Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання ( принтери, багатофукнкціональні пристрої)
Очікувана вартість
665 700,00 UAH
UA-2020-05-21-001460-c 3df3f836f10c42a59213daee6df0f128
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горенкова Інесса Геннадіївна

+380412480246 osvita_zt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143235
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7
Контактна особа: Горенкова Інесса Геннадіївна
+380412480246
osvita_zt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 665 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 328,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
73 шт
багатофункціональні пристрії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:03
перелік змін.docx
01 червня 2020 12:03
додаток 3 нова редакція 2.docx
01 червня 2020 12:03
ТД компютерне обладнання нова редакція 2.docx
27 травня 2020 10:41
перелік змін.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 6.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 5.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 4.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 2.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 1.docx
01 червня 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:03
перелік змін.docx
01 червня 2020 12:03
додаток 3 нова редакція 2.docx
27 травня 2020 10:45
додаток 3 нова редакція.docx
27 травня 2020 10:04
додаток 3 нова редакція.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 3.docx
01 червня 2020 12:03
ТД компютерне обладнання нова редакція 2.docx
27 травня 2020 10:11
ТД компютерне обладнання нова редакція.docx
27 травня 2020 10:04
ТД компютерне обладнання нова редакція.docx
21 травня 2020 11:10
ТД фабрика друку.docx
27 травня 2020 10:41
перелік змін.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 6.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 5.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 4.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 2.docx
21 травня 2020 11:10
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 травня 2020 14:18
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:40
Шановний Замовник! В Тендерній документації, а саме: Додаток 3 «Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю комп’ютерного обладнання» Вами заявлена вимога до БПФ підтримка функції «Direct Multi NIC», що є присутня лише у моделей виробника друкувальної техніки Epson і, таким чином, унеможливлює пропонування «еквівалентних» товарів хоча цей пункт передбачений у тендерній документації. Отже, хоча в тендерній документації й передбачено можливість постачання «еквівалентних» товарів, це не вбачається можливим, оскільки, нам не відомі еквіваленти за заданими вами вимогами до друкувальної техніки. Просимо Замовника навести відомі еквіваленти друкувальної техніки , що будуть відповідати технічним характеристикам, які перелічені вами у Додатку №3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до технічного завдання тендерної документації на закупівлю комп’ютерного обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-001460-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 травня 2020 10:54
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!!!
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 09:57
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін в технічне завдання та тендерну документацію тендерних торгів на закупівлю комп’ютерного обладнання.

Документи

27 травня 2020 09:57
відповідь на звернення

Інформація про відміну

Дата відміни
09 червня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій