Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення по вул. Алчевських (від вул. Ярослава Мудрого до вул. Чернишевської, 94) в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 433 783,00 UAH
UA-2020-05-21-003842-b 9ce7390b50d34cb28b8d63eb47e1615f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 2 433 783,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 168,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення по вул. Алчевських (від вул. Ярослава Мудрого до вул. Чернишевської, 94) в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, Київський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:08
Зміни до тендерної документації.doc
01 червня 2020 16:08
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 16:08
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 16:08
Додаток № 2.docx
01 червня 2020 16:08
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 16:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 червня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:08
Зміни до тендерної документації.doc
01 червня 2020 16:08
Додаток № 4.doc
21 травня 2020 19:12
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 16:08
Додаток № 3.docx
21 травня 2020 19:12
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 16:08
Додаток № 2.docx
21 травня 2020 19:12
Додаток № 2.docx
01 червня 2020 16:08
Додаток № 1.doc
21 травня 2020 19:12
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 16:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
21 травня 2020 19:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ремтехналадка 2 336 432,00
UAH з ПДВ
2 336 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ 2 391 704,00
UAH з ПДВ
2 355 192,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО" 2 404 926,00
UAH з ПДВ
2 356 249,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 13:27
Електронний підпис
25 червня 2020 13:26
Довідка про договори
25 червня 2020 11:46
Електронний підпис
25 червня 2020 11:39
Довідка МВС
25 червня 2020 11:39
Довідка
09 червня 2020 12:43
Електронний підпис
09 червня 2020 12:08
Довідка.pdf
09 червня 2020 12:08
Гарантия.zip
09 червня 2020 12:08
4.Техніч. спец..zip
09 червня 2020 12:08
3. Довідки та інш..zip
09 червня 2020 12:08
2 Статут 16 стр.zip

Публічні документи

09 червня 2020 09:35
Електронний підпис
09 червня 2020 09:25
Банківська Гарантія.7z
09 червня 2020 09:25
22 Довідка про санкції.pdf
09 червня 2020 09:25
21 Копiя Свiдоцтва ПДВ.pdf
09 червня 2020 09:25
11 Технiчна специфiкацiя.pdf
09 червня 2020 09:25
9 Опис до Статуту.pdf
09 червня 2020 09:25
8 Копiя Статуту КВТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ремтехналадка

ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ремтехналадка
#25155206
Відхилено 2 336 432,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 17:11
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ
#37458493
Переможець 2 355 192,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ
#37458493
2 355 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 09:28
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:27
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 17:37
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 16:57
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 18:05
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 18:05
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 17:41
Договір.pdf укладений
09 липня 2020 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 607
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р UA268201720344271010100036044 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ» ЄДРПОУ 37458493 61052, м. Харків, вул. Велика Панасівська, буд. 181 (057) 705-55-64 р/р UA323515330000026007052339439 ХАРКІВСЬКЕ ГРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 374584920302 Св-во ПДВ № 100317486».
Номер договору про закупівлю: 607
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 4).
Номер договору про закупівлю: 607
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 2 294 082 грн. 48 коп. (два мільйони двісті дев’яносто чотири тисячі вісімдесят дві грн. 48 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 382 347 грн. 08 коп.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 17.12.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2020р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 17.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 6), договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 607
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 17 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 294 082,48
UAH (в тому числі ПДВ 382 347,08 UAH)