Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сірка технічна
Sulphur technical
Очікувана вартість
10 752 000,00 UAH
UA-2020-05-22-000014-a f8fb80b2a2334c3fb43671c091bbf571
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іволга Надія Василівна

+380565293981 tender@vostgok.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Код ЄДРПОУ: 14309787
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська область обл., Жовті Води, вул. Горького,2
Контактна особа: Іволга Надія Василівна
+380565293981
tender@vostgok.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SOE "Eastern Ore Dressing Complex"
National ID: 14309787
Contact point: Ivolga Nadezda
+380565293981
tender@vostgok.dp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2020 08:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 08:23
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 08:23
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:09
Очікувана вартість: 10 752 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107520 UAH
Publication date: 22 травня 2020 08:18
Enquiries until: 12 червня 2020 08:23
Complaints submission until: до 18 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2020 08:23

Information

Estimated total value: 10 752 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 53 760 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2560 т
Сірка технічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Sulphur technical
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 01 липня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 08:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 08:18
ТД_сірка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки поставки та післяоплати
Дата подання: 29 травня 2020 13:04
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:05
Відповідно до умов тендерної документації, а саме Проекту договору про закупівлю товару (Додаток № 5), Замовник для даної закупівлі передбачив наступні умови оплати: здійснення оплати отриманої партії товару відбувається по факту його поставки протягом 180-ти календарних днів. Оскільки визначені Замовником умови оплати є вкрай невигідними для потенційних постачальників, враховуючи, що оплата може бути здійснена в останній день встановлених строків, надайте обґрунтовані пояснення чому оплата відбуватиметься саме на протязі півроку з моменту відвантаження партії товару? Крім того, у тендерній документації зазначено, що строк поставки товарів – липень-грудень 2020 року. Разом з тим, у Проекті договору про закупівлю товару (Додаток № 5) вказано, що поставка товару здійснюється партіями в період липень – грудень 2020 року, однак термін поставки кожної партії товару – протягом 14-ти календарних днів після отримання заявки. Зазначений термін поставки продукції імпортного виробництва є дискримінаційним, несправедливим і заздалегідь невиконуваним, оскільки лише погодження перевезення товару буде займати приблизно 10 календарних днів, що робить неможливим належне виконання обов’язків потенційними постачальниками за договором, укладеним за результатами проведення цієї закупівлі, внаслідок чого у Замовника виникне право на накладення значних штрафних санкцій. Відтак, аргументуйте встановлення терміну поставки кожної партії товару саме в 14 календарних днів після отримання заявки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 31 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.19 року №114-IX (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Вимоги у тендерній документації встановлюються Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи із специфіки предмету закупівлі у відповідності до ст.5 та з дотриманням вимог ст.3 Закону та виробничих потреб підприємства.
Враховуючи вище зазначене та фінансове становище підприємства до умов тендерної документації було передбачено умови оплати: здійснення оплати отриманої партії Товару по факту його поставки протягом 180-ти календарних днів.
Що стосується терміну поставки, зазначеної в умовах тендерної документації.
Терміни поставки кожної партії Товару – протягом 14-ти календарних днів після отримання заявки встановлено відповідно до виробничої програми сірчано-кислотного цеху. Учасник, який визначився щодо участі у тендері - зобов’язаний врахувати усі вимоги, зазначені у тендерній документації на вказану закупівлю. Жодних дискримінаційних вимог по відношенню саме до Вашого підприємства у тендерній документації не встановлено, усі Учасники приймають участь на одинакових умовах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-000014-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:39986118
Дата подання: 11 червня 2020 12:58
Вимога внести зміни до тендерної документації
Детально ознайомившись та проаналізувавши Тендерну документацію до публічної закупівлі «Сірка технічна (Sulphur technical)» (UA-2020-05-22-000014-a) нами було виявлено наявність зловживань Замовником встановленням виключних умов, що є невиконуваними, у проекті договору про закупівлю, що суперечить чинним стандартам і законодавству у сфері публічних закупівель, а також виключає добросовісну конкуренцію у даних торгах.
Відтак, у розділі І «Загальні положення» визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), а саме липень-грудень 2020 року. У Додатку № 5 до Тендерної документації Замовником викладено Проект договору про закупівлю товару, де також вказано, що поставка товару здійснюється партіями в період липень-грудень 2020 року, однак додатково підмічено, що термін поставки кожної партії товару – протягом 14-ти календарних днів після отримання заявки. При цьому, оскільки товар, що закуповується, в Україні не виготовляється та є імпортним (найближчі країни-виробники Росія, Казахстан, Китай), про що Замовнику відомо і про що ним зазначено у п.п. 4.5 п. 4 Розділу І Тендерної документації, на здійснення поставки такого товару вимагатиметься набагато більше часу, так як лише погодження його перевезення у відповідних установах країни, де виробляється товар, буде займати вже приблизно 7-14 робочих днів, деякий час потрібен також на підгін рухомого складу вагонів, а сама доставка товару залізничним транспортом з урахуванням усіх необхідних дій на митниці відбуватиметься протягом приблизно 14-ти календарних днів.
Ще раз необхідно підкреслити, що все зазначене стосується кожного постачальника, що буде приймати участь в цих торгах, оскільки предмет закупівлі в будь-якому разі закуповуватиметься за кордоном і найближча точка відвантаження, враховуючи розташування місця поставки у м. Жовті Води, знаходиться у Російській Федерації.
Таким чином, переможець даної закупівлі має підписувати договір, який заздалегідь не може бути ним добросовісно виконаний у встановлені Замовником строки, внаслідок чого в останнього виникне право на накладення на контрагента значних штрафних санкцій. Така ситуація дає можливість впевнено приймати участь у закупівлі лише тим постачальникам, якими або з якими Замовником попередньо якимось чином буде досягнуто домовленості про незастосування до них штрафних санкцій, а відтак добросовісну конкуренцію у торгах фактично буде виключено.
При цьому, в інших, попередніх та поточних тендерах з аналогічним предметом закупівлі Замовником були передбачені чіткі графіки поставки товару із реальними для виконання строками.

