Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штамп, печатка
Очікувана вартість
1 230,00 UAH
UA-2020-05-21-000796-c 2a31a328ebc94b8d89b85b4260504870
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихончук Ірина Юріївна

+380414342804 irina-tihonchuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04053602
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пл. Центральна 1
Контактна особа: Тихончук Ірина Юріївна
+380414342804
irina-tihonchuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 590UAH без ПДВ
Печатка кругла з автоматичною оснасткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 640UAH без ПДВ
Штамп-кутовий з автомтичною оснасткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за виготовлення круглої печатки та штампа проводиться в безготівковому порядку оплатою на розрахункоіий рахунок Виконавця Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

21 травня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Козіч Ігор Олексійович
#2273500151
Переможець 1 230,00
UAH
21 травня 2020 10:17

Документи

21 травня 2020 10:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 10:23
Договір укладений
21 травня 2020 10:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Печатка кругла з автоматичною оснасткою 1 шт 590,00
UAH
Штамп-кутовий з автомтичною оснасткою 1 шт 640,00
UAH