Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 15420000-8 - Рафіновані олії та жири
Очікувана вартість
351 341,60 UAH
UA-2020-05-20-006768-c 00b84bb98f5d493eb86ac0139bc2c95c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козирь Віталій Вікторович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Козирь Віталій Вікторович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 20:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 14:32
Очікувана вартість: 351 341,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 756,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1.ч.1.ст.2 Закону; Вид закупівлі: відкриті торги, відповідно до абз.1, п.5, ч.2 ст.4 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9610 кг
Олія рафінована соняшникова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:39
Зміни-16.06.2020.docx
16 червня 2020 15:39
Тендерна документиація нова редакція
04 червня 2020 18:58
1542 - олія.doc
04 червня 2020 18:58
Зміни-03.06.2020.docx
29 травня 2020 19:47
Зміни-28.05.2020.docx
29 травня 2020 19:47
1542 - Олія (2).doc
20 травня 2020 20:12
1542 - Олія (1).doc
16 червня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:39
Зміни-16.06.2020.docx
16 червня 2020 15:39
Тендерна документиація нова редакція
04 червня 2020 18:58
1542 - олія.doc
04 червня 2020 18:58
Зміни-03.06.2020.docx
29 травня 2020 19:47
Зміни-28.05.2020.docx
29 травня 2020 19:47
1542 - Олія (2).doc
20 травня 2020 20:12
1542 - Олія (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-006768-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Каштан-Плюс", Код ЄДРПОУ:30955757
Дата подання: 25 травня 2020 17:01
вимога про усунення порушень
Скаржник вважає незаконною вимогу п. 1.5. Розділу ІІІ тендерної документації щодо необхідності надання учасником документів, які видаються іншими уповноваженими установами, що видані у строк не більше ніж протягом 10 (десяти) днів щодо дати кінцевого подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою кінцевого подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).
Так, строки отримання низки таких документів, зокрема відгуку про виконання аналогічних договорів нормами чинного законодавства не встановлені.
В зв’язку з наведеним Скаржник може отримати такі документи виключно в порядку встановленому Законом України “Про звернення громадян”.
При цьому, у відповідності до інформації про закупівлю розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація завантажена замовником 20.05.2020, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 04.06.2020.
У відповідності до вимог ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Крім того, контрагенти Скаржника можуть знаходитись в інших регіонах України, що потребує додаткового часу на направлення документів засобами поштового зв’язку.
Враховуючи наведене навіть за умови звернення Скаржника до відповідних органів для надання документів в день публікації тендерної документації не можливо отримати необхідні документи в строк встановлений для подання тендерної пропозиції.
Разом з тим, Скаржником організовано роботу зі збору відгуків про свою роботу за результатами виконання відповідних господарських зобов’язань, а не в зв’язку з підготовкою до участі в конкретній процедурі закупівлі.
При цьому, Замовником жодним чином не обґрунтовано встановлений строк протягом якого Скаржник має отримати відповідні документи, з урахуванням того, що у разі виникнення сумнівів в їх достовірності Замовник має повноваження щодо їх перевірки в порядку Закону України “Про публічні закупівлі”.
Резюмуючи викладене вважаю вказану вимогу тендерної документації незаконною та такою, що встановлює штучні обмеження щодо участі Скаржника в процедурі закупівлі.
Скаржник вважає незаконною вимогу п.2.3 Розділу V тендерної документації а саме, при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, що є більшою за ціну, згідно визначення, вказаного у п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону, як початкової так і остаточної за результатами аукціону, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає документально підтверджений* лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
*Документальним підтвердженням до даного листа є: експертний висновок/висновок, тощо, із зазначенням формування вартості цін за одиницю товару (згідно одиниці виміру, зазначеній в тендерній документації) у відповідності до середньо ринкових цін на товари, що складають предмет закупівлі, від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видано на ім’я учасника закупівлі, разом з розрахунком вартості товару(ів), що складають предмет закупівлі з урахуванням усіх додаткових витрат.
Прошу також звернути увагу, що скаржником не виявлено в чинному законодавстві визначення поняття “Зріз (діапазон) цін”, в зв’язку з чим взагалі неможливо виконати такі вимоги тендерної документації через відсутність в чинному законодавстві відповідного терміну та неможливість в зв’язку з викладеним визначити орган який уповноважений видавати відповідні висновки та вимоги до їх форми та змісту, а Замовник в свою чергу зможе трактувати такий термін на власний розсуд, що є недопустимим.
Наведена вимога тендерної документації порушує основоположні принципи Закону України про публічні закупівлі.
Згідно з вимогами п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються, в тому числі з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Разом з тим встановлюючи спірну вимогу тендерної документації Замовник штучно обмежив мінімальний поріг ціни пропозиції учасника середньою ціною на ринку.
Так, для скінченної сукупності середнє значення сукупності за певною властивістю дорівнює середньому арифметичному даної властивості за всіма членами цієї сукупності. Тобто, середнє значення ціни для сукупності дорівнює сумі цін низки учасників ринку, діленої на загальну кількість учасників, які взяті до уваги при формуванні виборки.
Звертаю увагу, що цілком природньо до складу такої виборки включаються, як учасники з високими відносно середньої ціни на ринку цінами так і з нижчими ніж середньоринкова ціна.
При цьому, замовник з урахуванням свободи здійснення підприємницької діяльності не може оцінювати ту обставину чи буде отримано учасником прибуток від здійснення поставки чи ні, оскільки господарська діяльність здійснюється на власний ризик суб’єкта господарювання.
Резюмуючи викладене вважаю, що спірна вимога тендерної документації суперечить принципам ефективності та економії публічних закупівель через штучне обмеження замовником кола учасників, які можуть запропонувати нижчу від середньоринкової ціну на предмет закупівлі, що може призвести до зайвих витрат з державного бюджету.
Зі змісту тендерної документації не зрозуміло на якій стадії закупівлі необхідно подавати зазначений лист.
Так, у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону - аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Таким чином дізнатись про те, чи є ціна Скаржника аномально низькою останній може виключно після проведення аукціону, а Замовник вимагає надання відповідної довідки та висновку ще на стадії подання тендерної пропозиції.
Одночасно такі довідки та висновок слід вважати частиною тендерної документації Скаржника.
Однак після проведення електронного аукціону можливе завантаження лише вичерпного переліку документів, які стосуються переможця торгів.
