Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітор Samsung S22F350F БФП Canon i-SENSYS MF3010 Лазерний принтер Canon LBP-6030B
Очікувана вартість
53 189,00 UAH
UA-2020-05-21-002305-c 175f53f8629e41d1a371f0cca9f0c0e6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворожка Олександр Миколайович

+380990293692 politi40108871@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40108871
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Псільська, 36
Контактна особа: Ворожка Олександр Миколайович
+380990293692
politi40108871@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 12:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 53 189,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 доза
Монітор Samsung S22F350F БФП Canon i-SENSYS MF3010 Лазерний принтер Canon LBP-6030B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Псільська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:50
Оголошення УПО зміни.docx
21 травня 2020 12:20
Оголошення УПО .docx
26 травня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:50
Оголошення УПО зміни.docx
21 травня 2020 12:20
Оголошення УПО .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 21 травня 2020 21:53
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:27
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Поставка товару та гарантійне обслуговування

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-002305-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 травня 2020 12:51
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!!!
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:54
Дякуємо за звернення!!! Документаціяґ буде переглянута та онвлена
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002305-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 травня 2020 12:53
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!!!
Відповідно до абзацу другого частини 4 статті 14 Закону України від 25.12.2015 № 922 (в редакції № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмет закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:55
Дякуємо за звернення!!! Документація буде переглянута та онвлена
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002305-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 травня 2020 13:07
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!!!
Прохання замовника привести тендерну документацію у відповідність, оскільки є відповідні порушення Закону України у вимогах, а саме: Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м. Суми порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають центр сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Суми, що є дискримінаційним до інших учасників, які змогли б виконати вказану вище вимогу шляхом залучення (оренди тощо) такого центру у місті. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо. Будь-ласка, приведіть тендерну документацію у відповідність нормам Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:56
Дякуємо за звернення!!! Документаціяґ буде переглянута та онвлена
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002305-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 травня 2020 13:13
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!!!
Прохання замовника привести тендерну документацію у відповідність, оскільки є відповідні порушення Закону України у вимогах, а саме: Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м. Суми порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають центр сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Суми, що є дискримінаційним до інших учасників, які змогли б виконати вказану вище вимогу шляхом залучення (оренди тощо) такого центру у місті. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо. Будь-ласка, приведіть тендерну документацію у відповідність нормам Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 11:56
Дякуємо за звернення!!! Документаціяґ буде переглянута та онвлена

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 52 775,00
UAH з ПДВ
52 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 23:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 52 775,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 14:53

Документи

05 червня 2020 14:52
Електронний підпис
05 червня 2020 14:50
протокол.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій