Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доступу до онлайн-сервісів хмарної Медичної інформаційної системи (МІС)
Очікувана вартість
198 150,00 UAH
UA-2020-05-22-001592-a 69fdb758042145db9874b7b26bf332e3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Образенко Раїса Вікторівна

+380457251436 obrazenkoraya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради "Обухівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08704, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Каштанова 52
Контактна особа: Образенко Раїса Вікторівна
+380457251436
obrazenkoraya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 15:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 15:35
Очікувана вартість: 198 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 991,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Реєстратора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м. Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
40 шт
Доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря амбулаторного відділення вторинної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м. Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
39 шт
доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Лікаря стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м. Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
10 шт
доступ до сервісу МІС користувачів у ролі Медсестри стаціонарного відділення вторинної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м. Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:30
Додаток 2
22 травня 2020 15:30
Додаток 1
22 травня 2020 15:30
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-001592-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 27 травня 2020 10:26
Дискримінаційне питання до п. 14.1.6.
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "14.1.6. гарантійний лист з зазначенням адреси відповідних інтернет-ресурсів (Google Play та App Store), де розміщені мобільні додатки для інсталяції, а також скрин-шоти електронних сторінок цих ресурсів, на яких повинна бути зазначена інформація про назву Мобільного додатку пацієнта та його правовласника (продавця), а також опис, з якого можна зробити висновок про його взаємодію з запропонованою учасником МІС".

Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;


недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»

Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.

Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у 14.1.6. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників, сервіси яких працюють без вищевказаних мобільних додатків, але з тією ж самою продуктивністю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 14:18
Наша установа планує закупити послуги з онлайн-доступу по хмарних сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), що є інформаційно-телекомунікаційної системою, в якій оброблюються персональні дані про стан здоров’я (далі – ІТС). Отже, віртуальний профіль медичного закладу разом з АРМ користувачів є підсистемою (компонентою) до МІС, та на неї також розповсюджуються вимоги ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» щодо створення КСЗІ та проходження державної експертизи. Створення КЗСІ та її експертиза потребує фінансування та часу,
В той же час, чинними нормативними документами, зокрема п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок Учасника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком.
За вказаних умов вимога Замовника про надання Учасниками у складі пропозицій експертного висновка на ОТР КСЗІ ІТС є економічно обґрунтованою та законною.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001592-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 27 травня 2020 10:46
Дискримінаційне питання до п. 14.1.5.
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "14.1.5. експертний висновок на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС ".
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;


недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
5. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»

Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.

Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у 14.1.5. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 14:19
Замовник може зазначати вимоги до предмета закупівлі, в тому числі технічні характеристики згідно власних потреб

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медстар Солюшенс" 197 680,00
UAH з ПДВ
197 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 21:39
Електронний підпис
27 травня 2020 16:39
Інструкції.zip
27 травня 2020 16:39
Інструкції2.zip
27 травня 2020 16:39
Інструкції1.zip
27 травня 2020 16:39
Права_атестати.zip
27 травня 2020 16:39
Пропозиція Обухів ЦРЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медстар Солюшенс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медстар Солюшенс"
#36625942
Переможець 197 680,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 12:53

Документи

03 червня 2020 12:53
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медстар Солюшенс"
#36625942
197 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2020 12:53
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:38
договор укладений
10 червня 2020 14:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 680,00
UAH