:46
Протокол 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛОГІСТИКБУД"
#42714055
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 18:14
Електронний підпис
10 червня 2020 16:46
Протокол 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 19:17
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 10:35
27.FR11онко.pdf укладений
18 червня 2020 10:34
27.FR11онко.pdf зміни до договору
18 червня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 19:02
дог27.кап.ремонт.pdf укладений
12 червня 2020 19:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 27/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 250 000,00
UAH