Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт «Центру надання соціально-культурних та адміністративних послуг» Улашанівської сільської ради на вул. Перемоги, 1 в с. Улашанівка Славутського району Хмельницької області»
Очікувана вартість
8 848 152,00 UAH
UA-2020-05-22-001690-b 181d88fa093843a78f3cada6354209ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Наталія Леонідівна

+380384251642 silrada.ulashanivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Улашанівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04405064
Місцезнаходження: 30070, Україна , Хмельницька обл., с Улашанівка, Хмельницька область Славутський район с Улашанівка вулиця Перемоги 4
Контактна особа: Садовська Наталія Леонідівна
+380384251642
silrada.ulashanivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 14:26
Очікувана вартість: 8 848 152,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 240,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 30070, Україна, Хмельницька область, Славутський район, с Улашанівка, вулиця Перемоги 4. Категорія: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт «Центру надання соціально-культурних та адміністративних послуг» Улашанівської сільської ради на вул. Перемоги, 1 в с. Улашанівка Славутського району Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:34
Перелік змін - Додаток 1.docx
04 червня 2020 14:34
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
04 червня 2020 14:34
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
04 червня 2020 14:33
4.2. Додаток 2 Технічне завдання (виправлене).doc
04 червня 2020 14:33
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
04 червня 2020 14:33
4. ЗТД Капітальний ремонт.docx
22 травня 2020 13:03
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
22 травня 2020 13:03
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
22 травня 2020 13:03
4.2. Додаток 2 Технічне завдання.doc
22 травня 2020 13:03
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
22 травня 2020 13:03
4. ТД Капітальний ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Коефіцієнт
Дата подання: 27 травня 2020 13:53
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:05
Шановний Замовник, скажіть будь-ласка який передбачено коефіцієнт кошторисного прибутку і адміністративних витрат?
Відповідь: Коефіцієнт кошторисного прибутку становить 6,75 грн./люд.-г
Коефіцієнт адміністративних витрат - 1,23 грн./люд.-г

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000029 ● 52992d576bc047f0b01e968bfafdfbc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 09:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.07.2020 № 29

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.07.2020 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-22-001690-b 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-22-001690-b розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «Капітальний ремонт «Центру надання соціально-культурних та адміністративних послуг» Улашанівської сільської ради на вул. Перемоги, 1 в с. Улашанівка Славутського району Хмельницької області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)» було подано 5 (п’ять) тендерних пропозиції, а саме: Приватне підприємство Модена, ТОВ Монобуд-С, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН", ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД. Відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція Приватне підприємство Модена. Згідно ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - далі «Закону», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином, у строк встановлений Законом, рішенням Уповноваженої особи № 12 від 19.06.2020 року було відхилено пропозицію Приватне підприємство Модена у зв’язку із тим, що пропозиція Приватне підприємство Модена не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме. 1) Відповідно до вимог п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ ТД, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Учасником у складі пропозиції надано лист-згода на обробку персональних даних вих. №433 від 10 червня 2020 року, однак, всупереч вимог ТД, Учасником у вказаному листі не зазначено місце проживання посадової особи учасника, що підписали документи пропозиції, що не відповідає умовам ТД. Окрім того, Учасником у складі пропозиції не надано жодного іншого документа, де б містилася відповідна інформація щодо місця проживання посадової особи учасника, що підписали документи пропозиції, що не відповідає умовам ТД. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Слід зауважити, що згідно п.п. 3.1.7. п. 1 Розділу ІІІ ТД, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі тендерної пропозиції надається документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт. На виконання вищевказаних умов ТД, ПП Модена надано у складі пропозиції гарантійний лист вих. № 439 від 10 червня 2020 року, яким Учасник гарантує Замовнику, що повністю усвідомлює зміст тендерної документації та погоджується із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт. Таким чином, при підготовці до подання своєї цінової пропозиції, в Учасника не виникало жодних питань та зауважень щодо змісту та умов тендерної документації та надано відповідне погодження із її умовами. Разом з тим, у Висновку про результати моніторингу зазначено, що у складі тендерної пропозиції ПП «МОДЕНА» міститься рішення від 02.08.2017 №02/08 (файл «Копія рішення.pdf»), в якому зазначено інформацію про місце проживання посадової особи учасника, що підписала документи тендерної пропозиції. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «МОДЕНА» за відсутності підстав, визначених у пункті 1 частини першої статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону. Замовник категорично не погоджується із даною позицією із наступних підстав: По перше: Відповідно до вимог п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ ТД, встановлено імперативну норму, що надання документу та наповнення його змісту, а саме: В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, ЇЇ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Таким чином, надавши погодження із умовами ТД на погодившись зі змістом цієї тендерної документації та вимогами, викладеними Замовником, Учасником не дотримано форми, що встановлена для надання документу та не зазначено усієї необхідно інформації, що вимагалось умовами ТД. По друге: згідно інформації, що відображена у Рішенні №02/08 власника Приватного підприємства Модена щодо зміни керівника, відображена інформація щодо місця проживання посадової особи учасника, що підписали документи пропозиції станом на 2017 рік. Таким чином, підтвердження інформації щодо місця проживання такої особи на момент проведення процедури закупівлі у складі пропозиції відсутня. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Таким чином, у випадку НЕ відхилення пропозиції ПП Модена, Замовником грубо порушено було б ЗУ «Про публічні закупівлі» та не дотримано виконання умов тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім того, згідно ч.16 ст. 29 Закону, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Варто зауважити, що норма даної статті Закону, поширюється у тому випадку, якщо відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника згідно ст. 31 Закону.

2020-08-19 17:03:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена 7 310 000,00
UAH з ПДВ
7 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД 7 520 898,16
UAH з ПДВ
7 476 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 8 066 560,80
UAH з ПДВ
7 520 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" 8 128 000,00
UAH з ПДВ
7 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Монобуд-С 8 452 248,95
UAH з ПДВ
7 958 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 16:10
Електронний підпис
11 червня 2020 16:08
кошторис 3.pdf
11 червня 2020 16:04
ПВ1-29.pdf
11 червня 2020 16:03
img038.pdf
11 червня 2020 15:36
проект договору.pdf
11 червня 2020 15:36
письмова згода.pdf
11 червня 2020 15:35
Витяг ЄДР.pdf
11 червня 2020 15:35
Статут.pdf
11 червня 2020 15:35
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 червня 2020 15:35
Копія рішення.pdf
11 червня 2020 15:35
лк 3.pdf
11 червня 2020 15:35
Механізми.pdf
11 червня 2020 15:35
звв1.pdf
11 червня 2020 15:35
звв2.pdf
11 червня 2020 15:35
лк 2.pdf
11 червня 2020 15:35
ПВ ресурси 1-29.pdf
11 червня 2020 15:35
ПВ реурси 30-56.pdf
11 червня 2020 15:35
лк 1.pdf
11 червня 2020 15:35
Договірна ціна .pdf

Публічні документи

11 червня 2020 16:47
Електронний підпис
11 червня 2020 16:46
Установчі та ліцензії.pdf
11 червня 2020 16:46
Ліцензія ДСНС.pdf
11 червня 2020 16:46
кваліфікація.pdf
11 червня 2020 16:46
кваліфікація ТП.pdf
11 червня 2020 16:46
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
11 червня 2020 16:45
333.zip

Публічні документи

13 липня 2020 15:36
Електронний підпис
13 липня 2020 15:35
20-07-13 35 Довідка ст. 17.pdf
13 липня 2020 15:35
20-07-13 Довідка МВС.pdf
11 червня 2020 15:45
Електронний підпис
11 червня 2020 15:37
Проект договору.pdf
11 червня 2020 15:36
Договірна ціна оновл.pdf
09 червня 2020 11:04
Електронний підпис
04 червня 2020 10:37
Електронний підпис
04 червня 2020 10:33
Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 10:33
20-06-02 18 довіреність.pdf
04 червня 2020 10:33
Ліцензія Федотов Ю В.pdf
04 червня 2020 10:33
Свідоцтво Федотов Ю В.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 14:53
Електронний підпис
11 червня 2020 14:51
Застава орендодавця.pdf.p7s
11 червня 2020 14:50
Застава орендодавця.pdf
10 червня 2020 16:08
Електронний підпис
10 червня 2020 16:06
ст1710062020.pdf
10 червня 2020 16:05
ст1710062020.pdf.p7s
10 червня 2020 16:03
ОРЕНДА ІТБ-ГАЛЕОН.pdf.p7s
10 червня 2020 16:03
ОРЕНДА ІТБ-ГАЛЕОН.pdf
09 червня 2020 21:40
Електронний підпис
09 червня 2020 21:40
Електронний підпис
09 червня 2020 21:40
Електронний підпис
09 червня 2020 21:40
Електронний підпис
09 червня 2020 21:39
Електронний підпис
09 червня 2020 21:39
Досвід Красилів30052020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Лист про код доступу.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Договірна ціна.pdf
09 червня 2020 21:39
Досвід Наркевичі30052020.pdf
09 червня 2020 21:39
Копія Статуту.pdf
09 червня 2020 21:39
КБ3 КБ207052020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Дозвіл30052020.pdf
09 червня 2020 21:39
КБ207052020.pdf
09 червня 2020 21:39
Відгук Клубівка.PDF
09 червня 2020 21:39
Ліцензія30052020.pdf
09 червня 2020 21:39
Відгук Наркевичі.PDF.p7s
09 червня 2020 21:39
ПРОПОЗИЦІЯ09062020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Опис до Статуту30052020.pdf
09 червня 2020 21:39
КБ207052020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Декларація понад 1.3 м.pdf
09 червня 2020 21:39
30.Сертифікат_14001 ЕКО.PDF.p7s
09 червня 2020 21:39
Договірна ціна07052020.pdf
09 червня 2020 21:39
Гарантійний про ціну.pdf
09 червня 2020 21:39
Відгук Клубівка.PDF.p7s
09 червня 2020 21:39
Відгук Красиліврембуд.pdf
09 червня 2020 21:39
кб3 кб2 Калинонька30052020.pdf
09 червня 2020 21:39
Строк дії.pdf
09 червня 2020 21:39
Досвід Калинонька30052020.pdf
09 червня 2020 21:39
Сертифікат_14001 ЕКО.PDF
09 червня 2020 21:39
Строк дії.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
ПРОПОЗИЦІЯ09062020.pdf
09 червня 2020 21:39
Статут.p7s
09 червня 2020 21:39
Договірна ціна.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
18.Виписка.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
ВІДГУК Ізяслав.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
паспорт Швед26052020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Виписка.pdf
09 червня 2020 21:39
КБ3 КБ207052020.pdf
09 червня 2020 21:39
14.Ліцензія30052020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Договірна ціна07052020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
ВІДГУК Ізяслав.pdf
09 червня 2020 21:39
9.Дозвіл30052020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Гарантійний лист ст17.pdf
09 червня 2020 21:39
Досвід Красилів30052020.pdf
09 червня 2020 21:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ08062020.pdf.p7s
09 червня 2020 21:39
Лист про код доступу.pdf
09 червня 2020 21:39
паспорт Швед26052020.pdf
09 червня 2020 21:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ08062020.pdf
09 червня 2020 21:39
Відгук Наркевичі.PDF

Публічні документи

11 червня 2020 15:21
Електронний підпис
11 червня 2020 15:19
Документи.pdf
11 червня 2020 15:16
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 15:16
Листи2.pdf
11 червня 2020 15:16
Листи.pdf
11 червня 2020 15:16
Копія паспорта.pdf
11 червня 2020 15:16
Договір.pdf
11 червня 2020 15:16
_Договорна ціна.pdf
11 червня 2020 15:16
_79.pdf
11 червня 2020 15:16
_78.pdf
11 червня 2020 15:16
_77.pdf
11 червня 2020 15:16
66.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Модена

ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД

ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"

ТОВ Монобуд-С

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство Модена
#31541926
Відхилено 7 310 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:32
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД
#39783899
Рішення скасоване 7 476 650,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 12:14
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД
#39783899
Відхилено 7 476 650,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 13:30
ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2848005556
Переможець 7 520 800,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2848005556
7 520 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 09:19
Додаткова угода _ 9 з додатками від 29.03.2023 року до договору про закупівлю робіт _ 223 від 24 липня 2020 року..PDF зміни до договору
31 березня 2023 08:55
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 15:06
Додаткова угода _ 8 з додатками від 29.12.2022 року до договору про закупівлю робіт _ 223 від 24 липня 2020 року..PDF зміни до договору
29 грудня 2022 15:53
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 10:00
Додаткова угода _ 7 з додатком від 17.11.2021 року до договору про закупівлю робіт _ 223 від 24 липня 2020 року.PDF зміни до договору
18 листопада 2021 09:55
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 13:44
Додаткова угода _ 6 з додатком від 03.11.2021 року до договору про закупівлю робіт _ 223 від 24 липня 2020 року.PDF зміни до договору
03 листопада 2021 13:39
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 15:46
Додаткова угода _ 5 з додатком від 20.07.2021 року до договору про закупівлю робіт _ 223 від 24 липня 2020 року.PDF зміни до договору
20 липня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 14:48
Додаткова угода _ 4 від 12.05.2021 р. до Договору на закупівлю робіт _222 від 24.07.2020 р. (зміна плану фінансування).PDF зміни до договору
13 травня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 10:49
додаткова угода № 4 від 12.05.2021 року ( з додаткам : план фінансування )до Договору № 223 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 24 липня 2020 року зміни до договору
21 квітня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:30
ДУ.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:43
план фінансування фєдотов_0001.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:25
договір фєдотов_0001.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 11:26
КГ укладений
24 липня 2020 11:18
ПФ укладений
24 липня 2020 11:18
ДЦ укладений
24 липня 2020 11:18
Договір зміни до договору
24 липня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору з 31.12.2021 року на 31.12.2022 року; змінено розподіл фінансування робіт по роках та відкориговано, відповідно до фінансування, графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 223
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до плану фінансування: а саме змінено розподіл коштів між роками
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до плану фінансування: а саме змінено розподіл коштів між роками
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень на 2021 рік змінено план фінансування будівництва: а саме змінено розподіл коштів між роками
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень на 2021 рік змінено план фінансування будівництва: а саме змінено розподіл коштів між роками
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із непроведенням робіт у 2022 році, строк договору продовжено на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень на 2021 рік змінено план фінансування будівництва: а саме змінено розподіл коштів між роками; продовжено строк виконання робіт та дії договору
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML