Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи ( встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщання про пожежу та управління евакуюванням людей).
Очікувана вартість
789 762,00 UAH
UA-2020-05-21-002721-c 76e9a0c59b8a4a6291d9fe13dffc922b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Горбачова

+380564041192 byh_pty62@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ ТОРГІВЛІ ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ"
Код ЄДРПОУ: 01566502
Місцезнаходження: 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гетьманська, 78
Контактна особа: Тетяна Горбачова
+380564041192
byh_pty62@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 11:30
Початок аукціону: 19 червня 2020 11:58
Очікувана вартість: 789 762,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 949,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи ( встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщання про пожежу та управління евакуюванням людей).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Гетьманська, буд.78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги в межах бюджетного фінансування на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом 30-и календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 12:12
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (встановлення пожарної сигналізації) відкриті торги (1) (1).docx
23 травня 2020 11:36
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (встановлення пожарної сигналізації) відкриті торги.docx
21 травня 2020 13:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (встановлення пожарної сигналізації) відкриті торги
25 травня 2020 14:45
ДЕфектний акт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надайте дефектний акт та визначиться з обсягом робіт.
Дата подання: 22 травня 2020 09:19
Дата відповіді: 22 травня 2020 13:43
Надайте Дефектний акт або проект. З Вашої тендерної пропозицію не зрозуміло які конкретно потрібно виконувати роботи. Складається таке враження, що тендер прописаний під конкретну фірму. Якщо це роботи з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщання про пожежу та управління евакуюванням людей навіщо Ви викладаєте вимоги до пульту спостереження? Навіщо потрібен сертифікат проектувальника якщо виконується монтаж, а не проектування? Навіщо потрібна "Копія чинної Ліцензії Державної Архітектурно-будівельної інспекції України з урахуванням класу наслідків (відповідальності ) СС-3" якщо на цей вид робіт потрібна зовсім інша ліцензія - ліцензія ДСНС? Яким чином скласти кошторисну документацію якщо Ви не надали данні для її прорахунку? Навіщо Вам документи на власність або оренду приміщень якщо роботи проводяться на вашій території і яка Вам різниця яким транспортом до Вас приїдуть? ("Не менше 2-х легкових автомобілів для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту") Також багато питань щодо працівників: освіта, медична довідка та проходження психофізіологічної експертизи. Просимо привести у відповідність тендерну документацію та надати конкретний перелік робіт та обладнання для виконання цього тендеру. Не обмежуйте кількість організацій які можуть прийняти участь у Вашому тендері, від цього залежить економія Ваших коштів!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення послуг через відкриту процедуру закупівлі. Відповідно до ч. 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому Замовником установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, що необхідні для проведення закупівлі відповідно до виду послуг. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації . Згідно із ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Замовник наділений правом вибору щодо визначення критерій необхідних для проведення закупівлі щодо якісних, кількісних та технічних характеристик. Послуги із встановлення пожежної сигналізації в приміщенні навчального закладу ( ДПТНЗ КЦПОРКТРС, вул..Гетьманська 78), вимагають наявність в учасників відповідної ліцензії відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Київ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Таким чином, основним критерієм є наявність відповідної ліцензії. Вважаємо, що внесення до тендерної документації копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, не суперечить чинному законодавству, та не впливає жодним чином на важливі показники його відповідності умовам закупівлі, тому відсутність в тендерної документації сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не порушує чинного законодавства. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавчі й регламентувальні вимоги. Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Дефектний акт?
Дата подання: 22 травня 2020 14:23
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:55
Ви не відповіли на попереднє запитання. Ми не запитували щодо сертифікату якості. Де дефектний акт? На підставі чого прораховувати договірну ціну з кошторисом?
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник , ми надали дефектний акт, який ви можете розглянути в нашій тендерній документації.
Кількість працівників
Дата подання: 22 травня 2020 15:41
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:34
Добрий день. Відповідно до вимоги Документації:Учасник у своєму штаті повинен мати не менше 3-х електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду), не менше 1 налагоджувальника КПВтаА не нижче 4 розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення налагоджувальника КПВтаА не нижче 4 розряду), не менше 2 працівників інженерних спеціальностей, не менше 2 водіїв. відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний учаснику!
Тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення та досконало вивчивши Ліцензійні умови, вносить роз’яснення:
Згідно Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємства, Міністерства внутрішніх справ України від 23 січня 2001 року № 14/51 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту, де в Ліцензійних умовах, чітко вказано, яких фахівців та яку матеріально-технічну базу суб’єкт господарювання повинен мати у своєму штаті для виконання даних робіт із встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, тож уважно ознайомтесь з даним документом.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000023 ● 88c766588704439688f69b33f1829fda
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14
UA-2020-05-21-002721-с
21.05.2020 Державний професійно-технічний навчальний заклад «Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу» (код ЄДРПОУ 01566502) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 16:46:22

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-21-002721-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
В ході моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру).
Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-05 11:37:41

Надання роз'яснень щодо внесення змін до терміну надання послуг в закупівлі.

Доброго дня! Ми уважно розглянули Ваше звернення , щодо «Порядку внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» , пояснюємо:
03 червня 2020р. були внесені зміни на площадці предмета закупівлі послуг «ДК 021:2015:45310000-3- Електромонтажні роботи (встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)»щодо терміну надання послуг.
Змін в тендерній документації не було !
Прийом пропозицій в даній закупівлі до внесення змін був до 08 червня 2020р.,а змінився до 11 червня 2020р.
Тож вважаємо що термін у сім днів згідно частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» було дотримано.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день! Враховуючи Ваші зауваження , внесено зміни, а саме: - Розділ ІІІ пункт 4 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно статті 22 частини другої пункту 11 Закону ( Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, змінено на тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів); - Розділ ІІ пункт 1 тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» згідно статті 24 частини другої Закону (У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжуються електронною системою не менше як на сім днів,змінено у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру); - Згідно статті 4 пункт 2 частини три Закону , розмір бюджетного призначення та /або очікувана вартість предмета закупівлі - 1180000,00 грн. що є як очікуваною вартістю,а згідно виготовленного проекту ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи автоматичної протипожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей) у квітні 2020р. вартість послуг становить 789762,00 грн. Так як були внесені зміни до тендерної документації , строк прийому пропозицій збільшився на сім днів згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-06-10 12:54:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання Замовником порядку планування.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" 667 856,14
UAH з ПДВ
667 856,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 789 700,00
UAH з ПДВ
789 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 18:18
Електронний підпис
23 червня 2020 18:17
public_doc.pdf
23 червня 2020 18:17
public_doc.p7s
23 червня 2020 18:17
Dovidka_20150624010030517110.pdf.p7s
23 червня 2020 18:17
Dovidka_20150624010030517110.pdf
18 червня 2020 09:18
Електронний підпис
18 червня 2020 09:16
Реєстр.pdf
18 червня 2020 09:16
65 Відомості ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 09:16
64 Витяг з ЄДР.pdf
18 червня 2020 09:16
63 Статут.pdf
18 червня 2020 09:16
61 Сертифікати Тірас.pdf
18 червня 2020 09:16
60 Трудові книжки.pdf
18 червня 2020 09:16
44 Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
18 червня 2020 09:16
41 Дозвіл Держпраці.pdf
18 червня 2020 09:16
32 Наряд допуск.pdf
18 червня 2020 09:15
17 Акт огляду.pdf
18 червня 2020 09:15
04 Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 09:15
02 Специфікація.pdf
18 червня 2020 09:15
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:28
Електронний підпис
05 червня 2020 16:26
Протоколи нові.pdf
05 червня 2020 16:26
Протокол ПТА.pdf
05 червня 2020 16:26
Опис.pdf
05 червня 2020 16:26
Нові посвідчення.pdf
05 червня 2020 16:26
Наказ про призначення.pdf
05 червня 2020 16:26
Наказ про Ліцензію.pdf
05 червня 2020 16:26
Довідки.pdf
05 червня 2020 16:26
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
Переможець 667 856,14
UAH з ПДВ
22 червня 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
667 856,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:35
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 11:38
Додаток 13.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 12:17
Локаьний кошторис.pdf зміни до договору
31 липня 2020 12:13
Протокол № 86.pdf зміни до договору
31 липня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 15:04
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 7.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 8.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 9.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 10.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 11.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 12.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 13.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 14.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Додаток 15.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Пояснювальна записка.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 14:00
10001 (2).PDF укладений
06 липня 2020 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування в договорі п.15.1
Номер договору про закупівлю: КР-2-МН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про внесення змін до Локального кошторису на монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщання про пожежу та управління людей у навчальному корпусі ДПТНЗ "КЦПОРКТРС"
Номер договору про закупівлю: КР-2-МН
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до протоколу 86
Номер договору про закупівлю: КР-2-МН
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 667 856,14
UAH