Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, бензин А-92, паливо дизельне
Очікувана вартість
233 950,00 UAH
UA-2020-05-22-000983-a ce6240a4c283432d875fa369d4ff0bba
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавінська Любов Степанівна

+380326321586 kppcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Перемишлянська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996504
Місцезнаходження: 81200, Україна , Львівська обл., місто Перемишляни, вулиця Галицька 12
Контактна особа: Гавінська Любов Степанівна
+380326321586
kppcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
двократна відміна процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 12:30
Оскарження наміру укласти договір: 03 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

22 травня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 12:50
протокол переговорна.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-01-000004 ● 1dd0468cf21448f59ecc392bd12d0836
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.07.2020 № 117

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.07.2020 № 117.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-22-000983-a 22.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-02 10:10:42

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-05-22-000983-a, здійсненої комунальним підприємством «Перемишлянська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) за переговорною процедурою (скороченою), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Перелік виняткових випадків, за яких застосовується переговорна процедура закупівлі, визначені в частині 2 статті 40 Закону.
Замовником в опублікованому обґрунтуванні щодо застосування переговорної процедури закупівлі та у пункті 13 оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір вказано підстави (умови) застосування переговорної процедури, наведені у пункті 2 частин 2 статті 40 Закону.
Водночас, в описі обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та в пункті 14 оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір наведено обґрунтування, що відповідають пункту 1 частини 2 статті 40 Закону (двократна відміна процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини недотримання вимог Закону під час формування обґрунтування для проведення переговорної процедури закупівлі.
Також, відповідно до вимог частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником не здійснювалась закупівля з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону, а також не здійснювалась закупівля нафти чи нафтопродуктів сирих, бензин марки А-95 є продуктом нафтопереробки (утворюється шляхом перегону нафти, що є процесом її термічного розділення на частини (фракції) без помітного розкладання вуглеводнів, що входять до складу нафти).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Пояснити причини укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

За нормою частини 3 статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті.
За вимогою частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті.
Як встановлено в ході моніторингу, учасником переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель не підтверджено відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі UA-2020-05-22-000983-a опубліковано 28 травня 2020року.
Однак, переможцем вказаної процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Яким чином Замовником дотримано норми частини 3 статті 40 Закону щодо встановлення вимог про надання учасником підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону ?
4. Яким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «Лівайн Торг» виконано вимоги частини 3 статті 17 Закону щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених відповідними пунктами частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону ?
5. Як переможцем процедури закупівлі ТОВ «Лівайн Торг» виконано вимоги частини 6 статті 17 Закону ?

Пояснення (інформацію) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень слід долучити їх документальне підтвердження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-03 15:31:14

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення до моніторингу
1. Під час публікації процедури закупівлі Бензин А-95, бензин А-92, паливо дизельне (індивідуальний номер UA-2020-05-22-000983-a) в обгрунтуванні застосування переговорної процедури Замовник вказав підставу, що відповідає п.1 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» - двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Повідомлення про намір укласти договір було сформоване системою автоматично.
2. Замовник – КП Перемишлянська центральна районна лікарня, в структуру якої входить швидка медична допомога. В умовах пандемії COVID-19 зросла кількість викликів бригад швидкої медичної допомоги і, як наслідок, збільшилась кількість використання бензину та дизпалива. Крім того, згідно наказу №147 від 25.05.2020 року(сканована копія додається) відповідно до Постанови КМУ від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» при Перемишлянській ЦРЛ створено дві бригади для проведення тестування на COVID-19, за якими закріплено санітарний автомобіль. З огляду на вищенаведене виникла додаткова нагальна потреба в пальному. Оскільки Замовник не мав в наявності пального для забезпечення функціонування швидкої медичної допомоги та мобільних бригад для проведення тестування було прийнято рішення про укладення договору на закупівлю Бензин А-95, бензин А-92, паливо дизельне 05.06.2020р.Замовник також взяв до уваги те, що 06,07,08 червня – вихідні дні і це унеможливлює укладення договору.
3.В запрошені на переговори (№ 420 від 20.05.2020р.) щодо закупівлі Бензин А-95, бензин А-92, паливо дизельне Замовником було встановлено перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. Під час переговорів, які відбулися 22.05.2020 року Учасником було представлено оригінали відповідних документів (скановані копії додаються), що стало поштовхом для прийняття рішення про укладення договору.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно вимог Західного офісу Держаудитслужби Замовником прийнято рішення про розірвання договору №СК0103-01867 від 05.06.2020р. шляхом підписання додаткової угоди №1 від 16.07.2020р.

2020-07-16 14:18:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. Окрім того, під час моніторингу не підтверджено відповідність учасника досліджуваної переговорної процедури закупівлі вимогам, визначеним Замовником, а також не підтверджено виконання учасником-переможцем досліджуваної переговорної процедури закупівлі вимог частини 6 статті 17 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дизпаливо, бензин А-95, бензин А-92
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 126 700,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2400 л
Дизпаливо
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81200, Україна, Львівська область, м.Перемишляни, вул.Галицька,12
Дата доставки: 31 грудня 2020
2200 л
Бензин А-95
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81200, Україна, Львівська область, м.Перемишляни, вул.Галицька,12
Дата доставки: 31 грудня 2020
2000 л
Бензин А-92
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81200, Україна, Львівська область, м.Перемишляни, вул.Галицька,12
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 126 700,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 12:30

Документи

28 травня 2020 12:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 12:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
126 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2020 12:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 13:14
ДУ Лівайн Торг.pdf укладений
16 липня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 16:01
Untitled.pdf укладений
05 червня 2020 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 733,33 UAH)
Причини розірвання договору: За результатами моніторингу допущення помилки під час проведення процедури закупівлі