Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів у позашкільному дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Івушка»
Очікувана вартість
504 000,00 UAH
UA-2020-05-22-003058-b 3aa5bf04276e45e18c375c4ecea5a8e4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерина Тетяна Олександрівна

380457121402 osvita54@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Контактна особа: Кучерина Тетяна Олександрівна
380457121402
osvita54@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:18
Оскарження наміру укласти договір: 02 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 штуки
Послуги з організації харчування учнів у позашкільному дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Івушка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64141, Україна, Одеська область, с. Лиман, Татарбунарського району, База оздоровлення та відпочинку "Івушка"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 травня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Назаренко Катерина Миколаївна
#1976807826
Переможець 504 000,00
UAH
22 травня 2020 16:18

Документи

22 травня 2020 16:18
Електронний підпис
22 травня 2020 16:17
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 16:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Назаренко Катерина Миколаївна
#1976807826
504 000,00
UAH
Документи

Документи

22 травня 2020 16:18
Електронний підпис
22 травня 2020 16:17
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 12:31
Додаткова угода про розірвання договору.pdf укладений
25 червня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 10:25
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
05 червня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 13:25
Договір 157.pdf укладений
02 червня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №1 від 05.06.2020 року (зменшення обсягу закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Згідно п.2 ч.8 ст 40 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі. (Додаткова угода про розірвання від 25.06.2020 р.)