Таким чином взагалі не зрозуміло яким чином можливо виконати дану вимогу тендерної документації.
Замовником в тендерній документації встановлено необхідність подання низки довідок та інформації, яка взагалі не передбачена Законом та не має жодного сенсу, що кваліфікується Скаржником як створення додатколвих штучних критеріїв для відхилення пропозицій учасників, утруднює розуміння тендерної документації.
У відповідності до вимог ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Наведені положення Оснвного Закону в повній мірі розповсюджуються й на Замовника.
Одночасно Замовником не джоведено необхідність надання учасниками наступної інформації та документів.
п. 1.1.1. Розділу І Тендерної документації: Учасник у складі пропозиції надає лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною.
Обгрунтування недоведеності необхідності надання такої довідки:
п. 1.3. Розділу ІІІ Тендерної документації встановлює без необхідності підтвердження жодними довідками: Подаючи тендерну пропозицію Учасник торгів тим самим погоджується з усіма умовами та вимогами цієї тендерної документації.
Крім того, виконання вимог тендерної документації є обов’язком учасника, як і подання достовірної інформації, тощо, для чого підтверджувати дану інформацію довідкою незрозуміло.
п. 1.10. Розділу ІІІ Тендерної документації: Для підтвердження надійності та ділової репутації постачальника, останній як учасник закупівлі, повинен надати гарантійний лист про відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов закупівлі та відсутності застосування до учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань за попередньо-виконаними договорами. Під застосуванням господарських санкцій до учасника закупівлі слід розуміти заходи впливу за рішеннями суду, що набули законної сили стосовно відшкодування збитків, штрафних санкцій, пені, неустойки до постачальника, а також оперативно-господарські санкцій у вигляді компенсації за гарантійними зобов’язаннями перед контрагентами, банками.
Обгрунтування недоведеності необхідності надання такої довідки:
У відповідності до положень ч. 2 ст. 16 Закону:2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином надійність та ділова репутація постачальника до кваліфікаційних критеріїв законодавцем не віднесено, а тому вказана вимога тендерної документації є неправомірною.
З аналогічних мотивів є незаконною вимога п. 4.5 Розділу VІ Тендерної документації щодо подання у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банків з інформацією про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі.
Скаржник вважає необґрунтованими встановлені Замовником вимоги до змісту відгуку про виконання аналогічних договорів.
Так, у відповідності до вимог п. 1.3.4. розділу І Тендерної документації визначено, що позитивний відгук має містити зокрема інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виготовлення та/або здійснення поставки товару.
Не зрозуміло яким чином контрагенти Скаржника можуть надати інформацію про матеріально – технічну базу Скаржника, оскільки останні доступу до такої інформації не мають, одночасно поняття «достатність обладнання» та «наявність необхідної кількості працівників» є оціночними поняттями, які не можуть бути включені до складу тендерної документації.
Не відповідає критерію чіткості та неможливості двозначного тлумачення положення п.п. 1.1.Тендерної документації, а саме сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) в іншому випадку пропозиція учасника може бути відхилена.
Не зрозуміло яким чином Замовник не маючи спеціальних знань в галузі визначення нашарувань та накладень на копіях документів буде визначати наявність факту підроблення відповідних документів.
Крім того, дискримінаційною є вимога п. 1.11. Тендерної документації, а саме учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження державної реєстрації його потужностей з транспортування, зберігання, пакування та реалізації харчових продуктів, із зазначенням місця розташування потужностей.
Так, Скаржник не здійснює діяльності з пакування продуктів харчування таким чином позбавлений можливості надати документи на підтвердження реєстрації відповідних потужностей, а вказана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які не здійснюють діяльність з пакування продуктів харчування.
Скаржник вважає дискримінаційною умову щодо необхідності обов’язкового зазначення у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації наявність водія та вантажника.
Так, скаржник має намір залучати до виконання умов договору транспортні засоби на умовах договорів про надання послуг з перевезення продуктів харчування, в зв’язку з чим позбавлений можливості надати відповідну довідку, а наведену умову тендерної документації слід вважати дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які мають намір здійснювати доставку товарів на підставі договорів про надання транспортних послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 19:50
Надання роз’яснень на скаргу ( роз’яснення до тендерної документації), затверджені 28.05.2020
На вимоги, викладену у Вашій скарзі повідомляємо наступне:
По-перше:
Відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян» визначено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Водночас, під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Отже, згідно норм вказаного Закону, на який посилається Скаржник, повідомляємо, що звернення суб’єкта господарювання в особі його посадової/уповноваженої особи не є в розумінні норм цього Закону ані пропозицією (зауваженням), ані заявою (клопотанням), ані скаргою.
Також, відповідно до вимог п. 5.1.3. тендерної документації, частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, зокрема, що на підтвердження наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо постачання аналогічного товару (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар за Кодом ДК 021-2015 (CPV) згідно предмету закупівлі.
*Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої особи замовника (повноваження даної особи на підпис документів від ім’я замовника мають бути документально підтверджені), з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).
Звертаємо увагу Скаржника, що стосовно відгуку визначено окрему вимогу в тендерній документації щодо дати його видачі.
Крім того, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язку доведення/обґрунтування необхідності надання того чи іншого документу, або дати їх видачі для Замовника не встановлено.
Отже законних підстав для задоволення скарги в цій частині немає.
По-друге:
Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Звертаємо увагу Скаржника, що відповідно до положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", визначено поняття «Ціновий діапазон» - сукупність всіх цін в інтервалі від найменшої до найбільшої на товар або послугу, яка складається на ринку і яку покупець готовий заплатити.
Тобто, Замовник при включені даної вимоги до тендерної документації керувався виключно чинним законодавством в межах наданих йому прав та визначеного кола обов’язків.
Крім того, ані нормами Закону України «Про публічні закупівлі» ані іншими нормативними актами, обов’язку доведення/обґрунтування необхідності надання того чи іншого документу, або дати їх видачі для Замовника не встановлено.

