Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття проїзної частини вул.Лісна в с.Суськ Костопільський район
Очікувана вартість
8 596 352,00 UAH
UA-2020-05-22-002999-b a4588882f0894cddbf2ab5ccbf751714
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:21
Очікувана вартість: 8 596 352,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 981,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42980 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покриття проїзної частини вул.Лісна в с.Суськ Костопільський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 16:05
КР ППЧ вул.Лісна в с.Суськ Костопільський район ПОВТОРНО.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-27-000033 ● 5722a67b60804339a5973b1742e63f25
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2021 18:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.04.2021 № 211

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19.04.2021р. № 003100-18/4913-2021,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.04.2021 № 211

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2
UA-2020-05-22-002999-b
22.05.2020 Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 36565276)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-14 14:19:26

Про надання пояснень

питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-17 12:10:32

Інформація на запит

Відповідь у файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-04-27-000033 у закупівлі UA-2020-05-22-002999-b, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.

2021-05-20 14:07:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В оголошенні про проведення відкритих торгів не вказано розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО АГРОПРОМИСЛОВОМУ БУДІВНИЦТВУ "КОСТОПІЛЬАГРОШЛЯХБУД" 8 149 563,60
UAH з ПДВ
8 149 563,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 8 178 149,33
UAH з ПДВ
8 178 149,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 13:58
Електронний підпис
09 червня 2020 13:57
Договір хімія парк.PDF
09 червня 2020 13:57
Договір ввв 0106-20.PDF
09 червня 2020 13:57
Договір 02-06 уктехноліс.PDF
09 червня 2020 13:57
ВВВ догові Суськ.pdf
09 червня 2020 13:57
довідка суськ.PDF
09 червня 2020 13:57
гарантійний суськ.PDF
09 червня 2020 13:57
техніка ввв суськ.PDF
09 червня 2020 13:57
Суськ_ гарантії.zip
09 червня 2020 13:57
Відгук Пісків.PDF
09 червня 2020 13:57
дефектний акт суськ.PDF
09 червня 2020 13:57
Техн завд Суськ.PDF
09 червня 2020 13:57
Газбанк довідка.PDF
09 червня 2020 13:57
витяг з протоколу1.PDF
09 червня 2020 13:57
додаток до ліц.PDF
09 червня 2020 13:57
ліцензія.PDF
09 червня 2020 13:57
Баланс.PDF
09 червня 2020 13:57
Довідка ввв суськ.PDF
09 червня 2020 13:57
техніка ввв суськ.PDF
09 червня 2020 13:57
єп свідоцтво.PDF
09 червня 2020 13:57
Договір ШЕУ.PDF
09 червня 2020 13:57
пдв свідоцтво.PDF
09 червня 2020 13:57
Статут Агрошляхбуд.PDF

Публічні документи

23 червня 2020 10:40
Електронний підпис
23 червня 2020 10:18
Кошторис ел.
23 червня 2020 10:18
Довідки
23 червня 2020 10:18
Кошторис
09 червня 2020 15:36
Електронний підпис
09 червня 2020 15:34
Довідки.pdf
09 червня 2020 15:34
Фінзвітність.pdf
09 червня 2020 15:34
Установчі.pdf
09 червня 2020 15:34
По заводу Суськ.pdf
09 червня 2020 15:34
МТБ.pdf
09 червня 2020 15:34
Кошторис.pdf
09 червня 2020 15:34
Довідки Банк.pdf
09 червня 2020 15:34
Довідка4.pdf
09 червня 2020 15:34
Аналогічні договора.pdf
09 червня 2020 15:34
217.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО АГРОПРОМИСЛОВОМУ БУДІВНИЦТВУ "КОСТОПІЛЬАГРОШЛЯХБУД"

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО АГРОПРОМИСЛОВОМУ БУДІВНИЦТВУ "КОСТОПІЛЬАГРОШЛЯХБУД"
#03581345
Відхилено 8 149 563,60
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:58
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
Переможець 8 178 149,33
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
8 178 149,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:48
Договір №26.pdf укладений
01 липня 2020 16:47