Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобової охорони будівель та майна, що зберігається в приміщеннях та на прилеглій території від розкрадання, пошкодження та знищення, а також охорона службових автомобілів Львівського МЦЗ після заїзду на стоянку та ті, що знаходяться в гаражних приміщеннях центру зайнятості (код ДК 021:2015 - 79710000-9 «Охоронні послуги»)
Очікувана вартість
93 874,40 UAH
UA-2020-05-21-004859-c a5e7d9de17744bcabf057ec0fda85def
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослав Дух

+380322457997 lvivmcz.el@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25555035
Місцезнаходження: 79060, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Княгині Ольги 122
Контактна особа: Мирослав Дух
+380322457997
lvivmcz.el@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 22:00
Очікувана вартість: 93 874,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобової охорони будівель та майна, що зберігається в приміщеннях та на прилеглій території від розкрадання, пошкодження та знищення, а також охорона службових автомобілів Львівського МЦЗ після заїзду на стоянку та ті, що знаходяться в гаражних приміщеннях центру зайнятості (код ДК 021:2015 - 79710000-9 «Охоронні послуги»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79060, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Княгині Ольги,122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 15:47
Проект договору на охорону (1).doc
21 травня 2020 15:47
Оголошення (5).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 22 травня 2020 10:31
Дата відповіді: 22 травня 2020 12:42
Обсяг вашої закупівлі - 4416 годин. Очікувана вартість - 93 874,40 грн. Таким чином маємо, що вартість однієї години становить 21,25 грн. Але на цей рік згідно Закону України "Про державний бюджет" мінімальна заробітна плата становить за годину складає 28,13 грн.Таким чином Ваш обсіг закупівлі та очікувана вартість не узгоджені між собою. Можливо у вас не цілодобові щоденні пости, а інше - менше за обсягом технічне завдання, або помилково вказана очікувана вартість. Прохання роз'яснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Очікувана вартість та обсяг закупівлі зазначені правильно. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МІДАС КР" 93 874,00
UAH з ПДВ
93 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 15:16
Електронний підпис
28 травня 2020 15:03
Технічні вимоги.PDF
28 травня 2020 13:25
Cт.17.PDF
28 травня 2020 13:25
Паспорт (1).PDF
28 травня 2020 13:17
Рішення.PDF
28 травня 2020 13:17
Наказ (1).PDF
28 травня 2020 13:17
Ліцензія.PDF
28 травня 2020 13:17
Випіска.PDF
28 травня 2020 13:17
Статут.PDF
28 травня 2020 13:17
Витяг Эдиний податок.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МІДАС КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МІДАС КР"
#38032437
Переможець 93 874,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 13:59

Документи

04 червня 2020 13:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МІДАС КР"
#38032437
93 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 13:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 16:25
Звіт про виконання договору.pdf укладений
17 березня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:22
Додатковий договір 01.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 13:01
Договір охорона.pdf укладений
15 червня 2020 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 93 874,00
UAH