Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт тротуарів по вул.Центральна від вул.Залізничної до вул. 25 Девізії в м.Синельникове ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 560 618,39 UAH
UA-2020-05-22-003680-c 26d6c9dee20e4e40939433e6cddbaa86
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Фінк

+380566341550 ygkg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34701476
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., місто Синельникове, вулиця Довженка, будинок 36
Контактна особа: Вікторія Фінк
+380566341550
ygkg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 16:00
Очікувана вартість: 7 560 618,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 606,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37803.1 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 роботи
Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт тротуарів по вул.Центральна від вул.Залізничної до вул. 25 Девізії в м.Синельникове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику попередню оплату у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання товарів, робіт і послуг у порядку, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (далі – Постанова КМУ № 1070). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:54
ТД Центральна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго дня
Дата подання: 26 травня 2020 11:29
Дата відповіді: 26 травня 2020 13:56
на вимогу тендерної документації щодо Фінансової спроможністі учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 2 (два) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). а якщо учасник є малим підприємством і не здає звіт про рух оборотнів коштів. що робити, що надавати в такому випадку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності», відповідно до якого суб’єкти малого підприємництва для підтвердження даного кваліфікаційного критерію надають:
– копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та два попередні роки;
̶ копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за два звітні періоди.

«У разі, якщо учасник торгів відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у даному пункті кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього з ПИСЬМОВИМ ПОЯСНЕННЯМ в довільній формі щодо надання ним саме таких документів, що він додає.»

З повагою,
тендерний комітет

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" 7 100 000,00
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2020 22:46
Електронний підпис
06 червня 2020 22:45
Електронний підпис
06 червня 2020 22:45
Ліцензія.zip
06 червня 2020 22:45
Довіреність 30.7z
06 червня 2020 22:45
Гарантия 19190.zip
06 червня 2020 22:45
917_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
06 червня 2020 22:45
917_ДЦ_ОПР.pdf
06 червня 2020 22:45
917_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
06 червня 2020 22:45
917_ДЦ_ИВР.pdf
06 червня 2020 22:45
917_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
06 червня 2020 22:45
917_ДЦ_ДЦ_4.pdf
06 червня 2020 22:45
917_ДЦ_ДЦ_3.pdf
06 червня 2020 22:45
917_ДЦ_ДЦ_2.pdf
06 червня 2020 22:45
Ф1,Ф2 - (12м 2018) БС.pdf
06 червня 2020 22:45
Ф1, Ф2 (12м 2019 р) БС.pdf
06 червня 2020 22:45
Статут 2019.pdf
06 червня 2020 22:45
РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
06 червня 2020 22:45
Реєстр документів.pdf
06 червня 2020 22:45
Проект договору.pdf
06 червня 2020 22:45
Ліцензія, Дозвола.pdf
06 червня 2020 22:45
Лист-згода (директор).pdf
06 червня 2020 22:45
Лист про звіт.pdf
06 червня 2020 22:45
Довідка про АВК.pdf
06 червня 2020 22:45
Довідка з банку №2.pdf
06 червня 2020 22:45
Довідка з банку №1.pdf
06 червня 2020 22:45
Довідка (ч 2 ст 17).pdf
06 червня 2020 22:45
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 червня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій