Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички нітрилові для захисту від коронавірусу (COVID-19)
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2020-05-21-003883-c aafa2c5606d943519ad1eadd4d279d0d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 пар
Рукавички нітрилові для захисту від коронавірусу (COVID-19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Магістратська.44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок "Постачальника" у терміни, узгоджені між сторонами, але не пізніше останнього банківського дня поточного місяця в якому був поставлений товар згідно накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 травня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:41
Протокол 168 переговори.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІНЛАНДІЯ"
#31680066
Переможець 2 400,00
UAH
21 травня 2020 15:00

Документи

21 травня 2020 15:00
Електронний підпис
21 травня 2020 14:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 18:53
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 16:14
Кінцевий бенефіціарний власник.PDF зміни до договору
22 травня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 15:12
Договір укладений
21 травня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Постанови від 13.05.2020 року №376 якою внесено зміни до Постанови КМУ від 20.03.2020 року "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COViD-19) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ "ВІНЛАНДІЯ"
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: Відповідно до Постанови від 13.05.2020 року №376 якою внесено зміни до Постанови КМУ від 20.03.2020 року "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COViD-19) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ "ВІНЛАНДІЯ"
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 400,00
UAH