Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
378 500,00 UAH
UA-2020-05-21-005269-c 9f8cd72e95184fa798a64bfbf485a6de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журенко Наталія Олександрівна

(04852)2-57-87 zakupki.bel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203901
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9
Контактна особа: Журенко Наталія Олександрівна
(04852)2-57-87
zakupki.bel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 16:10
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:36
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:36
Очікувана вартість: 378 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 785,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Для закладів освіти Біляївської міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
298 штуки
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:09
Протокол _43.pdf
28 травня 2020 17:09
Протокол _43 (1).pdf
28 травня 2020 17:09
ТД Шкільні меблі (на заміну).doc
28 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:09
Протокол _43.pdf
28 травня 2020 17:09
Протокол _43 (1).pdf
28 травня 2020 17:09
ТД Шкільні меблі (на заміну).doc
21 травня 2020 16:19
ТД Шкільні меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-005269-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 22:05
Порушення законодавства!
Шановний замовнику! Відповідно до тенхнічного завдання щодо стола учнівського зазначено, що стіл учнівський регулюється на 5-6 ростові групи, а у його стільниці та частина стільниці що знаходиться із сторони сидячого розміщена під кутом 7°. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти за нахиленою стільницею та регулюванням 5-6 ростових груп! Стільниці стола повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу, а регулювання висоти здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 17:04
Шановний Учасник процедури закупівлі. Замовником в тендерній документації на закупівлю шкільних меблів для закладів освіти Біляївської міської ради, зазначено технічні характеристики до предмету закупівлі, що відповідають вимогам до шкільних меблів для Нової української школи (Обов”язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції)
ГОСТ11015-93п.2.7п.2.2п.2.3, п,2.5п.2.3 передбачає «можливість регулювання висоти та куту нахилу: стіл учнівський(параметри)-кути стільниці повинні бути зашліфовані або заовалені R=10-30мм-регулювання висоти столу; регулювання кута нахилу стільниці від 7ºдо 16º; при нахилі стільниці висота її краю, зверненого до учня ≤10мм». Таким чином протиріч вимог ГОСТу та тендерної документації не встановлено.
Щодо регулювання висоти столів та стільців на три ростові групи, то Замовник погоджується внести зміни до Тендерної документації та замінити «Ростова група №2, №3 на № 3-5 та №5-6 на №5-7.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-005269-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 22:07
Розмір спинки стільця!
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Розмір спинки стільця: 380х200 мм.Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250) В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм) Проте, відповідно до Вашого технічного завдання ГГабаритні розміри:380х430х740-820 мм, (380-460 мм). Розмір спинки – 380х200 мм. Розмір сидіння – 380х350 мм. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 17:02
Внести зміни до Тендерної документації: видалити - 380х430х740-820 мм, (380-460 мм). Розмір спинки – 380х200 мм. Розмір сидіння – 380х350 мм.
Замінити на "Габаритні розміри: повинні відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002, ІDT)".
Номер вимоги: UA-2020-05-21-005269-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 травня 2020 22:09
Регулювання стільця!
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання стілець регулюється на ростові групи № 5-6. Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №5-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 17:05
Шановний учасник торгів. Відповідь на Ваше запитання надана згідно попередніх обговорень.

Документи

28 травня 2020 17:04
Протокол _43 (1).pdf

Документи

28 травня 2020 17:02
Протокол _43.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович 219 800,00
UAH з ПДВ
219 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТМ "БРІК" 303 641,00
UAH з ПДВ
303 641,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 318 000,00
UAH з ПДВ
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2020 11:47
Електронний підпис
08 червня 2020 11:45
ТП Рильцев.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 10:38
Довідка МВС.rar
16 червня 2020 10:51
Електронний підпис
09 червня 2020 12:52
Електронний підпис
09 червня 2020 12:50
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 12:50
Сертифікати ISO.pdf
09 червня 2020 12:50
Проект Договору.pdf
09 червня 2020 12:50
Копія Статуту ТМ Брік.pdf
09 червня 2020 12:50
Документи по ст.17.pdf
09 червня 2020 12:50
Довідка про санкції.pdf
09 червня 2020 12:50
Довідка ЄДРПОУ (копія).pdf
09 червня 2020 12:50
Витяг ПДВ (копія).pdf

Публічні документи

09 червня 2020 11:50
Електронний підпис
09 червня 2020 11:48
25.ДОДАТОК_2_СТ.17.pdf
09 червня 2020 11:48
11.Договір обладнання.pdf
09 червня 2020 11:48
6.Видаткові на станки.pdf
09 червня 2020 11:48
5.МТБ.pdf
09 червня 2020 11:48
32.Довідка по ст.17.pdf
09 червня 2020 11:48
31.ІД про ціну.pdf
09 червня 2020 11:48
28.ДОДАТОК_5_Тех.хар.ки.pdf
09 червня 2020 11:48
24.ГЛ обмін товару.pdf
09 червня 2020 11:48
23.ГЛ гарантія на товар.pdf
09 червня 2020 11:48
22.ГЛ надання зразків.pdf
09 червня 2020 11:48
20.Довідка про печатку.pdf
09 червня 2020 11:48
19.Санкції.pdf
09 червня 2020 11:48
18.Працівники.pdf
09 червня 2020 11:48
17.Статут.PDF
09 червня 2020 11:48
16.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 11:48
15.Витяг ПДВ 13.04.pdf
09 червня 2020 11:48
14.Паспорт+ІПН.pdf
09 червня 2020 11:48
13.Наказ+протокол.pdf
09 червня 2020 11:48
12.Повноваження.pdf
09 червня 2020 11:48
7.Договір оренди МТС.PDF
09 червня 2020 11:48
1.Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рильцев Олег Віталійович

ТОВ "ТМ "БРІК"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Рильцев Олег Віталійович
#2923606078
Відхилено 219 800,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 08:47
ТОВ "ТМ "БРІК"
#43068219
Переможець 303 641,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 12:29

Документи

12 червня 2020 08:47
Електронний підпис
12 червня 2020 08:46
Протокол _48.pdf
10 червня 2020 16:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня Учасник торгів! Для прийняття остаточного рішення, щодо переможця даної процедури закупівель, пропонуємо Вам надати зразки шкільних меблів, а саме шкільна парта та стілець для початкової школи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТМ "БРІК"
#43068219
303 641,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:06
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:26
Договір _214.pdf укладений
01 липня 2020 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 303 641,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 606,83 UAH)