Роз’яснення опубліковані відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи

29 травня 2020 18:44
Роз"яснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-20-006768-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Каштан-Плюс", Код ЄДРПОУ:30955757
Дата подання: 29 травня 2020 19:11
Зазначення в тендерній документації дискримінаційних умов
Оскарження дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2020 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Ознайомлений
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2020 19:16
Номер скарги: UA-2020-05-20-006768-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Каштан-Плюс", Код ЄДРПОУ:30955757
Дата подання: 07 червня 2020 22:35
Оскарження умов ТД
Оскарження дискримінаційних умов після внесення замовником змін до ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 20:26
рішення від 11.06.2020 № 11468 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 20:25
рішення від 18.06.2020 № 12092 .pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 21:40
Номер скарги: UA-2020-05-20-006768-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 17 липня 2020 18:21
Неправомірне рішення
На підставі вищевикладеного, ст. 5, 10, 29 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2020-05-20-006768-c. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ниви Черкащини» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2020-05-20-006768-c для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «Каштан-Плюс» у закупівлі за номером UA-2020-05-20-006768-c та зобов’язати замовника відхилити пропозицію цього учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 18:07
рішення від 22.07.2020 № 14099 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 18:06
рішення від 10.08.2020 № 15263 .pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 20:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМКУ ознайомлений. Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 02 вересня 2020 16:56

Документи подані скаржником

29 травня 2020 17:25
Олія скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

07 червня 2020 18:47
скарга

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІКАРТ" 245 939,12
UAH з ПДВ
245 939,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 330 295,70
UAH з ПДВ
330 295,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМБУД-Р" 345 960,00
UAH з ПДВ
345 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 18:37
Електронний підпис
23 червня 2020 18:34
Технiчнi_олiя.pdf
23 червня 2020 18:34
Протоколи ТЗ.pdf
23 червня 2020 18:34
Проект договору.pdf
23 червня 2020 18:34
Паспорт директора.pdf
23 червня 2020 18:34
Лист_згода працівники.pdf
23 червня 2020 18:34
Лист згода ст 17.pdf
23 червня 2020 18:34
Договора оренди.pdf
23 червня 2020 18:34
Довідка_довкілля.pdf
23 червня 2020 18:34
Довідка з Відомостями.pdf
23 червня 2020 18:34
Довідка дезінсекція.pdf
23 червня 2020 18:34
Довідка відхилення.pdf
23 червня 2020 18:34
Довідка ваги.pdf
23 червня 2020 18:34
Довідка _ працiвники.pdf
23 червня 2020 18:34
Відповідність ст 17.pdf
23 червня 2020 18:34
Відомості Статистика.pdf
23 червня 2020 18:34
Відгук Фудпленет.pdf
23 червня 2020 18:34
Відгук Любич.pdf
23 червня 2020 18:34
Відгук Буднік.pdf
23 червня 2020 18:34
Витяг з статуту.pdf
23 червня 2020 18:34
Баланс.pdf
23 червня 2020 18:34
GARANTIYA_TG_3_500,00UAH_олія.zip

Публічні документи

23 червня 2020 18:23
Електронний підпис
23 червня 2020 17:57
Згода.pdf
23 червня 2020 17:31
Протокол НР.7Z
23 червня 2020 17:31
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 червня 2020 17:31
Лист для клієнтів.7z
23 червня 2020 17:31
Гарантія 5304-20.7z
23 червня 2020 17:31
Витяг із Статуту.7z
23 червня 2020 17:31
Банківська ліцензія.7z
23 червня 2020 17:31
Наказ водія Скай Лайн.rar
23 червня 2020 17:31
Фін звіт за 2019 (ДПС).pdf
23 червня 2020 17:31
Статут.pdf
23 червня 2020 17:31
ст.16.pdf
23 червня 2020 17:31
Медкнижка Ткачова.pdf
23 червня 2020 17:31
Медкнижка Соломаха.pdf
23 червня 2020 17:31
Медкнижка Ковальчук.pdf
23 червня 2020 17:31
Медкнижка Зайчук.pdf
23 червня 2020 17:31
Копія ІПН.pdf
23 червня 2020 17:31
Інформація за ст. 17.pdf
23 червня 2020 17:31
Згода та протоколи.pdf
23 червня 2020 17:31
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 червня 2020 17:31
Відгук_олія.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 13:36
Електронний підпис
16 липня 2020 13:26
документи переможця.7z
23 червня 2020 18:19
Електронний підпис
23 червня 2020 18:03
документи по ст 44.pdf
23 червня 2020 18:03
дозвіл.pdf
23 червня 2020 18:03
Довіреність Грицак.rar
23 червня 2020 18:03
Статут К.pdf
23 червня 2020 18:03
протокол на ОЛексенко.pdf
23 червня 2020 18:03
довідка по ст 17.pdf
23 червня 2020 18:03
проект договору.pdf
23 червня 2020 18:03
паспорт код ДИр.pdf
23 червня 2020 18:03
наказ на Олексенко.pdf
23 червня 2020 18:03
Гарант_1549_GR.rar
23 червня 2020 18:03
відомості ЄДР.pdf
23 червня 2020 18:03
витяг ПДВ.pdf
23 червня 2020 18:03
КВАЛІФІКАЦІЯ (олія).pdf
23 червня 2020 18:03
витяг з Статуту.pdf
23 червня 2020 18:03
Банківська ліцензія.rar
23 червня 2020 18:03
ISO 22000.pdf
23 червня 2020 18:03
ISO 9001.pdf
23 червня 2020 18:03
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Публічні документи

23 червня 2020 18:35
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІКАРТ"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "РЕМБУД-Р"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІКАРТ"
#42908265
Рішення скасоване 245 939,12
UAH з ПДВ
06 липня 2020 19:23
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Рішення скасоване 330 295,70
UAH з ПДВ
07 липня 2020 17:08
ТОВ "ВІКАРТ"
#42908265
Очікує рішення 245 939,12
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:26
ТОВ "ВІКАРТ"
#42908265
Рішення скасоване 245 939,12
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:26
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
Рішення скасоване 315 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:26
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Рішення скасоване 330 295,70
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:26

Документи

02 вересня 2020 17:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 липня 2020 19:26
Електронний підпис
06 липня 2020 19:25
Протокольне рішення

Документи

06 липня 2020 19:46
Електронний підпис
06 липня 2020 19:41
Протокольне рішення

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 17:04
Кінець періоду оскарження: 13 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 13 вересня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити тендер на закупівлю «Код ДК 021-2015 (CPV) 15420000-8 - Рафіновані олії та жири», а саме відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, в обсягах та на суму, зазначену в оголошенні про проведення даної процедури закупівлі (скорочення видатків)
Документи:
02 вересня 2020 17:03
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:59
Протокольне рішення