На прохання аргументувати встановлення терміну поставки кожної партії товару саме в 14 календарних днів після отримання заявки від Замовника було отримано відповідь, що такі строки встановлено відповідно до виробничої програми сірчано-кислотного цеху.
Однак, із такими аргументами Замовника неможливо погодитись, оскільки виробничий процес не може впливати на строки поставки імпортного товару, а тому зазначене Замовником не можна вважати підставою для визначення у договорі строків, в які неможливо вкластись.

Отже, встановленням вищевказаних умов у проекті договору Замовник робить обов’язки майбутнього контрагента заздалегідь невиконуваними і намагається відштовхнути від участі у торгах потенційних постачальників, з якими не бажає працювати, а тому вважаємо, що такі зловживання правом визначати умови договору про закупівлю товару, а саме строки поставки, є незаконними та порушують наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Оскільки вказані вище положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та такими, що обмежують конкуренцію серед потенційних учасників цієї закупівлі.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути зазначене порушення шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію до публічної закупівлі «Сірка технічна (Sulphur technical)» (UA-2020-05-22-000014-a), а саме викладення Додатку № 5 до Тендерної документації (Проект договору про закупівлю товару) в новій редакції із встановленням чіткого графіку поставок в період липень-грудень 2020 року та зазначенням реальних строків поставки імпортного товару.

В разі залишення цієї вимоги без уваги, будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України, а також до інших державних органів, що здійснюють контроль та моніторинг у сфері державних закупівель, що у свою чергу призведе до значного збільшення строків проведення державної закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, предметом якої є «Сірка технічна (Sulphur technical) ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2020 13:16
Пунктом 31 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.19 року №114-IX (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Вимоги у тендерній документації встановлюються Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи із специфіки предмету закупівлі у відповідності до ст.5 та з дотриманням вимог ст.3 Закону та виробничих потреб підприємства.
Що стосується терміну поставки, зазначеної в умовах тендерної документації.
Терміни поставки кожної партії Товару – протягом 14-ти календарних днів після отримання заявки встановлено відповідно до виробничої програми сірчано-кислотного цеху. Учасник, який визначився щодо участі у тендері - зобов’язаний врахувати усі вимоги, зазначені у тендерній документації на вказану закупівлю. Жодних дискримінаційних вимог по відношенню саме до Вашого підприємства у тендерній документації не встановлено, усі Учасники приймають участь на одинакових умовах.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-000014-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:39986118
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником незаконних вимог у тендерній документації
22.05.2020 року Державним підприємством «СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ» було оголошено державну закупівлю за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, предметом якої є «Сірка технічна (Sulphur technical) ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини» у кількості 2560 т. Детально ознайомившись з тендерною документацією до вказаної публічної закупівлі, нами, Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ», було виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 червня 2020
UA-2020-05-22-000014-af8fb80b2a2334c3fb43671c091bbf571
Найменування: ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Код ЄДРПОУ: 14309787
Місцезнаходження: 52210, Україна, Дніпропетровська область обл., Жовті Води, вул. Горького,2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БРЕНДСТАФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ фірма "Торгсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

19 червня 2020 15:15
Електронний підпис
19 червня 2020 15:15
Електронний підпис
19 червня 2020 14:00
Гарантія 5025-20.7z
19 червня 2020 14:00
3-1-1-Довідка НАПЗК.PDF
19 червня 2020 14:00
6-6-2-Паспорт якості-9998.PDF
19 червня 2020 14:00
6-6-1-Паспорт якості-9995.PDF

Документи

Публічні документи

19 червня 2020 16:02
Електронний підпис
19 червня 2020 16:02
Електронний підпис
19 червня 2020 16:01
Доверенность ЕЦП_З.pdf
19 червня 2020 16:01
Доверенность ЕЦП_З.pdf.rar
19 червня 2020 16:01
Тех якості102.pdf
19 червня 2020 16:01
СТ 50103.pdf
19 червня 2020 16:01
Санкції106.pdf
19 червня 2020 16:01
Проект договора098.pdf
19 червня 2020 16:01
Программа107.pdf
19 червня 2020 16:01
Постанова110.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт967.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт якості163.pdf
19 червня 2020 16:00
Обробка данних108.pdf
19 червня 2020 16:00
істотні умови101.pdf
19 червня 2020 16:00
Інші док099.pdf
19 червня 2020 16:00
Забовязання100.pdf
19 червня 2020 16:00
Довкілля112.pdf
19 червня 2020 16:00
Відомлсті ЄДР111.pdf
19 червня 2020 16:00
Банківська ліцензія.pdf
19 червня 2020 16:00
Аналогічний договор424.pdf
19 червня 2020 16:00
20469_DKBO_Гарантия.pdf.rar
19 червня 2020 16:00
33 опис до статуту930.pdf
19 червня 2020 16:00
5 Статут .pdf
19 червня 2020 16:00
4 Протокол зборів892.pdf
19 червня 2020 16:00
3 Наказ о призначенні136.pdf
19 червня 2020 16:00
2 Протокол зборів 1 (1).pdf

Документи

Публічні документи

13 липня 2020 17:22
Електронний підпис
13 липня 2020 16:31
Довідка ДПС
20 червня 2020 20:56
Електронний підпис
20 червня 2020 20:56
Електронний підпис
20 червня 2020 20:52
Ліцензія.zip
20 червня 2020 20:52
Довіреність 30.7z
20 червня 2020 20:52
Гарантия 19252.zip
20 червня 2020 18:03
Електронний підпис
20 червня 2020 18:03
Електронний підпис
20 червня 2020 17:50
Службова особа.pdf
20 червня 2020 17:50
Рішення учасника 1-11-2019.pdf
20 червня 2020 17:50
Паспорт якості.pdf
20 червня 2020 17:50
СТАТУТ.pdf
20 червня 2020 17:50
Стаття 50.pdf
20 червня 2020 17:50
Обробка даних.pdf
20 червня 2020 17:50
Не має заборгованості.pdf
20 червня 2020 17:50
Наказ 1 (директор).pdf
20 червня 2020 17:50
Згода з умовами.pdf
20 червня 2020 17:50
ВИТЯГ ПДВ.pdf
20 червня 2020 17:50
Витяг від 17_06_2020.pdf
20 червня 2020 17:50
ВИПИСКА.pdf
20 червня 2020 17:50
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРЕНДСТАФ"

ТОВ фірма "Торгсервіс"

ТОВ ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ 8 960 000,00
UAH з ПДВ
7 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРЕНДСТАФ" 9 490 000,00
UAH з ПДВ
7 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "Торгсервіс" 9 815 040,00
UAH з ПДВ
9 815 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 17:22
Електронний підпис
13 липня 2020 16:31
Довідка ДПС
20 червня 2020 20:56
Електронний підпис
20 червня 2020 20:56
Електронний підпис
20 червня 2020 20:52
Ліцензія.zip
20 червня 2020 20:52
Довіреність 30.7z
20 червня 2020 20:52
Гарантия 19252.zip
20 червня 2020 18:03
Електронний підпис
20 червня 2020 18:03
Електронний підпис
20 червня 2020 17:50
Службова особа.pdf
20 червня 2020 17:50
Рішення учасника 1-11-2019.pdf
20 червня 2020 17:50
Паспорт якості.pdf
20 червня 2020 17:50
СТАТУТ.pdf
20 червня 2020 17:50
Стаття 50.pdf
20 червня 2020 17:50
Обробка даних.pdf
20 червня 2020 17:50
Не має заборгованості.pdf
20 червня 2020 17:50
Наказ 1 (директор).pdf
20 червня 2020 17:50
Згода з умовами.pdf
20 червня 2020 17:50
ВИТЯГ ПДВ.pdf
20 червня 2020 17:50
Витяг від 17_06_2020.pdf
20 червня 2020 17:50
ВИПИСКА.pdf
20 червня 2020 17:50
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:15
Електронний підпис
19 червня 2020 15:15
Електронний підпис
19 червня 2020 14:00
Гарантія 5025-20.7z
19 червня 2020 14:00
3-1-1-Довідка НАПЗК.PDF
19 червня 2020 14:00
6-6-2-Паспорт якості-9998.PDF
19 червня 2020 14:00
6-6-1-Паспорт якості-9995.PDF

Публічні документи

19 червня 2020 16:02
Електронний підпис
19 червня 2020 16:02
Електронний підпис
19 червня 2020 16:01
Доверенность ЕЦП_З.pdf
19 червня 2020 16:01
Доверенность ЕЦП_З.pdf.rar
19 червня 2020 16:01
Тех якості102.pdf
19 червня 2020 16:01
СТ 50103.pdf
19 червня 2020 16:01
Санкції106.pdf
19 червня 2020 16:01
Проект договора098.pdf
19 червня 2020 16:01
Программа107.pdf
19 червня 2020 16:01
Постанова110.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт967.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт якості163.pdf
19 червня 2020 16:00
Обробка данних108.pdf
19 червня 2020 16:00
істотні умови101.pdf
19 червня 2020 16:00
Інші док099.pdf
19 червня 2020 16:00
Забовязання100.pdf
19 червня 2020 16:00
Довкілля112.pdf
19 червня 2020 16:00
Відомлсті ЄДР111.pdf
19 червня 2020 16:00
Банківська ліцензія.pdf
19 червня 2020 16:00
Аналогічний договор424.pdf
19 червня 2020 16:00
20469_DKBO_Гарантия.pdf.rar
19 червня 2020 16:00
33 опис до статуту930.pdf
19 червня 2020 16:00
5 Статут .pdf
19 червня 2020 16:00
4 Протокол зборів892.pdf
19 червня 2020 16:00
3 Наказ о призначенні136.pdf
19 червня 2020 16:00
2 Протокол зборів 1 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ

ТОВ "БРЕНДСТАФ"

ТОВ фірма "Торгсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ
#39986118
Переможець 7 936 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 08:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 08:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗЕЛЕНІ СИСТЕМИ
#39986118
7 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 14:12
Договір 593-13-251В від 27.07.2020 .pdf укладений
28 липня 2020 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 935 989,75
UAH (в тому числі ПДВ 1 322 664,96 UAH)