Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень за ДК 021:2015 - 55510000-8 (послуги з харчування дітей у профільному міському таборі відпочинку влітку 2020р.)
Очікувана вартість
448 000,00 UAH
UA-2020-05-22-001660-c ea4d75c9a26c44aaa872aefd25a8cef3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Андрущенко

+380677506571 palac.mmrzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36786897
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, 7
Контактна особа: Оксана Андрущенко
+380677506571
palac.mmrzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 10:49
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 10:49
Очікувана вартість: 448 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень за ДК 021:2015 - 55510000-8 (послуги з харчування дітей у профільному міському таборі відпочинку влітку 2020р.) (20днів * 280 дітей = 5600діто/годин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000072 ● 7d77c54b107a4d33a04c4f3bb880c2cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.06.2020 № 109

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 04.06.2020 №109

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-05-22-001660-c, Палац дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області, ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю, шляхом внесення змін до тендерної документації на закупівлю: код за ДК 021:2015 - 55510000-8-послуги їдалень (послуги з харчування дітей у профільному міському таборі відпочинку влітку 2020р) (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-05-22-001660-c). Протоколи № 6 від 05.06.2020, №7 від 12.06.2020 додаються.

2020-06-12 11:21:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 10:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковалова Лутфіє 448 000,00
UAH з ПДВ
448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 17:16
Електронний підпис
15 червня 2020 17:12
Ковалова документы.pdf
25 травня 2020 16:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковалова Лутфіє

Інформація про відміну

Дата відміни
22 червня 2020 10:49
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій