Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Улашанівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04405064 |
Місцезнаходження: | 30070, Україна , Хмельницька обл., с Улашанівка, Хмельницька область Славутський район с Улашанівка вулиця Перемоги 4 |
Контактна особа: |
Садовська Наталія Леонідівна +380384251642 silrada.ulashanivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 14:26 |
Очікувана вартість: | 8 848 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 240,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 14:34 |
Перелік змін - Додаток 1.docx | |
04 червня 2020 14:34 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
04 червня 2020 14:34 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
04 червня 2020 14:33 |
4.2. Додаток 2 Технічне завдання (виправлене).doc | |
04 червня 2020 14:33 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
04 червня 2020 14:33 |
4. ЗТД Капітальний ремонт.docx | |
22 травня 2020 13:03 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
22 травня 2020 13:03 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
22 травня 2020 13:03 |
4.2. Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
22 травня 2020 13:03 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
22 травня 2020 13:03 |
4. ТД Капітальний ремонт.docx |
04 червня 2020 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2020 14:34 |
Перелік змін - Додаток 1.docx
|
|||
04 червня 2020 14:34 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
04 червня 2020 14:34 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
|
|||
04 червня 2020 14:33 |
4.2. Додаток 2 Технічне завдання (виправлене).doc
|
|||
04 червня 2020 14:33 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
|
|||
04 червня 2020 14:33 |
4. ЗТД Капітальний ремонт.docx
|
|||
22 травня 2020 13:03 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
22 травня 2020 13:03 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
|
|||
22 травня 2020 13:03 |
4.2. Додаток 2 Технічне завдання.doc
|
|||
22 травня 2020 13:03 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
|
|||
22 травня 2020 13:03 |
4. ТД Капітальний ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Коефіцієнт адміністративних витрат - 1,23 грн./люд.-г
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000029 ● 52992d576bc047f0b01e968bfafdfbc0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 09:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2020 № 29
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.07.2020 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-22-001690-b 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-22-001690-b розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «Капітальний ремонт «Центру надання соціально-культурних та адміністративних послуг» Улашанівської сільської ради на вул. Перемоги, 1 в с. Улашанівка Славутського району Хмельницької області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)» було подано 5 (п’ять) тендерних пропозиції, а саме: Приватне підприємство Модена, ТОВ Монобуд-С, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН", ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД. Відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція Приватне підприємство Модена. Згідно ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - далі «Закону», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином, у строк встановлений Законом, рішенням Уповноваженої особи № 12 від 19.06.2020 року було відхилено пропозицію Приватне підприємство Модена у зв’язку із тим, що пропозиція Приватне підприємство Модена не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме. 1) Відповідно до вимог п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ ТД, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Учасником у складі пропозиції надано лист-згода на обробку персональних даних вих. №433 від 10 червня 2020 року, однак, всупереч вимог ТД, Учасником у вказаному листі не зазначено місце проживання посадової особи учасника, що підписали документи пропозиції, що не відповідає умовам ТД. Окрім того, Учасником у складі пропозиції не надано жодного іншого документа, де б містилася відповідна інформація щодо місця проживання посадової особи учасника, що підписали документи пропозиції, що не відповідає умовам ТД. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Слід зауважити, що згідно п.п. 3.1.7. п. 1 Розділу ІІІ ТД, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі тендерної пропозиції надається документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт. На виконання вищевказаних умов ТД, ПП Модена надано у складі пропозиції гарантійний лист вих. № 439 від 10 червня 2020 року, яким Учасник гарантує Замовнику, що повністю усвідомлює зміст тендерної документації та погоджується із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт. Таким чином, при підготовці до подання своєї цінової пропозиції, в Учасника не виникало жодних питань та зауважень щодо змісту та умов тендерної документації та надано відповідне погодження із її умовами. Разом з тим, у Висновку про результати моніторингу зазначено, що у складі тендерної пропозиції ПП «МОДЕНА» міститься рішення від 02.08.2017 №02/08 (файл «Копія рішення.pdf»), в якому зазначено інформацію про місце проживання посадової особи учасника, що підписала документи тендерної пропозиції. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «МОДЕНА» за відсутності підстав, визначених у пункті 1 частини першої статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону. Замовник категорично не погоджується із даною позицією із наступних підстав: По перше: Відповідно до вимог п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ ТД, встановлено імперативну норму, що надання документу та наповнення його змісту, а саме: В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, ЇЇ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Таким чином, надавши погодження із умовами ТД на погодившись зі змістом цієї тендерної документації та вимогами, викладеними Замовником, Учасником не дотримано форми, що встановлена для надання документу та не зазначено усієї необхідно інформації, що вимагалось умовами ТД. По друге: згідно інформації, що відображена у Рішенні №02/08 власника Приватного підприємства Модена щодо зміни керівника, відображена інформація щодо місця проживання посадової особи учасника, що підписали документи пропозиції станом на 2017 рік. Таким чином, підтвердження інформації щодо місця проживання такої особи на момент проведення процедури закупівлі у складі пропозиції відсутня. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Таким чином, у випадку НЕ відхилення пропозиції ПП Модена, Замовником грубо порушено було б ЗУ «Про публічні закупівлі» та не дотримано виконання умов тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім того, згідно ч.16 ст. 29 Закону, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Варто зауважити, що норма даної статті Закону, поширюється у тому випадку, якщо відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника згідно ст. 31 Закону.
2020-08-19 17:03:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена |
7 310 000,00
UAH з ПДВ
|
7 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД |
7 520 898,16
UAH з ПДВ
|
7 476 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
8 066 560,80
UAH з ПДВ
|
7 520 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" |
8 128 000,00
UAH з ПДВ
|
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Монобуд-С |
8 452 248,95
UAH з ПДВ
|
7 958 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Відхилено |
7 310 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 13:32
|
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД #39783899 |
Рішення скасоване |
7 476 650,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 12:14
|
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД #39783899 |
Відхилено |
7 476 650,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 13:30
|
ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2848005556 |
Переможець |
7 520 800,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 15:15
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору з 31.12.2021 року на 31.12.2022 року; змінено розподіл фінансування робіт по роках та відкориговано, відповідно до фінансування, графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до плану фінансування: а саме змінено розподіл коштів між роками |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до плану фінансування: а саме змінено розподіл коштів між роками |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень на 2021 рік змінено план фінансування будівництва: а саме змінено розподіл коштів між роками |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень на 2021 рік змінено план фінансування будівництва: а саме змінено розподіл коштів між роками |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із непроведенням робіт у 2022 році, строк договору продовжено на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень на 2021 рік змінено план фінансування будівництва: а саме змінено розподіл коштів між роками; продовжено строк виконання робіт та дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |