Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір для друку та копіювання для Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 183 Криворізької міської ради" за адресою: м.Кривий Ріг, вул.Соборності, 85А
Очікувана вартість
840,00 UAH
UA-2020-05-22-002025-c 89b11274cdfb4bf2a591ece9888afd6c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Алла
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісний папір для друку та копіювання для Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 183 Криворізької міської ради" за адресою: м.Кривий Ріг, вул.Соборності, 85А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачок
Папір Zoom А4 80 г/м2 (код УКТЗЕД: 4802562000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Соборності, 85А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 травня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Боровець Євген Павлович
#3292912258
Переможець 840,00
UAH
22 травня 2020 11:30

Документи

22 травня 2020 11:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір Zoom А4 80 г/м2 (код УКТЗЕД: 4802562000) 10 пачок 84,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 840,00
UAH