Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ ТОРГІВЛІ ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 01566502 |
Місцезнаходження: | 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гетьманська, 78 |
Контактна особа: |
Тетяна Горбачова +380564041192 byh_pty62@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 11:30 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 789 762,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 949,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги в межах бюджетного фінансування на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом 30-и календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 12:12 |
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (встановлення пожарної сигналізації) відкриті торги (1) (1).docx | |
25 травня 2020 14:45 |
ДЕфектний акт.pdf |
10 червня 2020 12:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
10 червня 2020 12:12 |
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (встановлення пожарної сигналізації) відкриті торги (1) (1).docx
|
||||||||||||
25 травня 2020 14:45 |
ДЕфектний акт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення послуг через відкриту процедуру закупівлі. Відповідно до ч. 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому Замовником установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, що необхідні для проведення закупівлі відповідно до виду послуг. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації . Згідно із ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Замовник наділений правом вибору щодо визначення критерій необхідних для проведення закупівлі щодо якісних, кількісних та технічних характеристик. Послуги із встановлення пожежної сигналізації в приміщенні навчального закладу ( ДПТНЗ КЦПОРКТРС, вул..Гетьманська 78), вимагають наявність в учасників відповідної ліцензії відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Київ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Таким чином, основним критерієм є наявність відповідної ліцензії. Вважаємо, що внесення до тендерної документації копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, не суперечить чинному законодавству, та не впливає жодним чином на важливі показники його відповідності умовам закупівлі, тому відсутність в тендерної документації сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не порушує чинного законодавства. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавчі й регламентувальні вимоги. Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення та досконало вивчивши Ліцензійні умови, вносить роз’яснення:
Згідно Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємства, Міністерства внутрішніх справ України від 23 січня 2001 року № 14/51 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту, де в Ліцензійних умовах, чітко вказано, яких фахівців та яку матеріально-технічну базу суб’єкт господарювання повинен мати у своєму штаті для виконання даних робіт із встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, тож уважно ознайомтесь з даним документом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000023 ● 88c766588704439688f69b33f1829fda
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2020 12:46 |
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14
UA-2020-05-21-002721-с
21.05.2020 Державний професійно-технічний навчальний заклад «Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу» (код ЄДРПОУ 01566502) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 16:46:22
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-21-002721-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
В ході моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру).
Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-05 11:37:41
Надання роз'яснень щодо внесення змін до терміну надання послуг в закупівлі.
Доброго дня! Ми уважно розглянули Ваше звернення , щодо «Порядку внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» , пояснюємо:
03 червня 2020р. були внесені зміни на площадці предмета закупівлі послуг «ДК 021:2015:45310000-3- Електромонтажні роботи (встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)»щодо терміну надання послуг.
Змін в тендерній документації не було !
Прийом пропозицій в даній закупівлі до внесення змін був до 08 червня 2020р.,а змінився до 11 червня 2020р.
Тож вважаємо що термін у сім днів згідно частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» було дотримано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день! Враховуючи Ваші зауваження , внесено зміни, а саме: - Розділ ІІІ пункт 4 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно статті 22 частини другої пункту 11 Закону ( Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, змінено на тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів); - Розділ ІІ пункт 1 тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» згідно статті 24 частини другої Закону (У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжуються електронною системою не менше як на сім днів,змінено у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру); - Згідно статті 4 пункт 2 частини три Закону , розмір бюджетного призначення та /або очікувана вартість предмета закупівлі - 1180000,00 грн. що є як очікуваною вартістю,а згідно виготовленного проекту ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи автоматичної протипожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей) у квітні 2020р. вартість послуг становить 789762,00 грн. Так як були внесені зміни до тендерної документації , строк прийому пропозицій збільшився на сім днів згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-06-10 12:54:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання Замовником порядку планування.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" #30619226 |
Переможець |
667 856,14
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2020 11:38
|
Додаток 13.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 12:17
|
Локаьний кошторис.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 12:13
|
Протокол № 86.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 15:04
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 7.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 8.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 9.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 10.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 11.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 12.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 13.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 14.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Додаток 15.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Пояснювальна записка.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 14:00
|
10001 (2).PDF | укладений |
06 липня 2020 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування в договорі п.15.1 |
Номер договору про закупівлю: | КР-2-МН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про внесення змін до Локального кошторису на монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщання про пожежу та управління людей у навчальному корпусі ДПТНЗ "КЦПОРКТРС" |
Номер договору про закупівлю: | КР-2-МН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 86 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до протоколу 86 |
Номер договору про закупівлю: | КР-2-МН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |