Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (маяк, скло сітка, плівка, сітка абразивна для ремонту підземного пішохідного переходу залізнична станція «Зеніт»)
Очікувана вартість
9 309,06 UAH
UA-2020-05-22-003292-b 0a072f81e63f4ef79d4322f8bc0f8e0c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


загальна кількість 382 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
382 шт
Маяк, скло сітка, плівка, сітка абразивна для ремонту підземного пішохідного переходу залізнична станція «Зеніт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, провулок Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 травня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Епіцентр К»
#32490244/324902426531
Переможець 9 309,06
UAH з ПДВ
22 травня 2020 17:14

Документи

22 травня 2020 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 12:34
Додаткова угода _1 до договору _41-ПД.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 12:04
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 17:20
Договір укладений
22 травня 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 41-ПД
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML