Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картриджи (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
8 343,00 UAH
UA-2020-05-22-001661-c 0dadfe714e30473e8fd29364bdb63701
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Якуб

+380634858342 yakub.lud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Людмила Якуб
+380634858342
yakub.lud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


код за ДК 021:2015: 30230000-0 компютерне обладнання (картриджи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
картриджи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться після поставки товару протягом 15 календарних днів.Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставку товару здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

22 травня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВАКУЛЕНКО ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
#3025518973
Переможець 8 343,00
UAH
22 травня 2020 11:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:17
договір на картриджи.pdf укладений
22 травня 2020 11:07