Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівель утримання капібар і алігаторів з літнім вольєром та відкритим водним об'єктом в зоні «Південна Америка» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
517 714,00 UAH
UA-2020-05-21-005882-c cc05c2ac5117435dad5e1c6ef3e6451a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Борисенко

+380505769058 borisenko.natalia@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Наталія Борисенко
+380505769058
borisenko.natalia@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:02
Очікувана вартість: 517 714,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 177,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., м. Харків, вулиця Сумська, 35
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказані в додатках
Критерії вибору переможця: 100% ціна
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівель утримання капібар і алігаторів з літнім вольєром та відкритим водним об'єктом в зоні «Південна Америка» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Замовник» оплачує «Виконавцю» вартість робіт по здійсненню технічного нагляду на підставі приймання-передачі виконаних робіт, протягом 25 робочих днів після підписання акту здачі-прийому виконаних робіт Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:12
Оголошення.doc
21 травня 2020 17:12
Додаток 5.docx
21 травня 2020 17:12
Додаток 4.docx
21 травня 2020 17:12
Додаток 3.docx
21 травня 2020 17:12
Додаток 2.docx
21 травня 2020 17:12
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 301 645,90
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 294 000,00
UAH з ПДВ
224 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антипюр2007" 431 000,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 300 150,00
UAH з ПДВ
232 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 10:16
пропозиція.PDF
01 червня 2020 10:16
працівники.PDF
01 червня 2020 10:16
підписпропозиції.PDF
01 червня 2020 10:16
підписдоговір.PDF
01 червня 2020 10:16
печатка.PDF
01 червня 2020 10:16
пдв.PDF
01 червня 2020 10:16
листзгода.PDF
01 червня 2020 10:16
графіквиконанняробіт.PDF
01 червня 2020 10:16
відсрочкаплатежу.PDF
01 червня 2020 10:16
відомостіпрокомпанію.PDF
01 червня 2020 10:16
аналогічнийдоговір.PDF
01 червня 2020 10:16
Розпорядження.PDF
01 червня 2020 10:16
Положення.PDF
01 червня 2020 10:16
Виписка.PDF
01 червня 2020 10:16
Аналогічний Договір.PDF

Публічні документи

01 червня 2020 11:18
Електронний підпис
01 червня 2020 11:17
Лист №2.2.pdf
31 травня 2020 13:05
Електронний підпис
31 травня 2020 12:56
Страховка Технагляд.pdf
31 травня 2020 12:56
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
31 травня 2020 12:56
паспорт.pdf
31 травня 2020 12:56
Паспорт + код Заверено.pdf
31 травня 2020 12:56
код.pdf
31 травня 2020 12:56
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
31 травня 2020 12:56
Диплом Сазонов В..pdf
31 травня 2020 12:56
ВИТЯГ з ЄДРПОУ от 29.04.20-.pdf
31 травня 2020 12:56
Dovidka_20139637060920963116.pdf.p7s
31 травня 2020 12:56
Dovidka_20139637060920963116.pdf
31 травня 2020 12:56
Договор СС3.pdf
31 травня 2020 12:56
Відгук СС3 от 07.02.20 року.pdf
31 травня 2020 12:56
Акт СС3 итого.pdf
31 травня 2020 12:56
Лист 2.pdf
31 травня 2020 12:56
Лист 1.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 17:29
Пропозиція.pdf
29 травня 2020 17:29
Проект договору.pdf
29 травня 2020 17:25
Листи_довідки.pdf
29 травня 2020 17:24
Досвід роботи.pdf
29 травня 2020 17:04
Підтвердження досвіду.pdf
29 травня 2020 17:02
Наказ про призначення.pdf
29 травня 2020 17:02
Статут.pdf
29 травня 2020 17:01
Витяг єдиний податок.pdf
29 травня 2020 16:59
Витяг з ЄДПРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ТОВ "Антипюр2007"

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 16:24
ДУ№ 10 від 11.12.2023.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 16:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:33
ДУ№ 9 від 28.12.2022.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 16:10
ДУ№ 8 від 13.12.2021.PDF зміни до договору
13 грудня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 15:45
ДУ№ 7 від 21.04.2021.PDF зміни до договору
21 квітня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 15:37
ДУ№ 6 від 12.04.2021.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 15:27
ДУ№ 5 від 08.04.2021..PDF зміни до договору
08 квітня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:58
ДУ№ 4 від 20.01.2021.PDF зміни до договору
20 січня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 11:19
ДУ№ 3 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 10:04
ДУ 2.pdf зміни до договору
03 липня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 16:52
ДУ№ 1 до Договіру №23.2020 ТН від 22.06.2020.pdf зміни до договору
25 червня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 13:00
Договір № 23.2020 ТН.pdf укладений
22 червня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" п. 2.1. розділу 2. «Вартість договору» викласти в новій редакції: « 2.1. Вартість Договору визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1. – 1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) до 1,5%, враховуючи результати проведеної закупівлі, процент даного договору становить- 0,3%, відповідно до Протоколу узгодження договірної ціни (Додаток 1, який є невід’ємною частиною цього Договору). Вартість договору зменшується на 9 506,23 грн ( дев’ять тисяч п’ятсот шість грн. 23 коп.) і складає 90 493,77 грн (дев’яносто тисяч чотириста дев’яносто три грн. 77 коп.) без ПДВ». Пункт 3.5. розділу 3. «Порядок здійснення розрахунків» викласти в новій редакції: Обсяг фінансування у 2020 році складає 30 189,86 грн (тридцять тисяч сто вісімдесят дев’ять грн 86 коп.) без ПДВ, згідно «Програми оновлення та розвитку Харківського зоопарку на 2018- 2022р.р.» затвердженою рішенням 35 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.04.20року № 2048/20 (зі змінами). Календарний графік виконання робіт, викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Додаткову угоду №1 від 25.06.2020 до Договору, вважати такою, що втратила чинність. ІІ. Зменшити вартість договору 100 000,00 грн (сто тисяч гривень 00 копійок) на 13 714,19 грн (тринадцять тисяч сімсот чотирнадцять гривень 19 копійок) та викласти п. 2.1. розділу 2. «Вартість договору» у новій редакції: «2.1.Вартість Договору визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) до 1,5%, враховуючи результати проведеної спрощеної закупівлі, процент даного договору становить – 0,3 %, відповідно до Протоколу узгодження договірної ціни (Додаток 1, який є невід’ємною частиною цього Договору). Вартість договору складає 86 285,81 грн (вісімдесят шість тисяч двісті вісімдесят п’ять гривень 81 копійка) без ПДВ». Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.5. розділу 3. "Порядок здійснення розрахунків" викласти в новій редакції: "3.5. Обсяг фінансування на 2020 рік, згідно з рішенням 2 сессії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 р., зменшується на 26 089, 67 грн. (двадцять шість тисяч вісімдесят дев'ять грн. шістдесят сім коп.) та складає 4 100,20 грн. (чотири тисячі сто грн. двадцять коп.) без ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до вступної частини Договору: У абзаці: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, в особі заступника директора Департаменту, начальника управління Дорошенка Сергія Миколайовича, що діє на підставі Положення про Управління, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 7 скликання» від 20.11.2015 року № 07/15 в редакції рішення 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 27.11.2019 р. № 1824/19, (надалі – Виконавець), змінити на: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, в особі заступника директора Департаменту, начальника управління Дорошенка Сергія Миколайовича, що діє на підставі Положення про Управління, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 07/20, (надалі – Виконавець) Внести зміни до пункту 1.1. Розділу 1 «Предмет договору» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2020-2022 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівель утримання капібар і алігаторів з літнім вольєром та відкритим водним об’єктом в зоні «Південна Америка» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків ( код за ДК 021:2015 - 71520000-9-Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Доповнити Розділ 3 «Порядок здійснення розрахунків» підпунктом 3.5.1. та викласти у наступній редакції: «3.5.1. Обсяг фінансування на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сесії 8 скликання від 24.02.2021 р. № 33/21, обсяг фінансування з міського бюджету на 2021 р. складає 34 843,00 грн. (тридцять чотири тисячі вісімсот сорок три грн. 00 коп.) без ПДВ.» Внести зміни до пункту 8.1. Розділу 8 «Строк дії договору» та викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.» Викласти Додаток 2 до Договору № 23/2020ТН від 22.06.2020 р. «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБІТ» в новій редакції згідно додатку № 1 до цієї додаткової угоди. Внести зміни до розділу 11 «Реквізити і підписи сторін» та викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до підпункту 3.5.1. розділу 3 «Порядок здійснення розрахунків» та викласти у наступній редакції: «3.5.1. Обсяг фінансування на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сесії 8 скликання від 24.02.2021 р. № 33/21, обсяг фінансування з міського бюджету на 2021 р. складає 34 843,38 грн. (тридцять чотири тисячі вісімсот сорок три грн. тридцять вісім коп.) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнати Додаткову угоду №5 від 08.04.2021 та Додаткову угоду №6 від 12.04.2021 до Договору № 23/2020ТН від 22.06.2020 такими, що втратили чинність. Внести зміни до вступної частини Договору: У абзаці: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, в особі заступника директора Департаменту, начальника управління Дорошенка Сергія Миколайовича, що діє на підставі Положення про Управління, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 7 скликання» від 20.11.2015 року № 07/15 в редакції рішення 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 27.11.2019 р. № 1824/19, (надалі – Виконавець), змінити на: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, в особі заступника директора Департаменту, начальника управління Дорошенка Сергія Миколайовича, що діє на підставі Положення про Управління, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 07/20, (надалі – Виконавець) Внести зміни до пункту 1.1. Розділу 1 «Предмет договору» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2020-2022 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівель утримання капібар і алігаторів з літнім вольєром та відкритим водним об’єктом в зоні «Південна Америка» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код за ДК 021:2015 - 71520000-9-Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Доповнити Розділ 3 «Порядок здійснення розрахунків» підпунктом 3.5.1. та викласти у наступній редакції: «3.5.1. Обсяг фінансування на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сесії 8 скликання від 24.02.2021 р. № 33/21, обсяг фінансування з міського бюджету на 2021 р. складає 34 843,38 грн. (тридцять чотири тисячі вісімсот сорок три грн. 00 коп.) без ПДВ.» Внести зміни до пункту 8.1. Розділу 8 «Строк дії договору» та викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 8.1.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022. 8.1.2. Початок робіт: з моменту укладення договору. 8.1.3. Завершення робіт: 31.12.2022 (згідно календарного плану робіт – Додаток 2).». Викласти Додаток 2 до Договору № 23/2020ТН від 22.06.2020 р. «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБІТ» в новій редакції згідно додатку № 1 до цієї додаткової угоди. Внести зміни до розділу 11 «Реквізити і підписи сторін» та викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити фінансування робіт у 2021 році на 3 629,97 грн. (три тисячі шістсот двадцять дев’ять грн. дев’яносто сім коп.) та викласти підпункт 3.5.1. Розділу 1 «Предмет договору» у наступній редакції: «3.5.1. Обсяг фінансування з міського бюджету на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 24.02.2021 р. № 33/21 складає 31 213,41 грн. (тридцять одну тисячу двісті тринадцять грн. сорок одну коп.) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у преамбулу Договору та викласти у новій редакції інформацію щодо Виконавця: «Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, яке є правонаступником Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міської ради у зв’язку з перейменуванням, згідно з п.1.3. Положення про Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради (нова редакція), в особі заступника директора департаменту - начальника управління Дорошенка Сергія Миколайовича, що діє на підставі Положення про Управління, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 № 7/20 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» в редакції рішення 9 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.12.2021 № 217/21.». Внести зміни до пункту 1.1. Розділу 1 «Предмет договору» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2020-2023 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівель утримання капібар і алігаторів з літнім вольєром та відкритим водним об'єктом в зоні «Південна Америка» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).». Доповнити Розділ 3 «Порядок здійснення розрахунків» підпунктом 3.5.2. та викласти у наступній редакції: «3.5.2. Фінансування робіт у 2022 році не здійснювалось.». Внести зміни до пункту 8.1. та підпунктів 8.1.1. та 8.1.3. Розділу 8. «Строк дії договору» та викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 8.1.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023. 8.1.3. Завершення робіт: 31.12.2023 (згідно календарного плану робіт – Додаток 2).». Викласти Додаток 2 до Договору № 23/2020ТН від 22.06.2020 р. «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБІТ» в новій редакції згідно додатку № 1 до цієї додаткової угоди. Внести зміни до Розділу 11 «Реквізити і підписи сторін» та викласти у новій редакції реквізити Виконавця:
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» в особі директора Григор’єва Олексія Яковича, що діє на підставі Статуту, (далі - Замовник), з однієї Сторони, і Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, яке є правонаступником Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міської ради у зв’язку з перейменуванням, згідно з п.1.3. Положення про Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради (нова редакція), в особі заступника начальника Управління Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 11.04.2023 № 91/0/75-23 (далі – Виконавець) з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):». Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2020-2024 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівель утримання капібар і алігаторів з літнім вольєром та відкритим водним об’єктом в зоні «Південна Америка» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код за ДК 021:2015 - 71520000-9-Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Пункт 3.5. розділу 3. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ» доповнити підпунктом 3.5.3: «3.5.3. Фінансування робіт у 2023 році не здійснювалось.». Внести зміни до пункту 8.1. та підпунктів 8.1.1. та 8.1.3. Розділу 8. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти їх у новій редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 8.1.1 Строк виконання робіт: до 31.12.2024. 8.1.3. Завершення робіт: 31.12.2024 (згідно календарного плану робіт – Додаток 2).». Викласти Додаток 2 до Договору № 23/2020ТН від 22.06.2020 р. «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБІТ» в новій редакції згідно додатку № 1 до цієї додаткової угоди. Розділ 11. «РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН» викласти в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 23/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML