Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі їдальні Хацьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанківської сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаської області
Очікувана вартість
1 859 656,00 UAH
UA-2020-05-22-002607-b 741172d0b9184853961a56a3753f4b1d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замирайло Наталія Василівна

380677140372 stepanki.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408844
Місцезнаходження: 19632, Україна , Черкаська обл., село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124
Контактна особа: Замирайло Наталія Василівна
380677140372
stepanki.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 13:13
Очікувана вартість: 1 859 656,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 298,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі їдальні Хацьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанківської сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19632, Україна, Черкаська область, с. Хацьки, вул. Тищенка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Підрядником. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-002607-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Івченко Євген Сергійович, Код ЄДРПОУ:3108313977
Дата подання: 26 червня 2020 09:45
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 13:19
Рішення від 30.06.2020 № 12667 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 13:19
Рішення від 24.07.2020 № 14399.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 22:17

Документи подані скаржником

26 червня 2020 09:35
Скарга

Документи подані замовником

03 липня 2020 11:31
пояснення на АМКУ.docx
03 липня 2020 11:31
Паспорти.rar

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Івченко Євген Сергійович 1 519 618,97
UAH з ПДВ
1 434 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТБУД-А" 1 693 329,80
UAH з ПДВ
1 435 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал" 1 637 090,00
UAH з ПДВ
1 627 791,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 1 857 468,00
UAH з ПДВ
1 637 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 19:30
Електронний підпис
09 червня 2020 19:28
Податкова декларація.pdf
09 червня 2020 19:28
Повноваження.rar
09 червня 2020 19:28
Лис згода проект_дог.pdf
09 червня 2020 19:28
Кваліфікація.rar
09 червня 2020 19:28
Календарний графік.pdf
09 червня 2020 19:28
Довідка_Виписка.pdf
09 червня 2020 19:28
Дов_субпідряд.pdf
09 червня 2020 19:28
Дов_Перс. дані.pdf
09 червня 2020 19:28
Дов Ліцензія.pdf
09 червня 2020 19:28
Гарант лист інші матер.rar
09 червня 2020 19:28
Відкриті рах.rar

Публічні документи

17 червня 2020 11:15
Електронний підпис
17 червня 2020 11:12
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 11:12
Паспорт.pdf
17 червня 2020 11:12
Довідка.pdf
17 червня 2020 11:12
Відгук.pdf
09 червня 2020 19:34
Електронний підпис
09 червня 2020 19:21
Договірна ціна.pdf
09 червня 2020 19:21
Локальні кошториси 4-6.pdf
09 червня 2020 19:21
Локальні кошториси 1-3.pdf
09 червня 2020 19:21
Статут.pdf
09 червня 2020 19:21
Сертифікат на фарбу.pdf
09 червня 2020 19:21
Сертифікат на плитку.pdf
09 червня 2020 19:21
паспорт Гвоздь,ст.1 001.jpg
09 червня 2020 19:21
паспорт Гвоздь, ст.2 001.jpg
09 червня 2020 19:21
Накази на призначення.pdf
09 червня 2020 19:21
Наказ Нікітін.pdf
09 червня 2020 19:21
Наказ Москаленко.pdf
09 червня 2020 19:21
Наказ Ляпкало.pdf
09 червня 2020 19:21
Наказ Кізя.pdf
09 червня 2020 19:21
Наказ Захарченко.pdf
09 червня 2020 19:21
Наказ Бурима.pdf
09 червня 2020 19:21
Ліцензія з додатком.pdf
09 червня 2020 19:21
Договора оренди.pdf
09 червня 2020 19:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 19:21
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 15:36
Електронний підпис
22 червня 2020 15:30
Ф2 за 2019рік.pdf
22 червня 2020 15:30
Ф1 за 2019рік.pdf
09 червня 2020 18:32
Електронний підпис
09 червня 2020 18:23
досвід 1.rar
09 червня 2020 18:23
досвід 3.rar
09 червня 2020 18:23
кошторис.pdf
09 червня 2020 18:23
досвід 2.rar
09 червня 2020 18:23
10 Хацьки.imd
09 червня 2020 18:23
техніка.rar
09 червня 2020 18:23
повноваження.rar
09 червня 2020 18:23
ПМ-АРСЕНАЛ 19141 p7s.zip
09 червня 2020 18:23
довідки з банків.rar
09 червня 2020 18:23
фінансова звітність.pdf
09 червня 2020 18:22
ліцензія.pdf
09 червня 2020 18:22
Досвід.pdf
09 червня 2020 18:22
Відгук Степанки.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 16:10
Електронний підпис
24 червня 2020 15:48
Райффайзен банк Аваль.pdf
09 червня 2020 19:25
Електронний підпис
09 червня 2020 18:56
Столова Хацьки Тендер.zip
09 червня 2020 18:56
5.1.Субпідряд.pdf
09 червня 2020 18:56
1.3.Копія паспорту.pdf
09 червня 2020 18:56
ПДВ.pdf
09 червня 2020 18:56
5.1.Акти Білозіря.pdf
09 червня 2020 18:56
Лицензия нова.pdf
09 червня 2020 18:56
Витяг копія завірена.pdf
09 червня 2020 18:56
1.1.Довідка ст 17.pdf
09 червня 2020 18:56
Гаран.листи Гільдія.pdf
09 червня 2020 18:56
Довідка з ДПС.pdf
09 червня 2020 18:56
Фінансова звітність.pdf
09 червня 2020 18:56
Відгук.pdf
09 червня 2020 18:56
Довідка п 12 ч1 ст17.pdf
09 червня 2020 18:55
Довідка п. 5,6,12 і 13 ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Івченко Євген Сергійович

ТОВ "ВЕСТБУД-А"

ТОВ "ПМ-Арсенал"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Івченко Євген Сергійович
#3108313977
Відхилено 1 434 980,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:13
ТОВ "ВЕСТБУД-А"
#41700777
Відхилено 1 435 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 11:15
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
Відхилено 1 627 791,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 12:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
Відхилено 1 637 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 12:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 червня 2020 11:12
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно п. 5.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в новій редакції згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт будівлі їдальні Хацьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанківської сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаської області (ДК 021:2015 - 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (далі - тендерна документація) - Учасник повинен підтвердити досвід повного або часткового виконання аналогічного за предметом закупівлі договору щодо будівництва будівель. При цьому згідно п. 1.6. розділу «загальні положення» тендерної документації – «часткове виконання аналогічного договору» – вживається у значенні, як належне виконання договірних зобов`язань, в обсязі меншому ніж це передбачено умовами договору та додатковими угодами, з дотриманням його вимог (щодо якості, строків виконання), та за умови прийняття в межах такого договору переліку робіт по прокладанню труб, встановленню вікон, улаштуванню покриттів з керамічних плиток та улаштуванню стель гіпсокартонними або гіпсоволокнистими листами. Будівництвом згідно пункту 3.2. ДБН А.2.2-3-2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» є нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва. Відповідно до п. 1.8. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасники мають надати всі документи, що передбачену пунктом 5.1.1.5. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в тому числі: - копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції; - позитивний відгук від замовника будівництва згідно виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника будівництва (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівництва згідно договору, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, кінцевий строк виконання робіт згідно договору, найменування об’єкту будівництва, обсяги виконаних робіт учасником по об`єкту в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. На виконання вимоги зазначеної вище ТОВ "ВЕСТБУД-А" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано, зокрема, копію договору підряду №02-19М та відгук № 675 від 03 червня 2020 року. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне: 1. Копія договору підряду №02-19М подана не в повному обсязі, а саме відсутня договірна ціна (кошторис), що є невід’ємним додатком до договору підряду №02-19М згідно пункту 2.1. такого договору. 2. Відгук № 675 від 03 червня 2020 року не містить інформації про кінцевий строк виконання робіт згідно договору, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності) та інформації про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. Для усунення невідповідностей пунктів 1.8., 5.1., 5.1.1.5. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у строк визначений законом, Учаснику необхідно надати копію договору підряду №02-19М разом із невід’ємними додатками та позитивний відгук від замовника будівництва згідно виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 5.1.1.5. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Згідно п. 5.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для капітального ремонту будівель, зокрема: пилка дискова електрична, вiбратор поверхневий, дриль електрична, перфоратор електричний, молоток вiдбiйний. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для капітального ремонту будівель учасники мають надати всі документи, що передбачені пунктом 5.1.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в тому числі: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідних для виконання робіт наявність якого вимагається згідно п. 5.1. цього Розділу, із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомості про технічний стан. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне: 1. Довідка № 53 від 05.06.2020 року не містить інформації про наявність вiбратора поверхневого. Для усунення невідповідностей пунктів 5.1., 5.1.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у строк визначений законом, Учаснику необхідно підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для капітального ремонту будівель, зокрема вiбратора поверхневого, шляхом подання довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт, наявність якого вимагається згідно п. 5.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількость, правові підстави використання, відомості про технічний стан. 3. Згідно п. 1.3. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція має містити документи про повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а також інші повноваження на представництво інтересів Учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а також витяг з установчих документів Учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу повіреного згідно чинного законодавства. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне: 1. Відсутній витяг з установчих документів Учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) посадової (службової) особи Учасника, що уповноважена підписувати документи пропозиції. 2. Копія паспорту подана не в повному обсязі. Для усунення невідповідностей пунктів 1.3., 1.8. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк визначений законом, Учаснику необхідно надати всі документи передбачені пунктом 1.3. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в повному обсязі.

Документи

18 червня 2020 12:31
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно п. 5.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в новій редакції згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт будівлі їдальні Хацьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанківської сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаської області (ДК 021:2015 - 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (далі - тендерна документація) - Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому згідно ч.1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Для підтвердження наявності фінансової спроможності за предметом закупівлі договору учасники мають надати всі документи, що передбачену пунктом 5.1.1.6. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в тому числі документи фінансової звітності за останній звітний період. На виконання вимоги зазначеної вище ТОВ "ПМ-Арсенал" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано проміжну фінансову звітність складену за результатами першого кварталу. Для усунення невідповідностей пунктів п. 5.1., 5.1.1.6. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк визначений Законом, Учаснику необхідно надати документи фінансової звітності складені за результатами останнього календарного року.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702

№ рішення у справі

60/12-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

24 червня 2020 12:07
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно пункту 2.5. розділу «ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації в новій редакції згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт будівлі їдальні Хацьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанківської сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаської області (ДК 021:2015 - 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (далі - тендерна документація) - додатково до документів, що передбачені згідно цієї документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку (лист, тощо) від органу Державної фіскальної служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий. На виконання вимоги тендерної документації Учасником надано довідку від Державної фіскальної служби України) із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий. Серед переліку із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку наявний рахунок відкритий у АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» у м. Києві, а також рахунок № UA2635434700000260090515442025 відкритий у АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Разом з тим згідно п. 5.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності та надати у складі пропозиції довідку з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Проте у складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені довідки від АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» рахунку UA2635434700000260090515442025. Для усунення невідповідностей пунктів п. 5.1., 5.1.1.6. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк визначений Законом, Учаснику необхідно надати довідки з обслуговуючих банків АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (рахунку UA2635434700000260090515442025) про наявність відкритого рахунку та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" #38161784

№ рішення у справі

60/106-р/к

Дата рішення у справі

25.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

25 червня 2020 18:23
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
25 червня 2020 18:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі